תודה למשיבים

תודה למשיבים

ראשית, קצת נפגעתי... למה אתם ממעיטים מערכי, זה ששאלתי... גם בכיתה אנחנו מעודדים ילדים לשאול. את מה שכתבתם ידעתי, וקראתי את זה גם כאן- יש למעלה שורה רצה- עם הסבר לא רע בכלל, שאלתי כי נאמר לי שיש המתקינים רשת עם תוכנה, זה לא נראה לי ולכן התייעצתי איתכם. חשבתי שתהיו יותר סבלניים. תודה לילית
 

motyka

New member
ניסוח שאלה מכתיב את התשובה

גם בכיתה, אני מסביר לתלמידים שככל שהשאלה מפורטת יותר - התשובה עליה קלה יותר. אפשר להתקין רשת עם תוכנה ייעודית, ויש כמה כאלו. ואפשר בלי. אני אישית מעדיף בלי, ולהשתמש בתכונות שממילא קיימות במחשב. אשמח לענות על שאלות נוספות
 
למעלה