תהיה

BezBog

New member
תהיה

חשבתי על זה היום בדרכי למכולת.
מכיוון שלבדס"מ יש מימד מאוד נפשי ומנטלי , אנו מחפשים כמובן אדם בר דעת מולנו ואיתנו. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל לא כולם סופר אינטליגנטים, חלק מהאנשים הם אפילו טיפשים או רדודים או סתם לא מעניינים.
אבל יכול להיות חיבור מיני/כימי/פיזי מטורף אם אדם עם אינטיליגנציה ממוצעת/ לא כזה חכם / רדוד.
וכולנו עשויים בשר בסופו של דבר ותשוקה היא תשוקה.
האם למען חיבור פיזי מדהים הייתם מתעלמים מנושא האינטיליגנציה/ עומק ?
והאם ביחסים בד"סמים לדעתכם יש לזה יותר משקל.
 

A לוןA

New member
קשה לי לענות על זה

כי הבדסמ אצלי משולב במיניות בצורה כזו שאני לא יכול לגעת אם יש לזה יותר "משקל" בונילה.
אבל התשובה שלי-
אם מדובר על סטוץ של כמה שעות- אפשר להתפשר.
במשהו שחורג מזה- מבחינתי אי אפשר להתפשר על החיבור המנטלי.
&nbsp
מאחר ואני לא עושה סטוצים בדסמיים, התשובה הנכונה עבורי היא- לא ניתן, בשום מצב
 
אוקי

אנצל"ש את אלון להמשך מתן לשאלתך מהפוסט.
עכשיו כמובן ולא ידעתי שרשמת פה תגובה בכלל וכמובן שהיה לי חשש מה שישאוב כוחות וחיים מהטובים בינינו (אבל בעיקר ממני וממך). אז ובכלל שממש מתה עליך- ומתחרפנת על הטקסט איתך ובשבילך- הנה לנו .

עכשיו כמובן אין בדעתי-רצונו- מחשבותי לחייב או להשליך דבר על אלון שכאדם בדיד ובכלל לא קשור אלי הוא ממש קומפלקס מחשבתי ושלם בלי קשר אלי .
בטח לא טוב ולא רע. אז רק אם הבהרנו , אנצל"ש HIM

אז ככה קושי בשאלתך הפתוחה ואלון כבר עלה על זה יפה ואפילו קשור מאוד
ואפילו הבנו אם הסכמנו אם לא שעומק , אינטי' וכל השמטעס הם מאוד יחסיים ותלויים הקשר ואדם-
יוצא שאלא אם שאלת וכיוונת לקבל תשובה יחסית , תמיד ברור שיש קושי אפילו מצד האדם היחסי- הפריזמי- המבט מצומצם - משלו להדרש לה

לכן או לא שחור ולבן ובכלל.
כמשקל האנושות ורב-גוניותה

"
כי הבדסמ אצלי משולב במיניות בצורה כזו שאני לא יכול לגעת אם יש לזה יותר "משקל" בונילה."

אז ככה טרם אצקצק משנתי-
בוא נתבונן במושג -
סקס.
מעשה אהבהבים וכן הלאה לליבך וראשך.

סקס בדסמי= סקס ונילי + סקס לא ונילי.
החלק הבדסמי= פרקטיקות , תפיסות, נסיונות , מכאובים , דומיננטיות (מוטלת בספק דווקא - כי מי אמר שגבר ונילי לא חש בה ואפילו בצורך לשלוט בשיח המיני) , דרכים מעשים בלה בלה נוספים.

זה הכל , ככה שאלא אם אלון לא מנשק את אשתו ולא מגפף אותה בדרכים אחרות וקונבנציונאליות נורא בעולם (שהס מלהזכיר לא רק מחמת כבודו אלא כי ממש מיותר)

הוא מבצע בה ואולי אפילו כנגד זעקת תום ליבנו ההפרדתי-פרשני
*גם* סקס ונילי וככזה וברור ,
שגם לפני שגילה את נפלאות התשוקה המבוררת - בדס"מ

ודאי שהתשובה היא באותה מידה שהוא לא חורץ נפשות ומפלח דעות
גם כן .

נו . המשקל בכאן ובכאן ולכל אחד אחר כמו שסקס לכאן ולכאן ותלוי בפרטנר מחייב נפש-רצון ומשמעות מסוימת גדולה או פחותה במימדה בהתאם לסיטואציה אדם וזמן .

עכשיו אם נתייחס רק לפרמטר אחד מיני רבים -הצורך בנאמר -
ביטחון מצד השולט ובתומו , יכולתו ואפשרותו לתת לנו סקס מבטיח . נניח כאישה.

אז...
נניח ואותו פרטנר מיני הוא במקרה ובדיוק כמוני שוקולד מריר ולא רק אחד וניל דלוח וכל כך נורא בנאלי (שהאמת שרובנו מעדיפים בכלל חלב ודי לחכימא . סתם לא . חרטוט).

