שרשור נוסטלגיה
תומר במיוחד בשבילך
לפי דעתכם מי הברית הכי טובה שהייתה במשחק אי פעם מתחילתו? איזה הסכם היה הכי טוב? רק כל מי שעונה שישתדל לרשום כמה זמן הוא משחק ומי הברית הראשונה ששיחק בה.. אני אתחיל לדעתי TLA הייתה הטובה ביותר, מלא שחקנים בשיאה, מלא פעילות והכי חשוב רוצחים מלידה הסכם = AOT ושום מילה נוספת התחלתי לשחק ב 2005 והברית הראשונה שלי הייתה ברית של חברים עד שגייסו אותי ל TCA ומשם התגלגלתי... אחחח איפה כל הפז"מניקים זה שרשור בשבילכם איפה עידן כהן שצריך אותו........
תומר במיוחד בשבילך