תודה, אלוהים!

למה לא

עוד יגיעו ימים (50+ ואולי אף קודם) שבלי מיליון+ אף אחד לא יפזול לכיוונינו, בקושי ילדינו. עשיתי חישוב שהחיים הצעירים של בן אדם הם בקושי רבע מהחיים בין 15 ל35 פחות או יותר, לפני גיל 15 רובינו עוד ממש קטנים ואח"כ אנו כבר זקנים.
 

barr1969

New member
איך זוכים ב*טעות* בלוטו?

אם אמלא לוטו, זה יהיה כנראה חלק מתוכנית. נגיד- קניית דירה. הדירה היא המטרה, הלוטו הוא הנסיון להגיע אליה. <נסיון פתטי ולא יעיל בעליל, אבל סוג של..> ועדיין לא אמרתי שאם יפלו עלי משמיים שלושה מליון אני אחזיר אותם. אבל אף פעם לא יצא לי לפנטז דבר כזה. כן הייתי רוצה, להרוויח בחודש מספיק כסף כדי להתפרנס בכבוד ובלי לחץ, ואם אפשר- שאהנה לעשות אותה עבודה.
 
ממש לא, מה שנכון לבנאדם, נכון!

אני מעריך בנאדם על פי כמות המטרות שהוא השיג בחיים, לא על פי כמות הכסף שלו. רק אמרתי שמי שרוצה להיות מיליונר צריך לדעת שמקצוע נחשק זו לפעמים מטרה מנוגדת. סבא שלי אומר: כשאתה עובד, אין לך זמן לעשות כסף.
 
ברכה לבטלה

מלבד זה שהרמבם לא הצליח את מציאותו של יהוה, ואף לא הכריע בין בחירה והשגחה, כך שתמהני למי ? ועל מה תברכי הגומל ? שהלא אין מקרה זה בכלל הארבעה החייבים להודות. יורדי הים, חולה, הולכי מדבר, ואסיר משוחרר. ומוטב לו היית מודה למזל העיוור שהודה בו הרמבם.
 

naf86

New member
אני לא הייתי מברך הגומל

כי אז זה אומר שאני צריך ללכת לבית כנסת! לשחרית! בבוקר!
בכל מקרה, אני שמח שיצאת מזה ללא פגע. תשמרי על עצמך!
 
כמה קשה להיות במקום הזה

חשבתי לי על זה השבוע, כשראיתי שהמצב הכלכלי שלי די מחורבן והרצון הטבעי שלי הוא לפנות לאלוהים שיעזור, הרי הוא מסדר את כל העניינים האלה. אבל למה שהוא ישמע לי אם אני לא "הולך בדרכו"? מצד שני למה אני כל הזמן חושב שהוא כזה קטנוני? השאלה היא כשאני עומד במקום הזה, היא אם לפנות אליו, או לנסות להסתדר בלעדיו? (בידיעה או בפחד שהוא יכול לשים לי רגליים) קשה קשה
 

אומי5

New member
אלוהים שמר עליך ?

לי תמיד נראה קצת יהיר לטעון שבכל שניה מתים אנשים בכל העולם ,ודווקא עלי אלוהים שמר. אני חושב שדווקא בגלל שאם הוא קיים אני פסיק כל כך קטן במודעות שלו ,שהוא לא מצליח להרוג אותי . והיו כמה נסיונות ......
 
למעלה