טיפת מודעות עצמית אין לה. טיפה.הזויה גל. אלירן מובל. איזה שטויות. הוא ככ רוצה לדבר איתך אבל טל לא נתנה לו. איזה אשה מגעילה. איף.
רפאלה - "איזבלה עוד חיה הפוסטמה, היא לא רלוונטית"
אך אפשר לדבר ככה על הכלבה שלך? צריך לבדוק שלא מתעללים בה.
זה הסגנון דיבור שלהרפאלה - "איזבלה עוד חיה הפוסטמה, היא לא רלוונטית"
אך אפשר לדבר ככה על הכלבה שלך? צריך לבדוק שלא מתעללים בה.
אנירק היא יודעת
רק היא צודקת
מי שלא מסכים איתה או לא מעוניין בקרבתה הוא מובל על ידי אחרים ואין לו דעה משלו.
מישהו אמר נרקיסיזם?
אני מבינה בדיוק מה קורה בפרק
בעצם מה שקורה בכול פרק
שמחה שהחלטתי לא לצפות
סתיו אהבה להיות מרשעתהופרדו בלידתן.
כןKB...פיור אין להם..שקית ממותגת..?.
אלו לא המוצרים שהדיירים כבר משתמשים בהם?...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.