** שרשור תכנית **

מצב
הנושא נעול.

מייבל10

Well-known member
רפאלה - "איזבלה עוד חיה הפוסטמה, היא לא רלוונטית"
אך אפשר לדבר ככה על הכלבה שלך? צריך לבדוק שלא מתעללים בה.


אני לא רואה את הפרק

אני שמעתי את רפאלה מדברת על הכלבה שלה

זה ברור שזה בצחוק

זו רפאלה ....זה חוש ההומור שלה.
 

המלאך האדום10

Well-known member
קורן באמת לא גבר.
כאשר אמר שגל לא ראויה אבל אחרי מה אלירן בחר אמר שאם היה יודע היה בוחר אחרת
אז זה נקרא אמינות ויושר?
הוא דיבר עם גל כזה במתיקות כדי שתכין לו עוגה לאחותו והכינה לו עוגת קונדיטוריה
ואחרי זה חזר להיות מגעיל אליה.
 

מורבידי2.0

Well-known member
מנהל
אם לרפאלה לא היה חיוך שדורש שיורידו אותו מהפרצוף , לא היה לחוץ לי שגל תזכה .
אפשר לא לתת לאף אחד מהם את הפרס ?

הפרק שגרם לי להתגעגע לפרסומות.
 

baby.kush

Well-known member
גל כמעט בכל פריים
גם אם לא רואים אותה אז שומעים אותה או עליה

הייתי בטוחה שהיא תיקח אבל העריכה בפרקים האחרונים גורמת לי לתהות איזה הפתעה מתכננים בגמר
עריכה לא חיובית לגל
ואני עדינה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה