שתי שאלות

לפחות היו יכולים

לוודא שאין ניק כזה...

לך תדע כמה מסרים הבחורות פה בפורום שלחו לו...

 

צלשלספק

New member
וואלה עדיין לא מבין מי זה ולמי הוא קשור

(הראש שלי מתפוצץ, תענה למה ששאלתי אותך בפוסט ההוא, נראה לי עוד שנייה אני נרדם)
 

צלשלספק

New member
אוקי קלטתי אותו בפרסום למעלה

אבל בחיית נראה לך שמישהו נכנס לזה? אחרי פעם שמבינים שזו פרסומת ״מוקש״ שנראה כמו תגובה מדלגים על זה.
אין לי בעיה עם פרסומות ומפרסמים לגיטימי, קיבלנו פלטפורמה בחינם, אורים תודה ומקבלים בהבנה.

אבל יש בעיה עם הקטע הזה שזה מטעה, במיוחד בפורום שאנחנו כקהילה רוצים לתת את הייעוץ הזה גם אם לא מקצועי בחינם לאנשים כמונו,
רק השלב השני אמור להיות בתשלום למישהו לדעתי

זה כמו שלא הייתי שולח מישהי כאן לשדכנית אם הייתי יכול לשדך לה קודם את עצמי בעצמי חחח
 

מיכי 10

Member
נו, שיהיה כבר כך: ניסיתי עכשיו להיכנס לפורום

בדרכים שונות, אבל זה לא שיפר את המהירות. אולי לא זו הדרך.

האמת, גם אני כבר חשבתי שאולי הפורום הזה כבד מדי, ולכן הוא איטי.


מסכימה איתך במה שכתבת על הרע במיעוטו בעניין הפרסומות. לנו אין מה לעשות נגד זה. חשבתי שאותה מודעה מעצבנת, אין להכחיש, היא שלכם. גם אצלי היתה במשך זמן רב איזו הודעה בראש הפורום, שהפריעה לי בעיניים. גם לא הבנתי למה היא דווקא אצלי, ולא בכל הפורומים. ומתישהו היא פשוט נעלמה. לא ידעתי שזה קשור לממשק החדש, וכשדברו על כך במפגש, לא ידעתי אל מה בדיוק הם מתכוונים.

אז אין ברירה, אלא להתעלם מההודעות.
 
למעלה