תחנת ראש העין החדשה
תחנת ראש העין החדשה
לפי כל הסימנים התחנה לא תהיה מוכנה בזמן (כלומר ב 15 לפברואר המועד הרשמי לפתיחת הקו לכפר סבא). האופציות שאני רואה: א. דחית הפעלת קו כפר סבא במספר חודשים ב. הפעלת קו כפר סבא ללא עצירה בראש העין ג. הפעלת רציף מאולתר בתחנת ראש העין החדשה בלב אתר בניה פעיל וללא גישה מסודרת לתחנה. ד. אופציה ב + הפעלה נפרדת של קו ראש העין במתקונתו הנוכחית אין צורך להסביר עד כמה רעות הן אופציות א-ג בפרט שהנוסעים מראש העין התרגלו לסטנדרט מסוים. אופציה ד כנראה אינה מעשית משיקולי צפיפות רכבות בקטע ראש העין - אוניברסיטה. מה נותר לעשות? ה. הפעלת קו כ"ס דרך ראש העין דרום הנוכחית, ובעת עצירת הרכבת יעבור הנהג לקרון הניהוג האחורי ומשם ימשיך לכיוון ת"א כמו היום! מה דעתכם? (וחשוב מכך - מה דעת רכבת ישראל בנידון?) יובל
תחנת ראש העין החדשה
לפי כל הסימנים התחנה לא תהיה מוכנה בזמן (כלומר ב 15 לפברואר המועד הרשמי לפתיחת הקו לכפר סבא). האופציות שאני רואה: א. דחית הפעלת קו כפר סבא במספר חודשים ב. הפעלת קו כפר סבא ללא עצירה בראש העין ג. הפעלת רציף מאולתר בתחנת ראש העין החדשה בלב אתר בניה פעיל וללא גישה מסודרת לתחנה. ד. אופציה ב + הפעלה נפרדת של קו ראש העין במתקונתו הנוכחית אין צורך להסביר עד כמה רעות הן אופציות א-ג בפרט שהנוסעים מראש העין התרגלו לסטנדרט מסוים. אופציה ד כנראה אינה מעשית משיקולי צפיפות רכבות בקטע ראש העין - אוניברסיטה. מה נותר לעשות? ה. הפעלת קו כ"ס דרך ראש העין דרום הנוכחית, ובעת עצירת הרכבת יעבור הנהג לקרון הניהוג האחורי ומשם ימשיך לכיוון ת"א כמו היום! מה דעתכם? (וחשוב מכך - מה דעת רכבת ישראל בנידון?) יובל