לצערך או שמחתך
אז ככה- הדואליות בכותרת , זה אתה יודע למה. תלוי בך איך תיקח.
"אבל יכול להיות חיבור מיני/כימי/פיזי מטורף אם אדם עם אינטיליגנציה ממוצעת/ לא כזה חכם / רדוד.
וכולנו עשויים בשר בסופו של דבר ותשוקה היא תשוקה.
האם למען חיבור פיזי מדהים הייתם מתעלמים מנושא האינטיליגנציה/ עומק "
אז ככה.
בוא נחלק את זה לשניים .
רק נצהיר לפני- אתה יודע ואני יודעת ועכשיו כולם יודעים-
אני לא מפרידה כלל נפש-גוף. אז ברור שאין לי טעם לדוש בבשר ממש.
הבשר ממש לא מעניין בלי הנפש ולא נוצר. אצלי לפחות . זה לא לומר
כולם אצלי מכוערים וגם לא להפך- רק הקדמה רעיונית.
1:
אוקי בוא נתחיל ממשהו . אני ממש לא מתעניינת בכמה אדם חכם . אני ממש לא מניחה שאני חכמה . אני ממש לכן בכלל אם יצא והיה ויש לי מושג מיהו החכם באדם- זה לחלוטין תוצר נלווה של ההכרות .
אז מה מה ? חוכמה בעיניך לא שקולה למשיכה? בטח יא שקרנית,
את נמשכת לזה ולאדם חכם . זה כיף ומלהיב.
התשובה חד משמעית - לא.
מתי כן? כשמגובה בזה שהוא אדם נכון לי . מילת מפתח -נ-כ-ו-ן
למשל - אני יכולה להעריך את אלון כאדם בעל ידע רב וכזה שאפילו יודע לכוון לדעתו בדיוק מהיכולת לשלב ידע ועורמה (שזה ממש לא תמיד רע ונכלולי כתכונה) להעביר מסר.
זאת אמת , אבל האם לומר שזה מספיק בשביל שארצה לשכב עמו?
עכשיו , זה בטח לא צריך להעליב את אלון שנפלא ומעניין ונחמד לדבר איתו .
אבל לא .
אפילו לא בהקשר לדעותיו , שאותן אשמח להכיר וללמוד מהן.
ובקשר בדיוק להפך- אם אתקל באדם חכם וסר טעם בעיני , זה לא לומר שלא אתחבר אלא יעורר בי דחיה הכי נפשית על התנהגותו כלפי אחרים ואדם והשלכותיו על העולם - לעולם - ויהא דוקטור משובח ככל שיהא- לא ארצה בדבר עמו .
מה אני מחפשת אם כן? על משקל משהו חדש, משהו ישן , משהו משהו מושאל
(ומשהו כחול):
משהו שבי מתוכו, משהו שיחדש לי מתוכו, ומשהו שניצור יחד - אולי.
זה לא אומר שזה לא לגמרי לגמרי ואפילו מוכרח להיות אינטואטיבי. אבל אם למשל איתך בזבוג הרגשתי ניפוץ רגשי וסקרנות ושאלתי- אז מוכרח גם שאיננו ממש אלא אמת. לא מעניין אותי כמה שאתה חכם .
אם היית רוצה אפילו להגחיך טענה וזה לא לומר דבר על האופי האינטי-מילה ארוכה שלך -
אז הנה - נפשי ומנטלי זאת לא בדיוק אותה מילה אבל זאת גם אותה מילה . להכפיל אותה מיותר ומצחיק ובכל זאת אני ממש אוהבת אותך.
אתה אדם חד ומבדל דברים ובדברים אחרים אתה ממש מתפזר ואפילו דברים שהפוכים לי- וטוב שכך כי מה שיש בך -אין בי - ולהפך ובשנינו גם יחד דבר משותף שצומח וגדל תמיד .
עכשיו בהקשר לעוד משהו שנורא אוהבים להוכיח- אני ממש מעדיפה להמנע מתארי כבוד , אפילו יש שבזה להם מאוד. אז כן - אני ממש אתייחס למומחה כאדם שלמד את כף הרגל שלי במשך שנים ויכול לטפל בה. אני אתייחס בכבוד לבלשן של שפות שמיות שמסביר לי על משפט באכדית .
ומסיבותי- אני אפילו אביט בחשד מאוד בכל פסיכיאטר או מדע חברתי אחר שרוצה לתקן ולפרש את נפשי. אשקול להקשיב אם זאת.