אז כן ולא בדיוק מאותה סיבה.
נניח מצאתי את שיגעה נפשי ואפילו בחזקת סטוץ-ים מזדמנים על מזבח הצורך.
סבבה.

אז בוא נתחיל מהכן המובן מאליו-
כן, כי הרי ברור שלפחות מבחינה מסוימת יש פה אינטנסיביות המון יותר מונילה רגילה .
אם נפלתי על אדם שלא קורא את מחשבותי הכמוסות (שאין כזה אבל נניח קצת יותר מתקרב אליהן) יכול להיות , אם נשמיט גסי מוח ולב- שזה יהיה סופר לא נעים ואפילו טראומטי .

נו כן , ברור ואפילו יותר הרה אסון (אולי בהערה) מהונילה המשעממת וזה

אבל בדיוק לכן זה גם אומר ולא סתם כך שבכלל גם בונילה זה ממש לגמרי אותה הקבלה.

נניח ומצאתי פרווה כלבבי - פרווה לפרווה.
עכשיו קצת מיד ברור שאם והיה ונכשלתי בתחושת הבטן ,
יכול ויצא גם שהוא יגרום לי לטראומה לא מועטה מאותה סיבה שסקס הוא מבע מאוד אינטימי , יקר , הדדי ומה-זה-תענוגי של נפש-גוף .

יכול להיות שהוא יהיה הכי לא קשוב אלי , הכי אטום אלי , הכי בא-לי-למות-נזייף-כבר-אורגזמה ויאללה מאותה סיבה.

ואיזה בכלל קקי זה בשני המצבים .
די שתעיין בחייך שלך (שלי מוכרים) והשלך על מישה-ו/י שאתה מכיר שתבין מה הזנק במצטבר ובמידי באחד כזה לא לרוחנו ונפשנו .
שזה לא לומר שסטוץ חלילה פסול , בכלל להפך.

עכשיו זה כאמור כשנשמטנו מרצון מרעי וגסי הלב והנפש .
כי כאלה בדיוק ואפילו חלקנו מסייגם בקיצון כאנסים וכופים ומטרידים וחברי כנסת
יש בונילה או בבדסמ או בשניהם יחד גם.

ומכיוון שלא אני ולא אתה יודעים למדוד חומרת נזק לא של נפש ולא של פיזיות של כאב באמת שלא נוכל לסייג
אם סתם נשווה
נאנסת בונילה , או מוטרדת בונילה
לעומת מאוכזבת קשות בבדסמ שחזרה עם כמה אולי אפילו יותר סימנים כחולים.
כי בכלל זה נורא אם בכלל יש קנה מידה למדוד במה שיבוא אחר כך ביחסה ובחירותיה בחייה, בפחדים שיתעוררו ובהיקשים שיוקשו ובעיבוד.

אז כאילו...
מי אמר שלחזור עם כמה חבורות ושריטות ולחי מצלצלת מאכזבה זה יותר מסוכן מלחזור עם נפש קרועה של ניצול משווע בונילה? וגם בלי להשוות דוגמאות וקיצוניות זו לזו.

ולכן אפילו שלא מדעתי או דעתו של אלון ,
ברור שלא וברור שכן גם יחד וברור שהפרטנר נורא משנה וגם הזמן והעידן וגילך ומקצועך -ותחת .

עכשיו ואולי אפילו דווקא לא לזכות הבדסמ המהולל שלנו , שכולנו דווקא ממש אוהבים (ולא כי זה נועד לפסול בכלל) -

מה שכן, וחייב להאמר שהסיכוי לחזור עם נקע ושבר, והסיכוי לפגיעה בלתי הפיכה ואפילו מוות-חנק או כל צורה של מיתה משונה הרבה יותר אפשרי בבדסמ.
לטוב? לרע? שלך לאמץ .

ולכן אולי אפילו ממש משנה שהנפש אם לא בכל סטוץ אז בטח בכל קשר ממש מחייבת תמיד ובכל זמן ועל אחת כמה וכמה ובלי קשר למידת הסיכון שבנפש -לא מתאימה - שלא לומר אכזרית של אחר.

אז רק ואולי מההיבט הממש שלילי - נניח שכן.
ולכן גם נורא מייתר את השאלה לגבי אהבהבים חד פעמיים עם אישה אם בבדסמ מצריך בכלל יותר מחשבה על הנפש.
כי כאילו ...
(המשך אותי בעצמך)

עכשיו מה זאת התפשרות בעיניך למה כמה ואיך והאם ממש אפשרי ויכול להיות -
בקשר ואפילו בסטוץ?
זה ממש שלך לשאול את עצמך ולהניח לעצמך מהי אותה התפשרות ולמה ובכלל אם ישנה כזו מוגדרת , למה אתה מוותר לך ואם זה נוח לך - מה פה בכלל שאלה?
 

BeSweet

New member
יש חשיבות רבה

לתוכן
בלי תוכן מה נשאר?
אז כן אם האדם ריק מתוכן
ואין לי על מה לשוחח איתו
והוא לא מגרה אותי מנטלית
מלכתחילה
לא יווצר שום קשר
עוד לפני ה - ב של ה - בדסמ
 
לא חושבת שיש הבדל

גדול בין סקס ובין סקס בדסמי מבחינת מה שאת שואלת.
מה שכן, הייתי מוודאת דברים אחרים שחשובים לי מאוד בבדסמ, כמו תקשורת והקשבה.
אפשר להתווכח האם זה כן או לא קשור לאינטיליגנציה..
לדעתי זה יותר אינטיליגנציה רגשית ופחות מנטלית.
 

BezBog

New member
בעיני יש

הבדל גדול מאוד.
בסופו של דבר אני יכול להימשך פיזית למישהי כי היא פשוט נראית טוב, קורה.
ובהינתן הזדמנות לסקס טוב (בהנחה ואני יודע שהסקס טוב ויש דרכים לדעת לרוב), אז למה לא , כל עוד זה סקס.
הנחת היסוד שלי בגלל שבבדס"מ יש הרבה יותר יסוד מנטלי מאשר בסקס שאינו כזה היא שיש יותר צורך בחיבור מנטלי.
לגבי עניין , ברור שכשאני מחפש קשר משמעותי אז זה דבר חשוב .
מצד שני בשביל סקס שבנוי רק על משיכה אין כזה צורך בתוכן בעיני מכיוון שזה סיפוק יצרים. (שאין רע בכך בכלל).
 


"חשבתי על זה היום בדרכי למכולת"
הצחקת אותי.

אני חושבת שעבורי זה היינו הך. לא ממש מתחשק לי לקיים יחסים מיניים מכל סוג, עם גבר שאני תופסת אותו כלא אינטליגנטי.
וכאשר אני כן, וזה מלווה מן הסתם בעוד עניינים כמו משיכה וכו'- אז זה רק מעצים את התחושה.
ביחסים בדסמיים, בגלל שאני נמשכת למקום הנשלט, חשוב לי שיהיה ניתן לסמוך עליו.
אולי זה משהו שלא הייתי מסוגלת לוותר עליו.
 

BezBog

New member
אינטילגנציה ואמון

לא חייבים לבוא ביחד. דווקא האנשים הכי נכלולים צריכים להיות אינטיליגטים על מנת להתמיד ברמיה.
והרבה מאוד אנשים שהם פשוטים ופשטניים במחשבתם הכי נאמנים ומגנים שיש.
ובכן כאן נשאלת שאלה נוספת.
האם האדם הוא בעל מוח מאוד מושך וגוף שאינו מושך האם בכל זאת ?
או ביצועים גרועים יחסית בפן של הסקס עצמו.
 
כן ולא

&nbsp
בגלל שלמשיכה יש גורמים רבים, קשה לענות על זה.
&nbsp
יצא לי בעבר להימשך לגבר שממבט ראשון חשבתי שאין סיכוי שיקרה בינינו משהו מיני,
ובסוף ככ נמשכתי אליו. אז יש מקרים ויש מקרים.
אבל בכלל כדי להגיע לסיטואציה כזו של מגע מבחינתי, רק משיכה פיזית איננה מספקת.
לדעתי זה מאוד משפיע על האינטראקציה המינית.
&nbsp
&nbsp
לא אמרתי שחייבים לבוא יחד. רק שעבורי הם כן מהותיים שיתקיימו שניהם, ונניח שיש לו גם לב טוב ולא של נוכל :)
&nbsp
יצא לך להימשך לנשים שלא היו יפות בעיניך רק כי היו מעניינות?
&nbsp
 

BezBog

New member
משיכה

בעיני מורכבת מהרבה פרמטרים כאשר יופי חיצוני הוא רק אחד מהם.
אז אם מסתכלים על זה ממבט מסויים זה מעין עירוב של פרמטרים שיוצר מה שנקרא משיכה.
כאשר אינטיליגנציה/עומק/עניין משותף ועוד הם חלק מהמשוואה.
וכן יצא לי להימשך לנשים שהיופי החיצוני שלהן פחות היה מושכת בעיני , אבל התקיימו בהן דברים אחרים/
אני יכול להגיד שאחד הדברים שהכי מושכים אותי הוא להרגיש שהבן אדם שמולי הוא באמת אדם טוב .
 
כן, לב טוב זה מחרמן.

