** שרשור תכנית **

מצב
הנושא נעול.

mariamma 86

Well-known member
אין לי מוטיבציה לצפות. צופה במשהו אחר.
שעוז יתנכל עד שבת. אין סיבה לסבול.
ממילא הפרקים מעפנים.

רק תזכירו כשצריך להצביע.
שלישי רביעי הדחות ואז שבת הגמר?
גם אני
ברגעים הבודדים שאני צופה
רואה רק את גל
מצביעה לה
כל היתר עוברים לידי
לא מתעצבנת יותר
הם לא שווים אפילו יחס שלילי - חבורה פתטיים
 

צופה15

Well-known member
אחרי הפרסומות- מה עשתה גל שגרם לאלירן להישבר. איזה אשה, לא הספיק לה הסכין שתקעה לו בשיחה עם פאני, שאמר לה שהוא מעולם לא נפגע ככה, כמו שהיא פגעה בו. אחרי שהשלימו, היתה חייבת לפגוע בו. האח הגדול ביקש שישאירו מסר למישהו במידה ויודחו.
 

צופה מלונדון

Well-known member
בקטע עם סושרד- גל בעולם משל עצמה כאילו זה המופע של גל. מאוסה.
ואז עם אלירן המרוגש- תורידי כבר את הידיים שלך ממנו. הוא אמר לך שהוא לא רוצה! אז היא לא רק מחבקת. גם מנשקת אותו. קרציה.

וכן, אני כל כך כל כך מוקסמת מאלירן.
כמה רגש וכמה נשמה יש בבחור הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה