תלונה !!!!! אני מנודהההההההה וגלמודההההה ובדדדדדדדד
S SnoopyS*GirL New member 23/4/04 #2 למה, למה את לא ישנה בשעות כאלה הא? זה שאין לך בית ספר בימי שישי לא אומר שאני ארשה לך להתפרפר ככה בלילות, שמעת אותי גבירתי הצעירה ?! >ותלונה על זה שאני ערה מ-7 היום. "היום היום שישי..." <
למה, למה את לא ישנה בשעות כאלה הא? זה שאין לך בית ספר בימי שישי לא אומר שאני ארשה לך להתפרפר ככה בלילות, שמעת אותי גבירתי הצעירה ?! >ותלונה על זה שאני ערה מ-7 היום. "היום היום שישי..." <