יש בה משהו לא צפוי, במשיכה.
זה הופך את העניין לכיפי יותר.
&nbsp
מזכיר לי שכשהייתי צעירה יותר, הלכתי לתנועת נוער והיה לי מדריך כלשהו
ממש טוב לב, אבל שלא משך אותי. לילה אחד חלמתי עליו, שאנחנו מתנשקים בלהט, או משהו כזה. יותר לא הסתכלתי עליו אותו הדבר

&nbsp
&nbsp
 

BezBog

New member
כן לא בדיוק

טוב לב שכזה.
פחות החולמנים פעורי העיניים שחושבים שיצילו את העולם.
זו סתם מגלומניה לדעתי, יותר טוב לב אנושי הכי קטן שיש ומחוות קטנות כמו להאכיל את החתולים מתחת לבניין ולתת להם מיים ביום חם, או לעזור למבוגר לסחוב סלים.
אלפי דוגאמות קטנות שגורמות לך לראות שיש עוד כמה עם לב טוב מתחת לקליפה של ההשרדות העצמית שאנו חייבים לחיות בה.
 
הוא לא

היה טוב לב שכזה.
כלומר, גם. אבל היה בו טוב שלא התקשר לזה.
חוץ מזה שהיינו צעירים והכל היה גדול ופומפוזי עבורנו.
&nbsp
וכן,
גם אני נמשכת לזה מאוד.
&nbsp
ואם להכניס קצת בדסמ, אז בכלל ביחסים שכאלו רצוי שהכוונות של האדם מולך יהיו טובות (והמעשים).
&nbsp
 

BezBog

New member
ברור

ללא קשר לבדסמ כמו שאני תמיד אומר, בכללי רצוי מאוד שאדם שנמצא מולך, איתך, לצידך (כל העומד מלפני ומצדדי ומאחורי הוא העומד 1,2,3) יהיה אדם טוב.
בכללי המעגל הקרוב שלי מורכב מאנשים כאלו ומשתדל שכמה שיותר אנשים שאכניס לחיי יהיו כאלו.
לגבי מיטתי עדיף בהחלט. אני לא חושב שיצא לי להכניס במודע מישהי למיטתי שאני חשוב שהיא אדם רע.
אבל זה אני אני נורא יהיר וחושב שלהיכנס למיטתי (המטפורתית זה יכול להיות באותה מידה חורשה או שדה נטוש) זוהי פריוולגיה ואדם רע לא מגיע לו פריווילגיות.
 
אוקי אחת אחרונה

ואקשור כאן כמה דברים .
זה בהנחה ותתחשב בי ובשכמותי שאני ממש מתחשק לי לירות את עצמי מתותח והישר אל האופק ולמה שיח כזה כפוי נורא משגע אותי .

נצא רק לרגע מהנחה שאמרתי לך משהו מאוד קונקרטי אם סיימת לעכל אותו בדיון על "אינטילגנציות מרובות" ו"מדידתן"

"האם האדם בעל מוח מאוד" מושך בדיוק מאוד
דומה להאם בכלל יש ערך חוץ מהכי מצומצם קוטל
בולע ומבטל בכלל של תרומה אנושית לעולם ואדם
אם לא להבנה שלך כלוויתן ממש יחסי וממש
לא בטוח שאפילו שיפגש באחר
במסגרת מה שמוכר לנו לא יתגלה כיבחוש

גם נורא בעייתית בעיקר אם אתה שואל בפורום ציבורי ובחזקת הרבים.
כי מאותה סיבה שאוטיסט ,ואן גוך וכן הלאה לתקופתם יכלו והיו כל אחד בדרכו
ממש לא מועילים לאדם ולאחר
כמו שאם סתם נתפרץ תיאורטית - לעולם דמיוני - אדם שפתאום גילה רזי פיזיקה בעידן האש היה ממש חסר פשר וגאון נסתר שאבד לעולם .
אז ככה

נורא קושר ופותר הכל מהסבך:
השאלה אם בכלל נורא הפוכה ומבלבלת בטח לאחר - שכרגיל ובמנדרינית
נורא הפוך ומבלבל לעצמו ולעולם

"האם למען חיבור פיזי מדהים הייתם מתעלמים מנושא האינטיליגנציה/ עומק ? "
ראשית, אתה התעלמת לטענתך ממילא ומתעלם וסביר להניח
שבכליך תתעלם .
יש מצב שתפסיד ואפילו הרבה אבל אם בכלל לשואל ולך כאדם - אתה מבקש פשר אליה
אז השאלה צריכה ממש להיות אחרת.
למה חשוב לך לדעת האם אתה יכול וכמוותר, בוחר לוותר על השכל כאמור לטובתך סקס?
מה אם לא שאלת טוב רע, נכון לא נכון .
אבל שוב- הרי אתה לא מגדיר את הטוב והרע שלך יחסית יותר מדי בכפוף לאחר.
מה השאלה בעצם רוצה להבין לגביך ועל עצמך? ולמה ועל האחר ולמה?
מוסרית - יאמרו מה שיאמרו זה בסדר גמור .
מעשית- אתה עושה. וזה גם בסדר גמור.