אבל זה מסתיים בתחומי הידע שלהם. רופא לא יגיד לי איך להיות בן אדם טוב, בלשן לא יגיד לי איך לרפא את נפשי ובזה - כמו שאומרים -
מומחה-בתחת-שלי
מה שכן- וזה נכון - אדם שלמד איך ללמוד והכניס הרבה גישות דעות ורעיונות שלא היו בו קודם הוא יותר דידקטי ויותר רחב אופקים ממני למשל.
אבל גם אדם שקורא הרבה ספרים , רק באופן של דה וינצ'י הרבה פחות דידקטי ולפעמים אפילו ממש והיה גאון קטן לרעת רעיונותיו
מה זה להביא חדש בשבילי?
משהו שאין בי. חד ומאוד לא חלק ורצוף מהמורות. יכולת ניתוח , לב טוב, תובנה לחיים של מחשבה ארוכה, אדיבות, אורח רוח ונפש, התבוננות אחרת וחיבור אחרת של הקשרי מציאות , ליריקה תמונתית מרהיבה, עוז רוח ועוד ועוד...
כן , וגם ידע מזומן . כי הכל מחובר. אבל האם לשם זה אפילו נדרש שתוכל להקליד בלי שגיאות? ממש לא .
לפעמים אני אפילו מרגישה בטוחה יותר אם אתה מקליד בשגיאות שזה מחסן אותך מפלצנות וקיבעון של הנפש ושיכשוך בביצת תבונתך החמימה והמזהירה התמידית
שאפילו פילוסוף גדול שהכרנו לא מזמן...
שגה בה. וזה לא לומר שחסר לו ידע (את הקריצה אתה מבין)
והחלק השני -
האם יתכן שאמצא עצמי נמשכת לאדם שיש לי חיבור נפשי אליו והערכה לתוכן שלו ועדין הוא יהיה בדברים אחרים לגמרי ולמרות סקרנותי רדוד בעיני ונרפה?
אז התשובה- כן ולא .
כי ככל העמקת ההכרות כן העמקת הפליאה. מצד אחד. מצד שני גם זעם או כעס או קצת אי -נוחות לצדדים אחרים . כן קורה.
ואפילו קורה שבמיידי מאוד בולט ההבדל. אז שם זה תלוי אם למרות הערכתי אליו בדרך כלל כאדם נבון - אפילו חכם ומחדש ומרגש שארצה להישאר או לא והאם הרגש מאפשר לי לעזוב. בדרך כלל ולפעמים הרגש מאפשר. גם טעויות כאלה קרו.
עכשיו לגבי מילים גבוהות של אינט-השלם ותיוגה עניתי.
כולונו עשויים בשר ונפש- עניתי .
ולכן זה גם בהקשר משפיע על התשוקה שדבר אחד שמושך בי ומלהיב בי באחר כנגד דבר שדוחה כמידתו - מידת המאבק על צמיחת התשוקה , וככל שמרבה בדברים מלהיבים לנפשי- מתאימים - לנפשי - כך תפחת או תעלה כאוהבת.
ועכשיו לממש דבר אחרון-
אז עומק.
עוד מילה מוערכת יתר על המידה, אלא כשבאמת מעניינת ולא כתואר אצולה.
עומק יש גם בבריכה כאמור, וזה לאו דווקא שבא לי לרחוץ במימיה.
העומק שלי יכול במקרים לא טובים של הנפש להגיע לתהיה מה מסמן הפסיק שמפריד ומחבר במילותיו וטקסט של אחר. יכול להיות גם שלא להיות כל כך קנטרני ואפילו חפרני.
זאת לומר- עומק הוא דבר יחסי (חה חה)
מה שעמוק לי לא בהכרח לאחר, לפעמים אפילו להפך .
וככלל לחיים מה שחשוב לי -ככה אחרת לאחר-
Who thinks really deep thougts
What's so amazing about really deep thoughts
שזו הרבה יותר מתרעומת , שאלה - באמת - מה מדהים במחשבות האלה? ולמה בעיניך ... לעצמך קודם כל .
וכן אני בעצמי פלספנית , פלצנית , חופרת ולא קשורה לאחר ואפילו לעצמי - לפעמים.
אבל אם לתאר מה עמוק ומה נוגע ומה חכם ומה מושך כשאתה פוגש אחר - ונניח ואתה מדמיין את המחשבות והתהליך שחולף בי להכריע - זה נראה בערך ככה:
(הנפש שמחפשת , לאו דווקא שאפרוץ בדמעות או שאני תלותית בכלל)
Got a kick for a dog
Beggin' for Love
I gotta have my suffering
So that I can have my cross
I know a cat named Easter
He says will you ever learn
You're just an empty cage girl
If you kill the bird
I've been looking for a savior in these dirty streets
looking for a savior beneath these dirty sheets
I've been raising up my hands
Drive another nail in
Got enough guilt to start
my own religion
Please be
Save me
I cry