בוייאקה מאן
Well-known member
שיט הגעתי לייב אי אפשר לדלג יותר על פרסומות
בלייב במשך יומיים הם נכנסים בו על זה שהוא שינה דמות מאז המשימהמעניין, יש "שני קורן" לפי התעודת זהות שלו אבל הוא בכלל לא פייק ולא עושה הצגות וזה מקובל על כל יושבי הבית (חוץ מגל - היחידה שאומרת אמת), מעניין מאודובנוסף, רפאלה (המרשעת) לא ראתה אף פעם האח... נו שוין
![]()
לא יודעת, אני בבית ראיתי רק טפט ועכשיו בתעודת זהות ראיתי את האיש שנכנס כטפטבלייב במשך יומיים הם נכנסים בו על זה שהוא שינה דמות מאז המשימה
ראית מיום ראשון עד לפני הפרק? כי הכל השתנהלא יודעת, אני בבית ראיתי רק טפט ועכשיו בתעודת זהות ראיתי את האיש שנכנס כטפט
כן, ראיתי שהוא קצת יותר דיבר, הגן על עצמו מול גל ובאותה האשמה תקף את אלירן... סוזי תזוזי כמה פעמים ועוד קצת קשקושים... כבר היה מעניין יותר כטפטראית מיום ראשון עד לפני הפרק? כי הכל השתנה
הם משחקים תפקידפתחתי 13 עכשיו. וישר פרופגנדה שני ושי חי מקדמים את אלירן. אלירן ששונא את נעם.
נוזפים בנעם וטוענים שאלירן אוהב אותו.
מקדמים שקרים
ממתי שני אוהבת את גל?הם משחקים תפקיד
שי חי לא רואה את העונה היה בצילומים של הישרדות בכלל
ושני אוהבת את גל ואלירן אבל יש אוזנייה באוזן
ביום שבת אחרי ההדחה של שלי היא אמרה בתוכנית האחרונה של האח מארח או איך שלא קוראים לזה שהיא נהנת ממנה וגל היא הזוכהממתי שני אוהבת את גל?
היא אמרה שהיא מהמרת עליהביום שבת אחרי ההדחה של שלי היא אמרה בתוכנית האחרונה של האח מארח או איך שלא קוראים לזה שהיא נהנת ממנה וגל היא הזוכה
בטוחהיא אמרה שהיא מהמרת עליה
אבל היא לא אוהבת אותה ולא קונה אותה
כן ומוזר לי לראות את זה ככההם משחקים תפקיד
שי חי לא רואה את העונה היה בצילומים של הישרדות בכלל
ושני אוהבת את גל ואלירן אבל יש אוזנייה באוזן
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.