ולא רק זה - אתה אבל ממש לא בכוונה נותן משקל הרבה מאוד של כבוד לאדם מולך ולערך שלו בגלל אינט' כלשהי שקבעת שישנה בדבריו ועומק שקבעת שישנו מה -זה כלל אנושי ומרובה פנים לאחר.
במקום פשוט להבין- שזה לא משנה האם האינט' עומק יטי יטה הוא שחשוב לשאלה
אלא אם וזה חשוב ומייצר משיכה וכן הלאה -
למה הסוג הזה המגביל מוגבל ומצמצם ו
*מתאים*
לך הוא קנה מידה לבחור אחר?
והכי חשוב - יותר מכל , מה הוא מאפשר לך לספוג מאחר -
חוץ מסקס חבל על הזמן .

ואז בכלל ברור שאם אתה שואל אחר האם זה משנה לו וחשוב לו באדם
בקשר ארוך (שזה כמעט כל כך מובן שאלא אם אתה ממעושרות
כל אדם ועולם נורא מרגיש צורך אלמנטרי לציין שהשכל המהולל
של אדם וסט תכונות נוסף קובע משיכה לפחות ארוכת טווח
ואפילו שולל אותה אם הוא ממש רע לב ומתנהל כאילו היא חשובה)

קיצור פשר השאלה יכול רק במפגן ציבור נמלץ - לתת לך הבנה
על אם היית שואל מה השכל החשוב ומה הופך אותו ככזה לאדם
שיכול להיות שחוץ מאדם שמתהלל במוצאו (בפרטנר)
גם נורא נהנה שיחתית ,נפשית , מגעית , רעיונית וכן הלאה מאחר
למה זה מה שחשוב לשונה ממך
ומה זה מאפשר לו וכן הלאה.

ואז באמת היית מרוויח תוצאה ומסקנה שהיא לא סתם מחקר שיכול לקשר כמה אנשים רוצחים ברובע מסוים ביחס לאוכלי קרטיב
אלא לתת לך פער מחשבתי שכלי ונפשי מאחר ומהעדפותיו לראות איך דרך כזה
אתה מגבש לך דברים שיש להם פשר
חוץ מלומר - הי יו , אני חכם ויוצא עם אנשים חכמים . הידד.
שכן חוץ מזה שאם תשאל אם עטלף כמו שאמרנו שראייתו וחייו והתנהגותו מבוססת דרך ראיה בשיטת הסונאר- אם נשווה לראייתנו
ונשאל מה הראיה החכמה יותר - שלי או של עטלף
מי חכם יותר אני או עטלף זה ממש מטופש וחסר פשר בעצם .

אז כנאמר אם לא נשאל בדיוק להבין מה בעיני אחר ולמה - ולא אם יצא שקרא לו חכם כמה הוא מגניב ומה המשקל של זה (כי אין לזה שום משקל)
כי אחרת ? למה שתשאל? אתה עושה סקר?
ובהקשר למשקל של הנפש -שכל מה שלא יהיה שוקק
כבר רשמתי בפירוט -
שכן שוב נזכיר-
אמת -דעה- רעיון וכל דבר נועד לשקילה כדי לראות מה
יותר נכון מתאים ומוברר לנו בעולמנו ומפתח את נפשנו
ולכן ההשוואה לאחר והצניעות ביחס לאחר שאינו אנו.
אז ככה ש...

התשובה שהכי מצאה בעיני כן וממש אמרה לי משהו שהוא
מרכזי יותר מאשר הרבה תגובות שאמרו קצת וכלום והרבה גם
זו של סוויט:

מילת המפתח בתגובה "תוכן"
שכן תוכן יכול להיות לספר פילוסופיה וספר ילדים
לז'אנר וסוגת מתח או רומן
ואיך כל אחד אוהב את זה ולמה היא מאוד מעניינת
ופותחת אפיקים חדשים
אבל אם אומר לך שדן בראון זה ממש טוב ועמוק
ולעומת זאת העובדה שאתה אוהב את סרטר היא
ממש לא עמוקה בכלל כלום שום
זה ממש חסר פשר . וזה שאתה אוהב כזה ואני כזה
לא יתן כלום לשאול על המשקל שבו ממש אם לא נפרק
מה המשקל ובכלל למה התייחסנו אליו.
שני ספרים , שני נושאים , שני עולמות
המאחד שלא באנו מיחס של אגו , תהילה
אלא חקירה ורצון לצמוח .

אז ככזה ומכיוון שמימלא אתה מבצע וחוצץ ומכריע כבר כך
ובכלל לא התעניינת במוסרי ובכמה אתה נקרא דרכו כבן אדם סופר טוב
או רע ולמה זה מעניין לעזאזל

הנה התשובה המוגמרת של שממש במקרה פוצצה לי ת'מוח
ממאמץ וזה למה בדיוק מנדרינית בכלל מפספסת עוד בעצם ההצהרה-
שאלה -שיח שאלה של למה בכלל ומה נותן ומה הפואנטה לשאול .
הלכתי לחתוך וריד תיאורטי, מקווה שנהנית מתשובתי הארוכה פלצות .
תודה
 
לצערך או שמחתך

אז ככה- הדואליות בכותרת , זה אתה יודע למה. תלוי בך איך תיקח.

