תגובת ההנהלה

Krishi

New member
ללמוד ממתגייסים?

עם המנהל שיש שם, עדיף כבר את נאסרללה... אין לו מה לעשות בחיים אז הוא חתם קבע בפורום ורודה בו כאילו היה דיקטטור. אבוי ליום שבו פורום סדירים ינוהל כמו שהוא מנהל את מתגייסים. עד עכשיו היה פה אחלה של ניהול עם פיקשוש אחד בכל מה שקשור לסיפור של אורית. זה הכל. יש פה אחלה מהנהלים שעושים אחלה עבודה. מי שהיה צריך ללכת הלך. עכשיו אפשר להמשיך הלאה.
 

sivani

New member
בתור מישהי שניהלה פורומים בתפוז 5 שנים,

ומתוך לא מעט ניסיון שצברתי כאן לטוב ולרע, אני חושבת שאין שום הצדקה לחוסר התגובה וההודעות המטעות שנכתבו כאן ע"י הנהלת הפורום. אני לא אפנה לאף אחד מהמנהלים כאן באופן אישי, אבל כולנו יודעים טוב מאוד שתהליך ההאדמה שהתרחש כאן היה מאוד לקוי ושטחי, בייחוד בעקבות מה ששירי כתבה על כך שההחלטה להאדים את אורית התקבלה ע"י כל המנהלים. ההתנהלות שהייתה כאן היא בדיוק כמו בכל מקום ומוסד אחר בארץ - פרוטקציות. האדמה ניתנת רק לשני סוגים של אנשים: 1. למומחים לתחום הפורום, ברמה מקצועית. (למשל, סקסולוג בפורום סקס) 2. לאנשים ותיקים בפורום שלהם ידע רב בנושא הפורום. לא נראה לי שיש פה מישהו שחושב שאורית ענתה על אחד מהקריטריונים האלו, עוד לפני שנחשף כל הסיפור. נתתם לה להפוך לאדומה בפורום בדיוק כמו שנתנו לה להיכנס לכל בסיסי צה"ל - פשוט בלי לבדוק כלום. מעבר לזה, מה שמכעיס אותי אישית עוד יותר הוא התגובה שלכם לכל זה. אפילו בהודעה שלכם, שאליה אני משרשרת, לקחתם לעצמכם את הזכות לטעות, אבל לרגע לא חשבתם להתנצל בפני כל הגולשים על מה שקרה פה. ועל מה ההתנצלות, אתם שואלים? על כל המידע השגוי שהגברת קצינה מגבעתי ענתה פה לשאלות של חיילים ועל הלגיטימציה והמקום של כבוד שהיא קיבלה ללא שום סיבה, ועל ההעלבות שחלק מהחברים בפורום הזה ספגו ממספר מנהלים בעקבות הריב שהיה פה עוד אז, בעקבות ההאדמה. ואני חושבת שכולנו יודעים על מי מהמנהלים אני מדברת, גם בלי שאציין את שמו באופן מפורש. פעם הבאה, במקום לנסות לכסתח את כל הסיפור ולתת ליניב לכתוב הודעה בנושא שהיא ככה"נ שקרית , תבררו את הדברים טוב טוב. פשוט יצאתם הכי רע שאפשר, ואני אישית דווקא ציפיתי ליותר, ספציפית מכם ומהיכרות אישית שלי עם חלקכם. ומילה אחרונה - אין לי מושג מי אחראי לזה ומי יזם את המהלך, אבל אני אישית מאוד שמחה שמישהו כאן כבר לא כחול יותר. והמקרה הזה רק מחזק את ההרגשה הזו שלי.
 

wasted19

New member
הודעה למופת.

עדיין לא עלתה כאן המילה "סליחה" מאף אחד מהמנהלים, ובמיוחד לא מהמוסקטר לשעבר.
 
בעקבות התגובות

חשוב לי מאוד להגיד, אם זה לא התפרש בצורה ברורה מההודעה, ואם זה לא נאמר בצורה באופן ישיר למרות שהיה צריך - אנחנו מתנצלים. מכאן והלאה אפשר רק להסיק מסקנות וללמוד מטעויות.
 

ChilD SouL

New member
את יודעת,

התנצלות שבאה בעקבות תגובות היא לא ממש התנצלות ולדעתי זה אפילו דיי לא נעים ומבזה.
 

A N I g M A

New member
"אם זה לא התפרש בצורה ברורה מההודעה"

- "בעקבות התגובות"=היא קלטה שלא הבנתם שאנחנו מתנצלים, זה הכל.
 

juggernaut

New member
אז מה עדיף?

שלא יבקשו סליחה? באמת תפסיקו עם החיפוש הזה.
 

Ron14456

New member
החור שממנו באתי

הם החיים שלי. בניגוד אלייך, אני לא שורץ פה כל היום ומתמרמר. פשוט תנוחי.
 

ChilD SouL

New member
אמממ...

אם אתה לא שורץ פה כל היום איך אתה יודע שאני כן
קיצר, תחסוך ממני דיבור עם דבילים. תודה.
 
למעלה