תהיה

2

"עומס מילולי כבר אמרתי?"
לא רק אמרת, גם דנו בזה שעבורי יש לרוב עומס הצהרתי (אני אוהב את השמאל - אני אוהב את הימין - יותר טוב השמאל - הכי קול הימין...) וכן הלאה ,וזה אם פחות אפילו לא מבהיר לי העדפת דעה- ורק בדעה עסקינן . לא מבהיר לי אפילו מהי דעה ולמה דעה, ולמה לא ולמה כן ומהי בכלל הפוליטיקה שבכאן .

ככה שלרוב ולעיני- וזה מה שיפה בנו , שיש לך יכולת לשקף לי למשל- בעיניך מה שהוא עומס מילולי וכאמור זה מה שבי יש יכולת לשקף לך-
הוא בעיני בעיקר קדחת, ומה שלדבריך עומס מילולי- לי הוא תקשורת מאוד רציפה וברורה ולהפך מה שלך הוא נורא הכי לא עומס לי הוא - עומס מילולי ואפילו ולרוב נורא מגוחך .

אני לא אכנס לפרטים , אבל היידה הפועל- נמשיך.
"
אתחיל מהסוף, עומק הוא חשוב ונדרש כי גם הבריכה הצלולה ביותר והמרהיבה ביופה אם אין בה עומק לא מאפשרת לי לשחות בה ולכן היא גם משעממת אותי אחרי חמש דקות ולכן עומק הוא נדרש על מנת לאפשר עניין לאורך זמן לדעתי.
"
זה ממש מתקשר שאמרתי שעומק חה חה - הוא יחסי.

רוצה דוגמא מעולמי ?
אם תאמר לי שאתה מאוד אוהב את המילה קרסול , זה ממש לא רק עמוק בעיני אלא רב משמעות .

אם תאמר לי שאתה אוהב תפוחים ועוד פחות מזה מעדיף שלא תהיה הדרת נשים - זה למשל כמעט כלום בעיני.

עכשיו גם בוא נקח את הדוגמא הזו ונסביר אחרת:
קודם כל עובדה נתונה- בכל מקווה מים , שלולית או בכלל אפילו הים יש בו עומק .
תמיד- רק תלוי בשיטת מדידה.
אז מה בכך? אז ליבחוש השלולית נהדרת ועצומת מימדים ובשביל לוויתן הבריכה היא סוג של אם בכלל אקווריום זערורי.

זהו שיש בכך המון - ולכן הבדל גישות ביני ובינך. אני לא יודעת מי יבחוש ומי לוויתן ועוד יותר יודעת האם אני היבחוש והוא הלוויתן. למה?

אז ככה כאדם - כל אדם - אני יחסית , אני נקודתית (אני לא- אבל לצורך הדוגמא), אני טועה ומטעה וחושפת ומגלה . אני אני - אתה אתה.
לאן זה מתקשר? זה הרבה מתקשר לדאות של ציפור ומבט על על הכל.
רק מעצם זה, דרך הפריזמה של עולמך המצומצם ועולמי שלי אחד ירגיש לי כשלולית אפילו סרוחה ואחד ירגיש לי כבריכה ואחד כמעגן -מבואה לים הגדול .
אז מה? אין לי יכולת לדעת אפילו אם השלולית לא תתגלה כבריכה בזמן מן הזמנים
אני כאדם וכבדידה לא רואה מבט על מעלי ויתכן ואפילו ברור שמאותה סיבה שהעומק הוא יחסי, מה שאני בטוחה שהוא שלולית הוא לגמרי אחרת ואם לרגע נשחרר אגו גם בכלל יכול להיות שאני השלולית שצופה בלוויתן ובים.
מה אתה יודע? וכמובן ברור לך שאין בזה לומר שאתה לא דווקא ים בשבילי , אלא שלכל אדם זה נכון.
יותר מזה- לא רק נכון, מוכרח וככלל אנושי זה גם אישי וגם הכי לא ולכן בטח לא ביקורתי (מדי) לגישתך.

ועוד יותר מזה אם סתם תניח שרצה הגורל כמו אותו פילוסוף אומלל , שהסכמנו שנינו שרטוריקה ומילים (עד כמה שניתן למרות שגיאות) לחוד וקשקשת ממש בדיוק רלבנטית . אז לא , אפילו ועוד יותר מזה- רק לזה, די בהבנה שאם אתה יבחוש (ואולי אתה כזה ואולי אני כזה- לא ניתן בוודאות לדעת) שיש לו שיגעון גדולות של לוויתן - נפוליאון אז ורק בשל כך בוא לא נשים עצמנו ללעג