"אבל יכול להיות חיבור מיני/כימי/פיזי מטורף אם אדם עם אינטיליגנציה ממוצעת/ לא כזה חכם / רדוד.
וכולנו עשויים בשר בסופו של דבר ותשוקה היא תשוקה.
האם למען חיבור פיזי מדהים הייתם מתעלמים מנושא האינטיליגנציה/ עומק "

אז ככה.
בוא נחלק את זה לשניים .

רק נצהיר לפני- אתה יודע ואני יודעת ועכשיו כולם יודעים-
אני לא מפרידה כלל נפש-גוף. אז ברור שאין לי טעם לדוש בבשר ממש.
הבשר ממש לא מעניין בלי הנפש ולא נוצר. אצלי לפחות . זה לא לומר
כולם אצלי מכוערים וגם לא להפך- רק הקדמה רעיונית.

1:
אוקי בוא נתחיל ממשהו . אני ממש לא מתעניינת בכמה אדם חכם . אני ממש לא מניחה שאני חכמה . אני ממש לכן בכלל אם יצא והיה ויש לי מושג מיהו החכם באדם- זה לחלוטין תוצר נלווה של ההכרות .

אז מה מה ? חוכמה בעיניך לא שקולה למשיכה? בטח יא שקרנית,
את נמשכת לזה ולאדם חכם . זה כיף ומלהיב.

התשובה חד משמעית - לא.

מתי כן? כשמגובה בזה שהוא אדם נכון לי . מילת מפתח -נ-כ-ו-ן

למשל - אני יכולה להעריך את אלון כאדם בעל ידע רב וכזה שאפילו יודע לכוון לדעתו בדיוק מהיכולת לשלב ידע ועורמה (שזה ממש לא תמיד רע ונכלולי כתכונה) להעביר מסר.

זאת אמת , אבל האם לומר שזה מספיק בשביל שארצה לשכב עמו?
עכשיו , זה בטח לא צריך להעליב את אלון שנפלא ומעניין ונחמד לדבר איתו .
אבל לא .
אפילו לא בהקשר לדעותיו , שאותן אשמח להכיר וללמוד מהן.

ובקשר בדיוק להפך- אם אתקל באדם חכם וסר טעם בעיני , זה לא לומר שלא אתחבר אלא יעורר בי דחיה הכי נפשית על התנהגותו כלפי אחרים ואדם והשלכותיו על העולם - לעולם - ויהא דוקטור משובח ככל שיהא- לא ארצה בדבר עמו .

מה אני מחפשת אם כן? על משקל משהו חדש, משהו ישן , משהו משהו מושאל
(ומשהו כחול):
משהו שבי מתוכו, משהו שיחדש לי מתוכו, ומשהו שניצור יחד - אולי.

זה לא אומר שזה לא לגמרי לגמרי ואפילו מוכרח להיות אינטואטיבי. אבל אם למשל איתך בזבוג הרגשתי ניפוץ רגשי וסקרנות ושאלתי- אז מוכרח גם שאיננו ממש אלא אמת. לא מעניין אותי כמה שאתה חכם .

אם היית רוצה אפילו להגחיך טענה וזה לא לומר דבר על האופי האינטי-מילה ארוכה שלך -
אז הנה - נפשי ומנטלי זאת לא בדיוק אותה מילה אבל זאת גם אותה מילה . להכפיל אותה מיותר ומצחיק ובכל זאת אני ממש אוהבת אותך.
אתה אדם חד ומבדל דברים ובדברים אחרים אתה ממש מתפזר ואפילו דברים שהפוכים לי- וטוב שכך כי מה שיש בך -אין בי - ולהפך ובשנינו גם יחד דבר משותף שצומח וגדל תמיד .

עכשיו בהקשר לעוד משהו שנורא אוהבים להוכיח- אני ממש מעדיפה להמנע מתארי כבוד , אפילו יש שבזה להם מאוד. אז כן - אני ממש אתייחס למומחה כאדם שלמד את כף הרגל שלי במשך שנים ויכול לטפל בה. אני אתייחס בכבוד לבלשן של שפות שמיות שמסביר לי על משפט באכדית .
ומסיבותי- אני אפילו אביט בחשד מאוד בכל פסיכיאטר או מדע חברתי אחר שרוצה לתקן ולפרש את נפשי. אשקול להקשיב אם זאת.

