mariamma 86
Well-known member
גם אניאין לי מוטיבציה לצפות. צופה במשהו אחר.
שעוז יתנכל עד שבת. אין סיבה לסבול.
ממילא הפרקים מעפנים.
רק תזכירו כשצריך להצביע.
שלישי רביעי הדחות ואז שבת הגמר?
ברגעים הבודדים שאני צופה
רואה רק את גל
מצביעה לה
כל היתר עוברים לידי
לא מתעצבנת יותר
הם לא שווים אפילו יחס שלילי - חבורה פתטיים