תודה למשיבים
ראשית, קצת נפגעתי... למה אתם ממעיטים מערכי, זה ששאלתי... גם בכיתה אנחנו מעודדים ילדים לשאול. את מה שכתבתם ידעתי, וקראתי את זה גם כאן- יש למעלה שורה רצה- עם הסבר לא רע בכלל, שאלתי כי נאמר לי שיש המתקינים רשת עם תוכנה, זה לא נראה לי ולכן התייעצתי איתכם. חשבתי שתהיו יותר סבלניים. תודה לילית
ראשית, קצת נפגעתי... למה אתם ממעיטים מערכי, זה ששאלתי... גם בכיתה אנחנו מעודדים ילדים לשאול. את מה שכתבתם ידעתי, וקראתי את זה גם כאן- יש למעלה שורה רצה- עם הסבר לא רע בכלל, שאלתי כי נאמר לי שיש המתקינים רשת עם תוכנה, זה לא נראה לי ולכן התייעצתי איתכם. חשבתי שתהיו יותר סבלניים. תודה לילית