דווקא הרוב משלבים במחזור שלנו הפקולטה הורידה את הרף של לשלב משנה א'. אני מניח שבשנה ב' זה יתקן את עצמו כי לא כולם יעמדו בממוצע 82. כניראה שזה היה בשביל כסף ו/או טעות (קיבלו בטעות פי שניים אנשים לתונכית של הMBA - ארבעים במקום עשרים כמו בכל השנים).