צפיה מהנה
אפשר לצלם את זה ברגע זה, בזמן השקופיתכרטיס לגמר נותנים בד״כ בשידור חי
זה כבר מאוחר מידי לעונה
על כרטיס לגמר מכריזים מראש, שלא לומר מפמפמים תכנית מראש.אפשר לצלם את זה ברגע זה, בזמן השקופית
ובסוף הפרק קווין ולירון יגידו בהקלטה שצולמה מראש "בואו נעבור לבית" ואז יראו את הקטע הזה שמצלמים כרגע בזמן השידור
זה קרה ככה כבר כמה פעמים בעבר
לרוב פרקים בראשון לא מצולמים בלייבלמה יש קהל
בסוף אף אחד לא צופהאני לא אראה את הפרק
הספיק לי היום כול הוויכוחים המייגעים
ההתנצחות של גל איתם
ושלהם איתה.
תהנו
אני אקרא אתכם פה.
בדיוק בדיוק. היא במופע של גל ההזויה הזו.יו גל תשתקי קצת. איזה אשה מעיקה.
גם לי זה צרם ותהיתי אם אני רואה נכון או שהגזמתיממליצה לכם לא לראות את הפרק, קטע נחמד עם ליאור שוסרד אבל כל שניה גל חייבת לצעוק, להתערב. פשוט בלתי נסבלת. השאר חמודים. ליאור כוכב, זה ידוע.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.