נו, שיהיה כבר כך: ניסיתי עכשיו להיכנס לפורום
בדרכים שונות, אבל זה לא שיפר את המהירות. אולי לא זו הדרך.
האמת, גם אני כבר חשבתי שאולי הפורום הזה כבד מדי, ולכן הוא איטי.
מסכימה איתך במה שכתבת על הרע במיעוטו בעניין הפרסומות. לנו אין מה לעשות נגד זה. חשבתי שאותה מודעה מעצבנת, אין להכחיש, היא שלכם. גם אצלי היתה במשך זמן רב איזו הודעה בראש הפורום, שהפריעה לי בעיניים. גם לא הבנתי למה היא דווקא אצלי, ולא בכל הפורומים. ומתישהו היא פשוט נעלמה. לא ידעתי שזה קשור לממשק החדש, וכשדברו על כך במפגש, לא ידעתי אל מה בדיוק הם מתכוונים.
אז אין ברירה, אלא להתעלם מההודעות.