אבל זה מסתיים בתחומי הידע שלהם. רופא לא יגיד לי איך להיות בן אדם טוב, בלשן לא יגיד לי איך לרפא את נפשי ובזה - כמו שאומרים -
מומחה-בתחת-שלי

מה שכן- וזה נכון - אדם שלמד איך ללמוד והכניס הרבה גישות דעות ורעיונות שלא היו בו קודם הוא יותר דידקטי ויותר רחב אופקים ממני למשל.
אבל גם אדם שקורא הרבה ספרים , רק באופן של דה וינצ'י הרבה פחות דידקטי ולפעמים אפילו ממש והיה גאון קטן לרעת רעיונותיו

מה זה להביא חדש בשבילי?
משהו שאין בי. חד ומאוד לא חלק ורצוף מהמורות. יכולת ניתוח , לב טוב, תובנה לחיים של מחשבה ארוכה, אדיבות, אורח רוח ונפש, התבוננות אחרת וחיבור אחרת של הקשרי מציאות , ליריקה תמונתית מרהיבה, עוז רוח ועוד ועוד...

כן , וגם ידע מזומן . כי הכל מחובר. אבל האם לשם זה אפילו נדרש שתוכל להקליד בלי שגיאות? ממש לא .
לפעמים אני אפילו מרגישה בטוחה יותר אם אתה מקליד בשגיאות שזה מחסן אותך מפלצנות וקיבעון של הנפש ושיכשוך בביצת תבונתך החמימה והמזהירה התמידית
שאפילו פילוסוף גדול שהכרנו לא מזמן...
שגה בה. וזה לא לומר שחסר לו ידע (את הקריצה אתה מבין)

והחלק השני -
האם יתכן שאמצא עצמי נמשכת לאדם שיש לי חיבור נפשי אליו והערכה לתוכן שלו ועדין הוא יהיה בדברים אחרים לגמרי ולמרות סקרנותי רדוד בעיני ונרפה?

אז התשובה- כן ולא .
כי ככל העמקת ההכרות כן העמקת הפליאה. מצד אחד. מצד שני גם זעם או כעס או קצת אי -נוחות לצדדים אחרים . כן קורה.

ואפילו קורה שבמיידי מאוד בולט ההבדל. אז שם זה תלוי אם למרות הערכתי אליו בדרך כלל כאדם נבון - אפילו חכם ומחדש ומרגש שארצה להישאר או לא והאם הרגש מאפשר לי לעזוב. בדרך כלל ולפעמים הרגש מאפשר. גם טעויות כאלה קרו.

עכשיו לגבי מילים גבוהות של אינט-השלם ותיוגה עניתי.

כולונו עשויים בשר ונפש- עניתי .

ולכן זה גם בהקשר משפיע על התשוקה שדבר אחד שמושך בי ומלהיב בי באחר כנגד דבר שדוחה כמידתו - מידת המאבק על צמיחת התשוקה , וככל שמרבה בדברים מלהיבים לנפשי- מתאימים - לנפשי - כך תפחת או תעלה כאוהבת.

ועכשיו לממש דבר אחרון-
אז עומק.
עוד מילה מוערכת יתר על המידה, אלא כשבאמת מעניינת ולא כתואר אצולה.
עומק יש גם בבריכה כאמור, וזה לאו דווקא שבא לי לרחוץ במימיה.

העומק שלי יכול במקרים לא טובים של הנפש להגיע לתהיה מה מסמן הפסיק שמפריד ומחבר במילותיו וטקסט של אחר. יכול להיות גם שלא להיות כל כך קנטרני ואפילו חפרני.

זאת לומר- עומק הוא דבר יחסי (חה חה)
מה שעמוק לי לא בהכרח לאחר, לפעמים אפילו להפך .
וככלל לחיים מה שחשוב לי -ככה אחרת לאחר-

Who thinks really deep thougts
What's so amazing about really deep thoughts

שזו הרבה יותר מתרעומת , שאלה - באמת - מה מדהים במחשבות האלה? ולמה בעיניך ... לעצמך קודם כל .

וכן אני בעצמי פלספנית , פלצנית , חופרת ולא קשורה לאחר ואפילו לעצמי - לפעמים.

אבל אם לתאר מה עמוק ומה נוגע ומה חכם ומה מושך כשאתה פוגש אחר - ונניח ואתה מדמיין את המחשבות והתהליך שחולף בי להכריע - זה נראה בערך ככה:

(הנפש שמחפשת , לאו דווקא שאפרוץ בדמעות או שאני תלותית בכלל)


Got a kick for a dog
Beggin' for Love
I gotta have my suffering
So that I can have my cross
I know a cat named Easter
He says will you ever learn
You're just an empty cage girl
If you kill the bird
I've been looking for a savior in these dirty streets
looking for a savior beneath these dirty sheets
I've been raising up my hands
Drive another nail in
Got enough guilt to start
my own religion
Please be
Save me
I cry
 

