** שרשור תכנית **

מצב
הנושא נעול.

tarimulu

Well-known member
כרטיס לגמר נותנים בד״כ בשידור חי
זה כבר מאוחר מידי לעונה
אפשר לצלם את זה ברגע זה, בזמן השקופית
ובסוף הפרק קווין ולירון יגידו בהקלטה שצולמה מראש "בואו נעבור לבית" ואז יראו את הקטע הזה שמצלמים כרגע בזמן השידור
זה קרה ככה כבר כמה פעמים בעבר
 

מורבידי2.0

Well-known member
מנהל
אפשר לצלם את זה ברגע זה, בזמן השקופית
ובסוף הפרק קווין ולירון יגידו בהקלטה שצולמה מראש "בואו נעבור לבית" ואז יראו את הקטע הזה שמצלמים כרגע בזמן השידור
זה קרה ככה כבר כמה פעמים בעבר
על כרטיס לגמר מכריזים מראש, שלא לומר מפמפמים תכנית מראש.
זה לא יקרה
 

גליה 1211

Well-known member
ממליצה לכם לא לראות את הפרק, קטע נחמד עם ליאור שוסרד אבל כל שניה גל חייבת לצעוק, להתערב. פשוט בלתי נסבלת. השאר חמודים. ליאור כוכב, זה ידוע.
גם לי זה צרם ותהיתי אם אני רואה נכון או שהגזמתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה