לי יש קווסט
יכולתי לקנות XT או XLR ובחרתי בקווסט כי לפי דעתי היא נוחה יותר. אבל היא מתאימה רק מגיל ישיבה וקחי בחשבון שאין שכיבה לגמרי (לנו זה לא מפריע בכלל) וכיסוי רגליים - זה טיולון נטו. אני קניתי בשילב ב-900 ש"ח ככה ש-600 ש"ח זה ממש מחיר מעולה בעיני לטיולון מעולה ביותר. אני כל כך מרוצה ממנו , שווה כל שקל בעיני. זו אחת הקניות היותר טובות שעשינו.