100 מטרים פרפר
New member
שתי שאלות
אהלן לכולם
התחלתי לצאת עם מישהי. יצאנו פעם, פעמיים, שלוש, היה נחמד. שכבנו. היה כיף מאוד. יצאנו עוד כמה פעמים. אבל.. אני לא מרגיש שזה זה. לא יכול לשים את האצבע למה: אולי זה אני, אולי זו היא, אולי זו התקופה, אולי זה החיים, אין לי מושג למה, אני רק יודע שלא בא לי לראות אותה ולא בא לי להיפגש איתה. לא בקטע של שנאה, בקטע שאני לא רואה לנו המשך מערכת יחסים משותפת - אז אני לא חושב שאנחנו צריכים להיפגש עכשיו.
האם זה נורמלי? ככה גם אתם מקבלים החלטה להפסיק/להמשיך לצאת אחרי תקופה של 6-7 דייטים?
ושאלה נוספת - איך הייתם מעדיפים שיגמרו איתכם, בטלפון או פנים מול פנים? אני בעקרון חושב שזה המינימום המתבקש, להגיע ולדבר כמו בני אדם ולהסביר למה אני לא רוצה להיפגש יותר. מצד שני, אני חושב שאם הייתי בצד שנפרדים ממנו (והייתי מספר פעמים בצד הזה כבר..) הייתי מעדיף בטלפון, הדבר האחרון שהייתי רוצה זה לראות את הפנים של מי שלא רוצה להמשיך להיפגש איתי..
מה דעתכם?
אהלן לכולם
התחלתי לצאת עם מישהי. יצאנו פעם, פעמיים, שלוש, היה נחמד. שכבנו. היה כיף מאוד. יצאנו עוד כמה פעמים. אבל.. אני לא מרגיש שזה זה. לא יכול לשים את האצבע למה: אולי זה אני, אולי זו היא, אולי זו התקופה, אולי זה החיים, אין לי מושג למה, אני רק יודע שלא בא לי לראות אותה ולא בא לי להיפגש איתה. לא בקטע של שנאה, בקטע שאני לא רואה לנו המשך מערכת יחסים משותפת - אז אני לא חושב שאנחנו צריכים להיפגש עכשיו.
האם זה נורמלי? ככה גם אתם מקבלים החלטה להפסיק/להמשיך לצאת אחרי תקופה של 6-7 דייטים?
ושאלה נוספת - איך הייתם מעדיפים שיגמרו איתכם, בטלפון או פנים מול פנים? אני בעקרון חושב שזה המינימום המתבקש, להגיע ולדבר כמו בני אדם ולהסביר למה אני לא רוצה להיפגש יותר. מצד שני, אני חושב שאם הייתי בצד שנפרדים ממנו (והייתי מספר פעמים בצד הזה כבר..) הייתי מעדיף בטלפון, הדבר האחרון שהייתי רוצה זה לראות את הפנים של מי שלא רוצה להמשיך להיפגש איתי..
מה דעתכם?