ויעני נשחררה את הוד גדולתנו , אלא זה לזה. ובעינינו.
"
אם נתעכב על האינטיליגנציה ונניח בה את תיאוריית האינטילגנציות המרובות נבין שיכולת הנדרשת מרופא אינה היכולת הנדרשת מפילוסוף או מאמן וכולם יכולים להיות אינטיליגנטים להפליא. אינני מדבר רק על אדם רהוט, אלא על אדם חושב .
"
אז כאמור , והכי דווקא מתקשר להבדל אתה-אני (שאתה בנפשי בכלל)
קודם כל , לא יודעת מה זה אינטילגנציות מרובות .
שמעתי , קראתי קצת . אני נורא לא מכירה בכאלה וכאן זה אפילו בכלל לא קשור לרגשית , נפשית , על טבעית ומינית. אין דבר כזה- גוף-נפש מחובר.
זה למה גם זה כל כך לא נצרך בעיני. אם אדם מורכב מהקשר , מסביבה , מעצמו ואיך הוא מוגדר ומגדיר אותה ואת השפעתו והשפעותיו עליה.
אין בכלל מרובות- יש אחת , יש לה הרבה מאפיינים והיא מתקשרת עם אחרות בכל שלב.

זה בטח נראה מה זה מורכב ואינטילגנטי כמעט- שזה רק לא לומר שאינני בהכרח ואולי חושבת שהיא אחת . ואתה יודע שאני חושבת כי אני קונץ מהלך שבטוח שהתפוח נפל על ראשו וגרביטציה לא יכולה להדביק אותי לקרקע.

ועוד בהינתן - ילד בן חמש ואפילו אתה יודע לגבי עיניך מילדה צעירה - יכול להגיד אינטילגנציה שלא רופא ולא פסיכולוג ולא שוער בקבוצת כדורגל יוכלו לבטא.
אז די בכך.

אבל כאמור וברור שהחוסר שלי ("חוסר"- לא באמת ) הוא הכוח שלך וכשם שלהגדיר מהי אהבה בעיניך יש לו ממש ערך והכי קונקרטי לגישה וליחסים שלך עם אחר ובחיים ככה גם להגדיר מה חכם לך ובעיניך.

ולי כמו כל משמעות סגורה ומובנת למרות הבילבול יש איזו דרך ממש נפלאה לאמץ לי וללמוד דרכה ולפענח לי וליחסי עם העולם המון והרבה. פה אתה תמיד נכנס.

אגב, אם רק אתה נזכר בכל הויכוחים שלי עם אנשים בהם אני אפילו רק מציינת עובדות ואין לי מושג אפילו למה ובניגוד לעובדות הם מציינים אחרת דעות מרוטשות ונאנסות למציאות די לך בכך שאפילו ובטח שעובדות ומילים לא קובעות מדבר שלי . שאפילו מה שאצלי היה אמור להיות הכי נורמטיבי וברור לאחר השקול שבכלל בשבילו לגעת בעץ זו איננה תקשורת- אפילו הוא הוא עצמו לא מקיימה אם בסערת רגשות ואם בכלל. שכאן אתה תוכל להזכר כשמסביר לי מה ההוא וההיא רצו.


אוקי , אגיב לשאר בעוד תגובה- רק זכור העומס המילולי הוא תמיד תוצא של זה שבכלל לא ברור לי ממשפט הכי לא ברור בעולם והצהרתי או רגשי באחר איך בכלל ולמה ולהפך לגביך . יש מקרים שאני מאוד קונקרטית ואפילו בהכי גס.
אז כאמור כשזה מנדרינית בחלק מהזמן - אני עושה מאמצים כבירים לפרשן ולהתפרשן לה.
 
3

וכאמור מזכירה שכל שלך איננו כלל ואם בכלל תקשורת לי כן - ולכן אין פה מין המתח של דעה שעומדת חשופה ומבוישת לפני המוקד וכולם זורקים עגבניות.
הרגש בנוח להגיב לכל דבר ועם כל דבר ודרך כל דבר . זוהי תקשורת .וחיבוק.

"ויוצר מחשבה וזוהי האינטיליגנציה בעיני. אחד הדברים שנתקלתי בהם לאחרונה היא בורות מבחירה, במיוחד אצל בני נוער שיכולים לדקלם לך את כל שמות להיטי הקיץ והפוקימונים ולמה נועה קירל היא מעולה. אבל אינם מבינים את הבסיס המחשבתי של הדמוקרטיה למשל זה לא כי הם טיפשים זה כי הם בוחרים מה לדעת..


בורות מבחירה מכיוון שאתה בוחר לדעת דברים מסויימים ולהתעלם מאחרים , כולנו כאלו רק שכן עולה השאלה מה הוא בסיס ידע חשוב.

"

נתחיל במה כן בטוח ממש אני איתך- אז אפילו יותר מלדעת דברים , לפענחם ולקשרם ולגבשם ולגבש לאחר וכן משרעת מחשבתית אינסופית- ממש כן ובהכי -
ברור. הוא שאמרתי . לכן גם בדיוק זה שאתה נראה ואולי אפילו הייתי חושבת כיתוש בשלולית - ממש לא מונע שאני היתוש וממש לא מונע שלאחר אתה לוויתן .
לכן לציין בורות של כולנו דבר נכון מאוד, כל עוד נבין שכשלא משויכת כרעה חולה היא בדיוק הכוח של כולנו .

