תלונה !!!!!

מיכל..~

New member
תלונה !!!!!

אני מנודהההההההה וגלמודההההה ובדדדדדדדד
 

SnoopyS*GirL

New member
למה,

למה את לא ישנה בשעות כאלה הא? זה שאין לך בית ספר בימי שישי לא אומר שאני ארשה לך להתפרפר ככה בלילות, שמעת אותי גבירתי הצעירה ?!
>ותלונה על זה שאני ערה מ-7 היום. "היום היום שישי..."
<
 
למעלה