את טועה
לא כל מי ששם לו למטרה להיות מיליונר בועט בשאר החיים. בנאדם בלי מטרה הוא בנאדם לא מאושר, המטרה עושה את הדרך למאושרת. אני מסכים שצריך להשקיע בכל המרכיבים של החיים, משפחה, חברים, איכות הסביבה, וכו' במידה שווה, אבל יש את השעות הרגילות שבהן בנאדם עסוק לפרנסתו, (ויש את אלה שבחרו שהשעות הרגילות שלהם לזה יהיו רבות, כמוני למשל) בשעות האלה הוא יכול לבחור לעבוד בכל מיני דברים, יש את אלה שבוחרים לעבוד בלנסות להיות מיליונר, זה כל ההבדל. את צודקת שמי שמקצין ובועט בשאר כדי להשיג את המטרה עושה טעות. אפשר להיות מיליונר ועדיין לא להיות עבד של הכסף. אני מכיר אישית כמה מיליונרים (שניים למעשה) שמשקיעים בה במידה בשאר מרכיבי החיים חוץ מהכסף שלהם, הם מאושרים בה במידה שכל מרכיבי החיים שלהם שלמים, זאת על פי הצהרתם.