85balerafon
New member
תוכנית משולבת
שלום לכולם, כיום אני סטודנט למשפטים באוניברסיטה העברית, סיימתי שנה ראשונה. אני מתלבט האם להתחיל בשנה הקרובה תוכנית לימודים משולבת, עם לימודי תקשורת - עד כמה אתם חושבים שזה תורם לקורות החיים וסיכויי הקבלה לעבודה? כמה השפעה יש לעובדה שלמדת בתוכנית משולבת על המעסיקים? אתם חושבים שזה שווה יותר מעבודה משפטית כלשהי בזמן הלימודים? עד כמה קשה התחרות להתקבל לסטאג' ולעבודה טובה בתחום דיני העבודה - תחום שכרגע אני מעוניין לעסוק בו? יש לצייןו כי הציונים שלי הם באיזור ה80 הנמוכים, ואני עתיד להצטרף השנה לצוות של קליניקה משפטית שעוסקת בתחום דיני העבודה. בכלל כל מידה בנושא הקבלה לעבודה במקצוע יכול לעזור. תודה מיכאל
שלום לכולם, כיום אני סטודנט למשפטים באוניברסיטה העברית, סיימתי שנה ראשונה. אני מתלבט האם להתחיל בשנה הקרובה תוכנית לימודים משולבת, עם לימודי תקשורת - עד כמה אתם חושבים שזה תורם לקורות החיים וסיכויי הקבלה לעבודה? כמה השפעה יש לעובדה שלמדת בתוכנית משולבת על המעסיקים? אתם חושבים שזה שווה יותר מעבודה משפטית כלשהי בזמן הלימודים? עד כמה קשה התחרות להתקבל לסטאג' ולעבודה טובה בתחום דיני העבודה - תחום שכרגע אני מעוניין לעסוק בו? יש לצייןו כי הציונים שלי הם באיזור ה80 הנמוכים, ואני עתיד להצטרף השנה לצוות של קליניקה משפטית שעוסקת בתחום דיני העבודה. בכלל כל מידה בנושא הקבלה לעבודה במקצוע יכול לעזור. תודה מיכאל