שרשור נוסטלגיה

ibs123

New member
שרשור נוסטלגיה

תומר במיוחד בשבילך :) לפי דעתכם מי הברית הכי טובה שהייתה במשחק אי פעם מתחילתו? איזה הסכם היה הכי טוב? רק כל מי שעונה שישתדל לרשום כמה זמן הוא משחק ומי הברית הראשונה ששיחק בה.. אני אתחיל לדעתי TLA הייתה הטובה ביותר, מלא שחקנים בשיאה, מלא פעילות והכי חשוב רוצחים מלידה הסכם = AOT ושום מילה נוספת התחלתי לשחק ב 2005 והברית הראשונה שלי הייתה ברית של חברים עד שגייסו אותי ל TCA ומשם התגלגלתי... אחחח איפה כל הפז"מניקים זה שרשור בשבילכם איפה עידן כהן שצריך אותו........
 

TSA2ever

New member
רק בשבילך

ברית הכי טובה באמת זאת השף, למרות שהייתי בין מנהליה ואני יודע שזה לא אובייקטיבי אבל הוכחנו את עצמנו בכל המלחמות שלנו ולמרות שנחשבנו לבנאים, היינו הברית שנלחמה בהכי הרבה מלחמות הברית עצמה מנתה כל כך הרבה חברי ברית, שהיה לי במסן מחולק לקבוצות, חברי ברית השף , חברי הללויה, חברי בריגדה, הנהלת השף... סך הכל היינו לפי דעתי בין 100 ל150 איש סך הכל הסכם האמת הכי טוב לפי דעתי זה דווקא ציר האמון, בזמן שכל שאר הבריתות נכנסו ויצאו מהסכמים בלי הפסקה, ציר האמון נשאר די איתן במשך כל התקופה שאני זוכר את עצמי במשחק... בהחלט הוכיחו שהם איחוד חזק ומחובר וכמובן התחלתי את דרכי בעומרוזנאטו ( עם מרקו החמודי
) ומשם אחרי שהעיפו אותי מהגיוסים הגעתי לשלוחת TSA בשף והשאר כבר היסטוריה אהה והתחלתי לשחק בינואר 2006
 

ibs123

New member
וואלה לא זוכר אותך

מה השם? ומה הקיצור של TSA? לא זוכר את השלוחה הזאת...
 

TSA2ever

New member
אל תדאג יצא לנו לדבר הרבה

השם זה אוראל... למקרה שתתבלבל, אני זה לא דרדסים 663.. בזמנו הייתי מנהל שלוחת הללויה וTSA זה TheSkyArmy שלוחה מימים לפני גוש נגד מחומש.. אני לא הייתי המנהל הראשון שלה, קיבלתי אותה מיד אחרי אותה המלחמה, ומשם התאחדתי עם שלוחת הללויה אל תדאג אם אתה עדיין לא זוכר אותי, רוב השחקנים במשחק לא ממש זוכרים וחלק גדול מאוד לא הכיר אותי בכלל
 

ibs123

New member
זוכר זוכר

היית גם פעיל הרבה בעולם 2 איך שנפתח לא?
 

TSA2ever

New member
יאפ

הייתי פעיל בכל העולמות במקביל גם במע תקופה מסוימת הייתי חזק בתוך מצ2 עזרתי לאביעד קצת עם השף שמה... הייתי צריך לטפל בשבילו בכל מיני מזיקים לא רצויים ואחרי שתכלס לא היה לי מה עוד לעשות חזרתי לפעילות מלאה במצ1
 

MarcoCohen

New member
נאטו../images/Emo201.gif

התחלתי לשחק ב-2005 עברתי בכל ברית אפשרית במשחק אבל בנאטו מצאתי משפחה
שזה הדבר הכי חשוב החבר'ה
 

ibs123

New member
מה עם ההסכם יא איטלקי?~!

מה עם ליאור דיברתם איתו?! תכלס הייתם ברית של תותחים ממש אהבתי אתכם...
 

עמי1986

New member
יא מניאק

היינו מדברים כל יום במסנג'ר עד שנהיית חנון הלכת לאיחוד
 

PinKy The KiNg

New member
../images/Emo45.gif וואלה אמרת את זה יותר טוב ממני

ד''א אסי נראה לי מת הנרקומן הזה לא שמעתי ממנו ים זמן
 

MarcoCohen

New member
תשובה לשלושתכם

ההסכם אין כי שום הסכם לא החזיק מעמד כדי להגיד וואו בכל הסכם היה חרא ושמתי נחמה כי זה היה ברור ולפינקי הוא מתחבר למסן?אני לא תופס אותו בכלל
 

PinKy The KiNg

New member
שמע אני יגיד לך

ההסכם הכי טוב הוא ציר האמון אין ספק הוא גם הכי ארוך ... אבל לדעתי הברית הטובה ביותר היא עומרוז ולא כי הייתי שם .. אני הייתי בורג קטן , אבל היו שם אולי 13 איש ומתוכם כולם היו כרישים ... וזה שווה מ100 אנשים שמלא מהם עציצים ואי אפשר לדעת מי זה מי ...
 

ibs123

New member
אתה בכלל היית מרגל של הציר בנאטו

ועוד שיחקת בטריגר עם זלוף איזה בושות חחח
 

PinKy The KiNg

New member
שמע איציק ישוטר תן לי לתקן אותך

זלוף היה בפיראטים והוא אחלה בחור .. התחלתי את המשחק שלי בטריגר בניהול ... אחר כך עברתי לעומרוז ... אהה איציק שומע רגע ? מה עם BALGAM השרמוטה?
 

ibs123

New member
איזה בן ****

זה מתחת לחגורה :( אמן אשת הנחש תשב עליך יא זבללל בלגם בוכה1 59980 ת.נ.צ.ב.ה
 

PinKy The KiNg

New member
אתה יודע מה אני זוכר ?

שהיא הביאה לאביב נשיקה במפגש בספורטק אחריי שהיא באה עם חולצה שהיא שטפה איתה את הבית וקרוקס
 
למעלה