תהיה
אני צריכה להיות מודאגת מהעובדה שבחרתי לעשות תואר במשפטים באוניברסיטת חיפה מבלי לשלב עם שום דבר? מה שעומד מאחורי הבחירה שלי הוא שאני יודעת שאני רוצה להיות עורכת דין.אני לא מעוניינת בלימודים לשם השכלה כללית ולא כאמצעי לפתיחת דלתות בעולם העסקי וכו`. כשראיתי את השילובים לא מצאתי משהו שבאמת דיבר אלי ויתרום,לא רואה את עצמי לומדת כלכלה/חשבונאות וגם לא מעוניינת לקחת מקצוע שאמנם קורץ לי אבל גורם לי לחשוב-למה להעמיס על עצמי סתם בשביל תואר שלא יהיה יעיל. אבל אני שמה לב שעניין השילובים נהיה מאוד פופולרי ועם מצב השוק
אני צריכה להיות מודאגת מהעובדה שבחרתי לעשות תואר במשפטים באוניברסיטת חיפה מבלי לשלב עם שום דבר? מה שעומד מאחורי הבחירה שלי הוא שאני יודעת שאני רוצה להיות עורכת דין.אני לא מעוניינת בלימודים לשם השכלה כללית ולא כאמצעי לפתיחת דלתות בעולם העסקי וכו`. כשראיתי את השילובים לא מצאתי משהו שבאמת דיבר אלי ויתרום,לא רואה את עצמי לומדת כלכלה/חשבונאות וגם לא מעוניינת לקחת מקצוע שאמנם קורץ לי אבל גורם לי לחשוב-למה להעמיס על עצמי סתם בשביל תואר שלא יהיה יעיל. אבל אני שמה לב שעניין השילובים נהיה מאוד פופולרי ועם מצב השוק