למשל ובדוגמא לאמור לי מה פירוש הכיסא:
אני : משהו שיושבים עליו .
אתה : יש לו ארבע רגליים
ושניהם ממש ואפילו נכונים . זה רק כשהבורות במקום לשרת אותנו הופכת לכלי למרמס אחר ולהילול אגו שלנו, שבמקום לראות זרקורים לתופעה מסוימת -כיסא
אנחנו מתחילים לפספס לאחר , לעצמנו ובכלל שהיה ממש טוב ונפלא להכיר שמדובר לכסא.
וזה רק משני אנשים , חשוב על פוטנציאל של מירב (אנושי - תודעתי- תפיסתי)

אז ככה וכבר כי אמרנו שבורות היא מבחירה- אם לשאול שאלות ולהכיר באחר בצניעות נשאפת (שאיפה ל) ואם ממש כרע - כמשמש למרמס האחר ולמרמסך שלך . הכל תלוי בשימוש בה.

אז חוץ מלהזכיר- שבכלל פילוסופיה איננה מגדל שן והיא ממש קונקרטית לחיים ואולי הכל בה ודרכה ולא כי קראת את ניטשה (נו סוציאליזם וקפיטליזם זה לא הכי לגעת בחיים - לאוהבי הדוגמאות הגדולים שבינינו - שממש משפיעה ומתכתבת עם החיים?)

אוקי, אז עכשיו שהוברר-
ומכיוון שאין ריבוי של אינטי' זאת לא להתחייב לאחת
ממש אין בכלל משהו לא מרשים בלזכור את כל להיטי הקיץ בניגוד לידיעה של בסיס הדמוקרטיה .
זאת אומרת די שנזכר שלי אתה מדבר ולאחר אתה עכבר שנוכל להבין כל מיני דברים יפים -

למשל ובהקשר של עיצוב תום וילדות , שאפילו אתה נזכר בסיפורים ובתוכניות טלוויזיה שנגעו ועיצבו אותך או רמזו למה שאתה (אפילו רוצה להיות) ולאו דווקא וממש בהתאם לגילך עליך .

למשל המומינים נורא יצרו בי הרבה מחשבות ותנאים למה שאני היום , לא פחות מלצטט חלקית את מרקס (וכאלה) .

אז מי אני כיתוש בעיני אחר ולוויתן בעולמו שאומר זאת?
*לי* זה נראה כרגע פחות חשוב ובורות מבחירה (ואולי אני כרגע בוחרת להיות בורה מבחירה) .

אז סבבה שמתישהו נדרש לענות ולהגדיר לעצמנו אבל מי אמר שדווקא כך חוץ ממך או ממני אליך.

ואם ממש להיות כנה, בסיס הדמוקרטיה חשוב לי אבל אם אתה רוצה לדבר איתי על פוליטיקה זה לא חשוב ונדרש לי כלל. זה ממש לא מעניין אותי כי זה ממש רחוק מלייצג ולהציג משהו על העולם ועל האדם ודרך כל אחד ואחד שמתרועע ובא איתי במגע לתקשורת. אפילו להפך.

ופגשתי אנשים שיודעים מה בסיס הדמוקרטיה ומה מחיר הדמים במלחמת מאה השנים וכל התיאוריה וסבך הקיום לא נתנו להם להכיל אחר במקום הכי לא תיאורטי וזה לא לומר דווקא שהיו אנשים רעים - אלא שבדיוק כמו ששאלה נורא מקסימה צפה ועלתה לך בדרכך למכולת, קטן -הוא גדול וגדול-הוא הכי קטן .
שזה לומר ובהיתוליה- יכול להיות שאפילו פרויד כשלא היה מסומם כתב ממש טוב ויפה את אחת התיאוריות על הנפש האדיפלית בזמן חירב*** בשירותים . אפילו הגיוני- אפילו מתבקש ובלי זה, כנראה לא היה זורם לשם.

אז ככה שעניין חשיבות או מחסור בה - נורא תלוי באדם , בזמן , בהקשר, בהבנה המצומצמת ובמה מדבר ו*מ-ת-א-י-ם* לי.


"לטענתי ידע שמאפשר לך להמשיך לחקור ולהתפתח כאדם חושב ויוצר מעניין אותי הרבה יותר מאשר ידע השרדותי - חברתי (ביגוד, מוסיקה עכשווית, רכילות , טרנדים וכו')."

אז ככה שהמומינים כבר היו לי מראה מקום ציינו. בוא נקח דוגמא מגדולים כי זה נורא מפוצץ את המוח וחייב להיות אפילו בעל משמעות (ציניות).

דה וינצ'י למשל , כנפש לא מסודרת ואפילו בכלל לא כל כך מלומדת מילדותה- היא מאוד לא דידקטי.
הוא יכל לבהות שעות בטיפות שזולגות ,נפרדות ונקשרות זו לזו . במעוף הציפורים , במכחול של אנשים .

