תהיה

Anabol

New member
דווקא הרוב משלבים במחזור שלנו

הפקולטה הורידה את הרף של לשלב משנה א'. אני מניח שבשנה ב' זה יתקן את עצמו כי לא כולם יעמדו בממוצע 82. כניראה שזה היה בשביל כסף ו/או טעות (קיבלו בטעות פי שניים אנשים לתונכית של הMBA - ארבעים במקום עשרים כמו בכל השנים).
 
ספציפית זה, לא נכון. בדוק

המקור: יואב דותן (אל תשאל, סיפור ארוך...) יש אצלכם אמנם יותר משלבים מאשר בשאר המחזורים בשנה א', אבל בהחלט לא יותר מחצי.
 
למעלה