שרשור ציוד

kikush4

New member
הרתח בגדים ומצעים לתינוק שרק נולד

בנות, שאלי לי אליכן. באמת צריך להרתיח את הבגיד ואת המצעים כולל השמחות ?
 
כיסא בטיחות מקסי קוזי פריורי xp

שלום, יש כאן הורים לילדים גבוהים שיש להם כיסא בטיחות מקסי קוסי פריורי xp והרצועות לא היו מספיק ארוכות או שהרצועות לא היו מספיק גבוהות כדי להיות מעל גובה הכתפיים? תודה
 
עזרה עם טיולון מקלרן

בדגם thecno xt העגלה נשכבת עד הסוף 180 מעלות? ובדגם quest sport? ועד כמה זה חשוב -אם בכלל שהטיולון ישכב עד הסוף? תודה מראש!!!
 

לימיצ

New member
תלתוי את מי את שואלת. ומתי.

כשליבי נולדה אמא שלי כיבסה והרתיחה הכל. בנפרד. בהיסטריה של נכד ראשון. כשמתן נולד לא הרתחתי כלום. כיבסתי הכל עם הכביסה שלנו עם סבון כביסה שמיועד לתינוקות.
 
צריך להעלות את הרצועות ....

צריך לשחרר את הרצועות מהגב ולהעביר אותם "קומה " גבוהה יותר.
 
שניהם לא נשכבות 180..

אפילו לא ה-XLR לא מגיעה לזה אלא 178-176 עד כמה שזכור לי.. והקווסט בכלל רק עם שתי מצבי ישיבה/שכיבה שהשכיבה היא משהו כמו 165...
 

b o t t e n

New member
U../images/Emo35.gifמזה החתימה שלך../images/Emo35.gif

ככה את יוצאת מהארון
או שרק אני באיחור לא אופנתי
 
אני? לא ב-ה-ר-י-ו-ן!!!

לא עד כמה שידוע לי בכל אופן,בכלל אין לי מחזור(בינתיים
) זה אמממממממממ חתימה עתידית..
לשנים הבאות...חחחחחחחחח חה זה כבר שנייה שאני עונה על זה היום
 
אה ולאיזה גיל את מחפשת?

אם מעל לחצי שנה הייתי הולכת על הטכנו XT . לאחרי גיל שנה הייתי קונה קווסט. אם לתינוק פיצי אז רק XLR
 
לגיל חצי שנה-הפיצית בכלל בת

3 וחצי חודשים אבל יש כרגע מבצע בסופרפארם על קווסט ב600 שח! ואני מאד מתלבטת כי תכננתי לקנות את הטכנו XT....
 
המחיר אומנם שווה...כי בדרכ היא עולה 900+

אבל בכל זאת לא ממש מתאים לגילה בגלל שיש רק שני מצבי שכיבה/ישיבה.. מה גם הגלגלים שלה יותר קטנים והיא הרבה פחות נוחה..
 
אני לא מתכוונת להשתמש מעכשיו

רק חשבתי לקנות ולאחסן... רק אני מלבטת אם לא עדיף בכל זאת להשקיע בטכנו XT--או שההבדל לא כל כך גדול בינהם-ובאמת עדיף לחסוך בכסף
 
יש הבדל,ואני חושבת שהייתי משקיעה..

אם כבר הולכים על מקלארן אז לפחות שיהיה דגם שווה
 
לי יש קווסט

יכולתי לקנות XT או XLR ובחרתי בקווסט כי לפי דעתי היא נוחה יותר. אבל היא מתאימה רק מגיל ישיבה וקחי בחשבון שאין שכיבה לגמרי (לנו זה לא מפריע בכלל) וכיסוי רגליים - זה טיולון נטו. אני קניתי בשילב ב-900 ש"ח ככה ש-600 ש"ח זה ממש מחיר מעולה בעיני לטיולון מעולה ביותר. אני כל כך מרוצה ממנו , שווה כל שקל בעיני. זו אחת הקניות היותר טובות שעשינו.
 
תודה, אני יודעת. אני שואלת כי אני

חושבת לקנות את הכיסא ורוצה לדעת שלא יהיה מצב מבהמשך שהבת שלי תעבור את הגובה של הרצועות כשהם בקומה כי עליונה.
 
יש לי חברה עם ילדה מאוד גבוהה

שני ההורים גבוהים ויש להם מקסי קוזי טובי (נראה לי - בכל מקרה הדגם הכי יקר) והם מאוד מרוצים
 
עומר בן 3 ומ א ד גבוה ועדין יושב עם הרצועות

בלי שום בעיה. באחד הרכבים אנחנו עדיין משתמשים בכסא הזה .
 
למעלה