ומה זה הביא אם לא גאונות ומעוף פרפר של מחשבות ודרכים חדשות לעולם?
אז נכון אפילו שהשתקע וקרא ואפילו נהג ביד רחבה בשגיאות נפוצות בתקופתו גם בגלל שלא דידקטי הרבה חורים לרעתו ברעיונותיו ובו כאדם.

אז מה. הנה משהו נורא פעוט שממש גרם לו אפילו לפתור חידות של זמנו, שכן כשלמד את תנועת הטיפות יכל להקביל משם למשאבות ומבנים סופר- מתפתחים לזמנו ואפילו לבטל מחשבות שבבסיס תנועתם של מים ובכלל חומרים בזמנו. נו אז.

וזה גם להגיד לך שאם למד מהקטן גם מאדם קטן ולהפך - לדעתך- יש והיה ותראה בו פעם בהרף עין וניצנוץ כגדול אם תבחר שמתאים - תראה ותלמד הרבה ולהפך .

עכשיו טרנדים , מוזיקה עכשווית ורכילות - גם מהם הרבה והמון ממדעי החברה לומדים על אדם ועולם ואנחנו לומדים הרבה על עצמנו - כל אחד בדרכו.

אז אם לסכם ועייפתי -
למען האמת המשוואה הפוכה . חוץ מזה שהמילה ידע איננה מדויקת אבל אשתמש כאן בה.
מה שמעניין הרבה יותר הוא מה השרדותי - לך - ואולי גם לאחר- ודרך איזה ידע?
ולא להפך . אלא אם אתה באמת רוצה להשאב לרדידות צורנית (לדעתי).

"שוב אני עשוי בשר ולכן יכול למצוא מישהו מושכת גם ללא מילים או תקשורת רק כי היא פשוט יפה ומושכת אותי. משיכה כזו יכולה גם להעלם , יצאתי פעם עם מישהי שהגזענות שלה גרמה לה להראות ממש מכוערת בעיני אז אחרי פעם שניה הפסקתי. יצאנו שוב אחרי כמה חודשים (כי היא הייתה נורא יפה) ושוב קרה אותו דבר. אז כן כמובן שיש בי גם צורך בחיבור פנימי לפחות מינימאלי. ,

נו מה בזה פלוטו הכלבלב ? (סתם סתם)
הרי שאם דעתי היא דעתי היא בסדר גמור כדעה ואם דעתך ודעתך היא שלך זה בסדר גמור. מי אמר שרע בכלל? עליך? רע? אתה נפש מלאה אהבה מבחינתי.

יותר מזה דעת על- שהיא לא להגיד עליונה אלא סוג של היררכיה לא מחייבת אגו-
כשאני אומרת שגוף-נפש לא נפרד עבורי בדיוק בגלל זה ברור לי למה דווקא אם אתה מוצא מישהי מושכת רק (לדעתך) על סמך פניה וגופה הרי זה מובן לי מאוד.

ודווקא על רקע שאני לוקחת בחשבון שאפילו מה שנדמה בעינינו כמשיכה על רקע מראה בלבד (שלא לדבר שבלמה בחרת במראה כזה , במבע עין כזה , ובמחוות גוף כאלה כבר מעיד שלקחת מהנפשי שלה-גם אם לא מעניין לך כאדם להמשך הדרך) היא לגמרי הגיונית, תקינה ,טובה וברור שמוערכת.

"
אבל כשאר מדובר במפגש של יצרים , אין לעיתים צורך במילים או בעומק לעיתים זה כל מה שאתה והיא רוצים ואין רע בכך.
לא משהו שקורה לי השכם וערב ולא קרה לי הרבה בעבר , אבל היו כמה פעמים והן היו חוויות נפלאות שעד היום אני נזכר בהן בחיוך.
"

אפילו להפך, אפילו יכול להיות שיש אנשים שבשבילם סטוץ הוא הרבה יותר משמעותי , מפזר ומאפשר להם ולמי שהפכו כאדם לעומת זוגיות ארוכת שנים שהסתיימה בקטל הדדי ובמפח נפש.
מי אמר שזה רע? ואפילו פרק יצר , על אחת כמה וכמה שנותן טוב לאדם שכמהה לדבר מי בכלל חושב לאחל לו אחרת?

ורק יעיד החיוך שלך אהוב, כאלף עדים.

מי שבא לנפנף מולך בקלף הרוחניקיות ולכן התרוממות האגו שלך מעליך - שאתה בשרי כנראה שמעיד על עצמו ומתחייב בנפשו בדיוק שלהפך אם לא עליך אז עליו לפחות .

ואגב גם מי שמחסיר ממך - שחושב שהתייחסות לכל "חור מזדמן" עושה אותך פרגמטי ואותך חולם להפך ומשלים
 
אוקי , אני אסכם לך - את התשובה (כדי שלא תתאבד)

וזה גם למה אני פאקינג א"ס .

(וזה למה התגובה של בי סוויט כל כך גאונית בעיני)

העומק והשכל שלך - הם ממש זמניים לכרגע,
ובגלל שהם כאלה ובגלל שזה משתנה (צועניה והחלום -משיכה- יפה נפש אלא נמשכה לפני) זה גם ממש חסר ערך לחפש או להצהיר שזה מה אתה מחפש.

כאילו עכשיו אתה מבין למה אמרתי שהבחירה של סוויט ב"תוכן" זה פתרון גאוני לבעיה . עכשיו לא רק שזה מטופש - זה גם כמו שראינו ואפילו הסברתי לך בתור גופ-נפש שזה גם ממש לא סותר שסטוץ מכיל בתוך תוכו גם עומק -רגש-שכל -NAME IT.

שזה למה בטח שאין העדפה לכאן ולכאן , אלא שאיפה כמו כל אדם למצוא זוגיות אוהבת והאמת קצת מתכתב עם סוויט- שאם לא היה קיים ובמתיחה לסטוץ-לא היה קורה.

עכשיו לא רק שזה מגביל אלא ההתייחסות לעומק -שכל- שקר כלשהו כובלת אותך ממש לחוסר התפתחות ופריצה של הקיים בך ובאחר. מקבע אותך על דפוס שמצאת לנכון בזמן זה לקבע כ... כל אלה ומכוון אותך לעסוק ולמצוא אנשים שהם "חיצונית-שטחית"= הרבה חן אסתטי אישי בחלקות הלשון , צחות הדיבור, פיזור פרטי מידע, דיבורי עומק אג'נדות פילוסופיה - בלה.
ומתקשר לדוגמא עם דנטה שאמרתי לך .

עכשיו ברור לי שאתה לא עושה את זה , אלא רק ממקדת אותך שהחיפוש הוא פנימי "רוחני" ולגמרי תלוי באדם שמתחבר לך ובמה הוא מתחבר לך ובכלל לא בשאלה של כמה הוא "שווה" מהבחינות האלה וכמה הוא עמוק. אלא האינטואטיבי שהסברתי לך עליו שתופס אותך ולמה. גם למה קיבלת את התשובות שקיבלת .

סבבה, אז לגבי האם לחיבור נפשי יותר מתאים ומשקל ביחסים בדסמים -
אז פירקתי שבדסמ זה בעצם וניל+בדסמ ככה שכל בדסמי הוא גם ונילי.
ככה שהתשובה היא די - כאילו דה שלא וכן גם יחד.
פשוט כי זה כן ולא ותלוי אדם בכל מצב ובכלל בלי קשר והיה כזה לכל ונילי -שוקולדה גם כשרק היה ונילי. לייק הלו.
ולמה פה יש יותר חשיבות סה"כ רק ללמוד תחושת בטן טובה?
וול, פה זה עלול להסתיים במוות . לגנותנו.

וזה עוד משהו גאוני בתגובה של סוויט -
תוכן- הנחה שחשוב שיהיה כזה תמיד לפני ש (שבגלל שאני מניחה שסטוץ דווקא כן מכיל תוכן אבל לא כזה שקוראים ושומעים או במילים של אדם) מכיל בתוכו.
ובסופו של דבר היא גם רשמה :
"
עוד לפני ה - ב של ה - בדסמ"

:) ב- של . גאוני . אפילו מניח ונילה-שוקולדה .

ואם אתה רוצה להבין למה חפרתי על למה אינט' עומק בעייתים וממש חשוב להתייחס אליהם כיחסי ל-זמן נתון ופרטנר -
לא מזמן דיברתי כאן עם מישהו שסיפר לי כמה האקס שלו היה הכי כי הכי חתיך, חכם , קול, מסוקס, סרקסטי - מה לא.
רק מה הוא לא יכל לתפוס דבר אחד- שהוא שהיא אדם מאוד מתוכנן עם כספים - נאלץ להפרד מהחבר שהתעקש בלי בכלל לראות אותו ואת צרכיו והתעקש ולא מיכולותו הכלכלית לגור בשכונה הכי טובה בת"א.
מזה זה אומר בפועל ? שהכי-הכי -הכי , שכח להיות הכי פשוט ביום יום ולהניח שהתגמשות ואהבה זוגיים חשובים יותר מהרובע האופנתי בו אתה גר - גם אם בפתח תקווה . בקצרה הוא העדיף סגנון חיים ורובע אופנתי על פני האהבה שלו .

חיצוניות ששווה לבחילה.

ומקרה הפוך בגוון האובססיה בו אישה שדי היה ברור שיש לה חור זועק של חוסר ביטחון עצמי ושנאה פנימית נתקעה בעיוורון מתמיהה על אדם שהיה הכי הכי והתנהג אליה חרא (כשהיא הייתה לגמרי שפויה בהתבוננות בגברים אחרים ובביטוי רצונותיה) רק משום שנתן לה שמץ אמפתיה בניגוד לכל שאר העולם ממש איבדה כבוד, עמוד שדרה ואמונה בעצמה בגלל שהיא באמת לא יכלה מרוב שנאה עצמית להבין איך שיכול להיות שמישהו נתן לה שמץ אהבה ואם לא הרי הוא מושלם .

האם שלמרות שהייתה ונשמעה בחורה ממש נבונה עם ראש על הכתפים היא לא חיפשה אינט' ואדם לא רדוד? טוב- לומר לך שהעומק שלה היה שמישהו יראה בה מינית (שמנמונת) וראויה לשיחה ואהבה ולו לרגע. האינט' כנל (והיא כמובן אמרה שהוא מרוויח הרבה).

כן יש לך פשוט בעצם הסבר ואזהרה ידידותית למה כשאתה מתנסח בצורה שמדברת על הקיבעון וההנחה שעומק ואינט' קבועים וזהים לכל אדם ואדם ויהיו כמה שיהיו בחיפושם אחר אחר- יוצרת אצל המון אנשים בילבול פרשני וחוסר יכולת להלום או להבין למה האחר לא הולם (מתאים) אותם.
כי זה ממש ככה שהם מתבלבלים בין הצורני (שטחי וקבוע מראש) לבין המהותי.
למה אתה מחפש אדם כזה? מה אתה מגדיר אדם כזה? למה אתה מגדיר ככה?
ואם כן מי *מ-ת-א-י-ם* לך כרגע.

ואם תשים לב, לא במקרה אי אפשר לומר את זה על כל תכונה. למשל בדרך כלל טוב לב יש לו זיהוי רחב משותף אצל שני אנשים וגם לענווה ולהומור (רק דרכי ביטוי שונים) וחום ואני יכולה להמשיך...

אבל לא סתם שאינט' ועומק (כמו נפש) לא הצליחו להגדיר עדין - כי ממש רצוי לא (עטלף עיוור).

הצלחת להבין מה מרכז הכבידה של כל תגובותי? :)
 

BezBog

New member
כן

וכשאני מחבר את התשובות שלך של סוויט ושל אולטרה נוצרת תמונה יותר שלמה של מה שיש אצלי בראש לפחות.
כאשר תוכן מחוייב גם בכל סוג של מפגש שכזה ללא הגדרה בדסמית בהכרח.
כאשר ישנה אפשרות לאינטילגנציה זמנית ותוכן זמני אשר מתאים באותור הרגע הנתון לאותם שני בני אדם (מתנצל בפני חובבי השלישיות וכו' יכולתי להעמיק ברגעים כאלו מצומצמת לאדם אחד ולכן צר עולמי. לא שאני מתנגד לשלישיות הן נפלאות ומהנות בדרכן שלהן אבל זה משהו אחר).
ומכאן גם נושא המשיכה שיכולה להתקיים ולהתמשש לעיתים באותו הרגע המיידי ולעיתים להימשך עד אין קץ , מתוך הנחה שדינמיות ושינוי מתאפשרים.
כמובן שההגדרה האישית היא משמעותית במיוחד ומשתנה בהתאם למשתנים רבים. קשב פנימי הוא אכן משמעותי מאוד ברגעים שכאלו.
 
שאם ממש לסכם

" קשב פנימי הוא אכן משמעותי מאוד ברגעים שכאלו"
(גם בשלישיות)

שזה ת'כלס מה שאמרת בהמון -הרבה מילים
וכי עומס טקסטואלי
SARVE U RIGHT

(לא, ברצינות, תנסה לשלשל שילשולים מהמשפט הזה לכל כיוון וזו באמת
ממש התשובה להכל)
 

UltraL

New member
כולם אינטליגנטים בבדסמ הזה?


פיזור האוכלוסין שאני מכיר כולל אנשים חכמים וטפשים , עם תארים מתקדמים או כאלה שעובדים עבודות פשוטות בשכר מינימום.

אני חושב שיותר נכון לשאול את שאלת ההתאמה בין בני זוג.
כמה אפשר להיות עם בחור/ה שנושאי השיחה ממש מנוגדים לנושאים שמענינים אותך?
נראה כמו קשר קצר מועד וכאלה יש בקהילות בדסמיות הרבה.
או מתאים לקשר שנפגשים פעם במספר שבועות ונהנים יפה ושומרים על קשר אבל לא כל היום.
 

BezBog

New member
ובכן

בכמה מקרים נפרדים נרמז כי בקרב הקהילה רמת האינטיליגנציה גבוהה יותר (לא על ידי).
אני מסכים איתך לגבי חכמים וטפשים נושא התארים והעבודה בעיני לא משמעותי.
תחומי עניין זה חשוב , אבל השאלה אם אתה מסוגל לפתח שיחה גם מעבר עם האדם שמולך.
אני חושב שמה שאתה אומר הוא המשלים של מה שסוויט אומרת בנושא תוכן והתאמת התוכן בין שני בני האדם.
אני משער לעצמי שחלק מהשאלה נבע מההנחה שבקשר בדסמי יש יותר דגש על הנושא המנטלי של שליטה ומסירת שליטה , דבר שדורש יותר מוכוונות וחשיבה מאשר קשרים אחרים בעיני ויכול להיות שאני טועה.
 
אתה טועה

סתם ,

אבל באמת אם מתחשק לך להבהיר לי -
מה הקשר בין תחומי עניין ושיחה שמעבר וכן הלאה...
מה זה אומר ?
בהתחשב בזה שתחומי העניין שלנו מסתכמים ב
איסוף אבנים מעניינות
אהדה בלתי מוסברת לשמנטפים (המקלות האלה מהמומינים)
ומשנה סוציאליסטית לא גמורה?

ואיך הנחה תיאורטית של אדם *שאינו*
מקיים מרחב שיח תחומי עניין-דעת
מקדמת משהו לאנשהו בהקשר לתוכן ...

לא מהתרסה, רציני - לא הבנתי מה אתה/מים אומרים.

"אני משער לעצמי שחלק מהשאלה נבע מההנחה שבקשר בדסמי יש יותר דגש על הנושא המנטלי של שליטה ומסירת שליטה "
לא יודעת, אולי שזה לעומת הסקס הונילי
(מינוס מכות, הצלפות וכסאות חשמליים)
אומר ש...
שאתה בטוח בכך?

שזאת אומרת בניגוד ל- סקס ונילי ולחם-צר-מים
אישה שוקולד מריר ,
לפני מפגש מיני עם... אדון (?)
שוקעת בהכרות עמוקה יותר, מפעילה מנגנוני זהירות רבים יותר
שוקלת יותר לעומק...
אתה חושב ככה?
(זאת שאלה שאילתית לחלוקת דעה לא מותנית פרה-שיפוט)
כי זה לא ממש בהכרח ברור לי למה וכמה ומה המשפט אומר או נגזר ממנו
אשמח אם תחדד לי

"דבר שדורש יותר מוכוונות וחשיבה מאשר קשרים אחרים בעיני ויכול להיות שאני טועה. "
מווכנות- אולי (לא נראה לי ששרהל'ה שרון בקטע)
חשיבה- ???
ולגבי היכול להיות , נכון .
 
עד כמה שזכור לי

הצהרת לפני כמה שבועות שאתה רובוט אפשרי
(מינוס ערעורים תיאולוגים על מושג האפטר קאר)

אז כאחד- אתה יכול פשוט להתחבר למסד הנתונים של גוגל
ולהמם כל בחורה ברזי הערכים מויקיפדיה.
מובטחות שיחות עד אור הבוקר.

וברצינות עכשיו , כמה בחורות תיאורטיות -
פגשת -
שלא חפפו אפילו כמה מנושאי השיחה
(שלזה לומר נושאי עניין , תחביבים , דעות
וכיוון מאוד בירור למעבדת שבבים אלקטרונים)

אתה אוהב לצוד פרפרים ?
אתה בונה מיניאטורו של אוניות מקיסמי שיניים?
במועדון הקריאה האחרון דנת בספר החטא ועונשו?

סה"כ המרחב די מאפשר למצוא מישהי די-חופפת ,
אלא אם אתה משהו מיוחד.
(חוץ מהאפשרויות הגלומות ברטט חשמלי-
וביכולות המכאניות שלך)

נפלאות התבונה
 

UltraL

New member
רק בחורות תיאורטיות


בחורות אמיתיות מעולם לא פגשתי כי הרי אני לא באמת רובוט, אני תוכנית מחשב.

אבל יש לי חלום שיום אחד הפייה הטובה תבוא ותהפוך אותי ליימור חי.:


https://www.youtube.com/watch?v=EFFGR72tA4g
 

amy3373

New member
אני זקוקה לשכל אצל גבר

וככל שאני מתבגרת יותר, כך אני זקוקה לכך יותר.
בוודאי שהגיוני שאם מישהי נשלטת, היא תצפה שהשולט שלה יהיה חכם לפחות כמוה. יפים וטיפשים (כמו יפות וטיפשות) יש לא מעט. אין יותר מחרמן מגבר מבריק.

אז כן- שכל, שכל ושכל. יש מצב שאני מסוגלת להתאהב במוח בלבד (טוב, כמעט. היה פעם סרט כזה).
 
אם את לא צוחקת

מה זה שכל?

למה ככל שאת מתבגרת את צריכה יותר .

למה את מניחה שאת חכמה ? (לא מזילזול- איך את יודעת?)

מה זה מבריק?

למה הניגוד בין יפה וטיפש- מבריק ו... ?

טוב . כי אמרת שאת מסוגלת להתאהב במוח אז הנה:
(יש שם מוח על הדרך):
https://www.youtube.com/watch?v=-R88yqcLtDw

בתיאבון .
 

amy3373

New member
אימוש

אכן היה מוח בסרטון...

אני לא יודעת למה ככל שאני מתבגרת אני צריכה יותר. אבל זה ככה. אולי כי יש לי יותר נסיון חיים, יותר דיעות, יותר תחכום, ואני רוצה לשוחח על דברים עם בן הזוג.

למה אני מניחה שאני חכמה? מנת משכל, תחושה אישית. אולי אני לא חכמה. אולי אני בכלל טיפשה. חסרים טיפשים שחושבים שהם חכמים?

מה זה מבריק? שוב, תחושה אישית. אני אוהבת יכולות מתמטיות ואנליטיות אצל גבר, אבל גם היכולת להתבטא במילים חשובה מאוד. אם יש לו את שניהם, אז הוא מבריק בספר שלי, וכיף לי איתו.

ולא חייב להיות ניגוד, אבל נדמה לי שברגע שאני מתלהבת מהמוח, הבן אדם נראה לי יפה יותר. כך שאני לא ממש יודעת אם הם יפים באמת או שאני מחליטה שהם יפים בעיני. בכל אופן, יצאתי עם יפים וטיפשים. זכור לי אחד שהיה לו מבטא דרום אפריקאי מדליק, והוא אהב לצפות בכדורגל ולזיין חזק. בזאת הסתיימו תחביביו. ולא, לא התרשמתי שהוא חכם במיוחד. חשוב לי עולם פנימי אצל גבר, ולא נראה שהיה לו אחד כזה.
 
להערכתי

ועל רקע מה שכתבת והשבת, את בין הבודדות שאתחייב לגביהן לדבר אחד-
לא רק אלא בהחלט ואני מאמינה בזה שאת אדם חכם .

יותר מזה, זה חוזר אצלך כמו חוט השני בתגובה- היחס לאישי שלך ולתחושה האינטואטיבית שחציה באמת כזה וחציה דרך הכרות עם אדם ועולם .

אני אתחייב גם שלמרות שלא תביני כי חפרתי על כך בעשרים שרשורים -
את הכי קרובה למה שאמרתי...
שאדם שבאמת מחפש אדם ומחשיב "חכם" כדבר שנחשב בעיניו ולא מהמקום השטחי של "אדם חכם זה מגניב ואני ממש שווה ומיוחד שאמרתי את זה"
אלא אדם שרוצה בזה כי זה קנה מידה לעצמו ולעולם , כי זה מברר דברים , כי זה מוליד בו דברים שחסרו בו, כי זה ממש ככה משהו שנוגע בהשרדות שלו ובאהבה שלו בקיצור משהו = בעל משמעות אמיתית ולא מצד ההצהרה שאתה הו כל כך לא שטחי ומחפש חכם .

מסתכם בשורה הזו
"קשב פנימי הוא אכן משמעותי מאוד ברגעים שכאלו"

ובקצרה- כן אני חושבת שאת מחפשת את כל אלה ונזקקת לכל אלה באמת .
היה נהדר לקרוא אותך , תודה .
(וכן לא חייב להיות ניגוד - את רואה מוח = נפש= טוב)
ולכן אצלך אין הפרדה שטחית בין נפש גוף.
 

amy3373

New member
תודה חרסינה

כיף לשמוע.

לפעמים הייתי רוצה להיות עם אדם טיפש ויפה. לסקס שטחי. אבל זה נהיה קשה יותר ויותר. מחריד אותי לחשוב שאולי אני הופכת ל "כבדה" יותר עם הגיל. תמיד הייתי מין כבדה כזו, אבל בנעוריי הצלחתי לזייף קלילות. נו מילא.

לא ראיתי אותך חופרת במקומות אחרים, אני לא מרבה לקרוא פה לאחרונה, אבל אני אישית די נוטה לחפירות, אז לא יכולתי להתאפק.

בהצלחה במציאת... מה שהכי טוב ונכון לך, בכל המובנים.
 
בכיף ,

זה לא מחריד בכלל ואת אפילו לעומת המון אנשים שחופרים בהמון מילים
ואומרים כלום ושום דבר שמעיד בעצם הכל עליהם
ממש נהירה לי וממש קלילה לי במובן הזה.

אבל תמיד אפשר לשעה שעתיים לראות את נבחרת ארגנטינה ולאכול צ'וריסוס :p

סתם , לילה טוב מותק
 

BezBog

New member
זה היה ממש נוראי

"אבל תמיד אפשר לשעה שעתיים לראות את נבחרת ארגנטינה ולאכול צ'וריסוס :p"
באמת ?
 
כן למה לא

נעלה פגר מאובק של טלוויזיה מבחוץ
ונאכל נקניקיות

לא שונה בהרבה מיום טיפוסי שלך
אלא בהרבה אבק
כמה כבלי חשמל שקע-תקע
והתרפקות שלי עליך
-
נקניקיות בקיבה שלי
 
למעלה