BezBog

New member
מיים שבתוכי

עומס מילולי כבר אמרתי ?
אתחיל מהסוף, עומק הוא חשוב ונדרש כי גם הבריכה הצלולה ביותר והמרהיבה ביופה אם אין בה עומק לא מאפשרת לי לשחות בה ולכן היא גם משעממת אותי אחרי חמש דקות ולכן עומק הוא נדרש על מנת לאפשר עניין לאורך זמן לדעתי.
אם נתעכב על האינטיליגנציה ונניח בה את תיאוריית האינטילגנציות המרובות נבין שיכולת הנדרשת מרופא אינה היכולת הנדרשת מפילוסוף או מאמן וכולם יכולים להיות אינטיליגנטים להפליא. אינני מדבר רק על אדם רהוט, אלא על אדם חושב .
ויוצר מחשבה וזוהי האינטיליגנציה בעיני. אחד הדברים שנתקלתי בהם לאחרונה היא בורות מבחירה, במיוחד אצל בני נוער שיכולים לדקלם לך את כל שמות להיטי הקיץ והפוקימונים ולמה נועה קירל היא מעולה. אבל אינם מבינים את הבסיס המחשבתי של הדמוקרטיה למשל זה לא כי הם טיפשים זה כי הם בוחרים מה לדעת.
בורות מבחירה מכיוון שאתה בוחר לדעת דברים מסויימים ולהתעלם מאחרים , כולנו כאלו רק שכן עולה השאלה מה הוא בסיס ידע חשוב.
לטענתי ידע שמאפשר לך להמשיך לחקור ולהתפתח כאדם חושב ויוצר מעניין אותי הרבה יותר מאשר ידע השרדותי - חברתי (ביגוד, מוסיקה עכשווית, רכילות , טרנדים וכו').
ושוב אני עשוי בשר ולכן יכול למצוא מישהו מושכת גם ללא מילים או תקשורת רק כי היא פשוט יפה ומושכת אותי. משיכה כזו יכולה גם להעלם , יצאתי פעם עם מישהי שהגזענות שלה גרמה לה להראות ממש מכוערת בעיני אז אחרי פעם שניה הפסקתי. יצאנו שוב אחרי כמה חודשים (כי היא הייתה נורא יפה) ושוב קרה אותו דבר. אז כן כמובן שיש בי גם צורך בחיבור פנימי לפחות מינימאלי.
אבל כשאר מדובר במפגש של יצרים , אין לעיתים צורך במילים או בעומק לעיתים זה כל מה שאתה והיא רוצים ואין רע בכך.
לא משהו שקורה לי השכם וערב ולא קרה לי הרבה בעבר , אבל היו כמה פעמים והן היו חוויות נפלאות שעד היום אני נזכר בהן בחיוך.
 
ירח

טוב... אויה לי ואויה לנפשי שכך לי .
אחרי ההקדמה הספרותית - אני אסביר- שכן אתה יודע-
שרוב בני האדם ברוב הזמנים , דוברים בשבילי מנדרינית שוטפת ובאמת אין לי בכלל שמץ מה הם רוצים והיו רוצים להגיד . ביום טוב אני גם לא מורטת את השיערות מיאוש/זעם .
אחרי שנאמר ואחרי שהובהר נזכיר רק כמה אמיתות- אתה יודע שבימים טובים שבהם אני יכולה להביע את עצמי ברהיטות (בעיקר מחשבתית) לי ולאחר , אז אני ממש לא עימותית.

ככזו- כל תשובה שתעלה בך וכל שיר וסיפור והיה גם הכי לא קשור לטעמך הרי לי ולדידי הוא כתקשורת מאוד קשורה ומאוד נכונה להתדיין בה. טוב אם לא להתפעם , לפעמים . כך - שלשלול דעתך אם לא לחדדה , להעיר משלי ולפרטה ולחוות ולהיות תוך אהדה נורא-גדולה גדולה וחיבוק למי שאתה גם כן מזומנת.

ובעיקר וכפי שאמרתי אענה לך בחלקים ודרך אנשים , להשלים לשאלה שנשאלה בסוף הפוסט שלך . זאת תגובה 1.
השניה בדרך.

ורק זכור שאני באמת באחד הימים האלה, כי לרוב אין לי מילים בכלל לתרגם הכל ולא רק זה אלא שהשפה עצמה מאוד קשה לי להגדיר את עצמי לעצמי דרכה. ככה שזה גם די ברור שהעודף המילולי- בימים הרעים כזכור לך אין לי בכלל ממנו לבאר ולחדד לי עצמי מה יש לי לומר ולמה אלא בשמץ של אינטואיציה ואפילו לרוב אני בכלל מעדיפה לשתוק (וזה טרם הכרת) .

אבל זה אם אתה זוכר ששפה היא עוד חלק מישותי, חלק מדרכי לתקשר ואפילו ובכלל לא חלק מרכזי- ככה שכמייצגת ממש של תקשורת- היא כן ,כמדייקת , היא לא וכמאפשרת . ממש לא . בהינתן כל זה וההבנה שגם לגעת בעץ ולהי-נגע ממך היא תקשורת ...

נעבור לתגובה השניה.
 
למעלה