שרשור השאלה הקטנה

kendog keds

New member
מישהו זוכר את שם החברה הקנדית

שה-DVD'S אצלה היו במחירים ממש טובים (וגם אחלה שירות- הזמנתי מהם רסלמניה)? ובאותו ענין- מישהו זוכר ממתי תוצע למכירה חבלית כל הרסלמניות? (חברה שלי קונה לי כנראה)?
 

kendog keds

New member
קבלו ביטול על החלק הראשון, מצאתי!

קוראים להם DVDSOON והאתר דלהם הוא כמובן WWW.DVDSOON.COM. מומלץ, הכל שם זה בדולר קנדי ששווה פחות
 

kendog keds

New member
והנה ההוכחה הניצחת שהם זולים יותר!

מארז כל הרסלמיניות 1-21 (!!!) שעולה מחיר מציאה מלכתחילה של כ-240$ אמריקאים (שזה 1080 ש"ח שזה 51 שקל ל-DVD), נמכר אצלהם ב-195 דולר קנדי בלבד! (שזה 760.5 שקל שזה 36.2 שקל ל-DVD!) איזה כיף!
 

hirshfe

New member
ווואלה שווה

יש דמי משלוח? יש הנחה לקבוצות? אני הצליח לשכנע את אישתי להשקיע 750 ש"ח, שאין לנו ממש במשהו שהיא מאוד לא אוהבת?
 

kendog keds

New member
אתה רוצה לומר שאין לך אף חשבון משלך

ולו הקטן ביותר? זה יכול להיות בעייתי...
 

hirshfe

New member
מממ לא

ונניח היה לי איפה הייתי מסתיר את ה-DVD בבית שלך? (למה נראה לי שהיית מסכים
)
 

kendog keds

New member
בכיף

אבל אכוונה היא לחשבון משלך שמותר לך לעשות בו מה שבא לך בלי להיות חייב דין וחשבון אם זה כדאי או לא.
 

hirshfe

New member
תראה

זה לא משנה חשבון פרטי או משותף הכסף הוא שלנו אני לא צריך לבקש מהדרה אישור להוציא כסף. אני יכול לקנות מה שאני רוצה אבל הוצאה כספית גדולה, צריכה אישור של כל צד. 750 שקל זה המון כסף. במיוחד שבכסף כזה אני קונה חצי חדר שינה לילד. אז כמו שאני רוצה לשעת אם היא הייתה מוציאה סכום כזה על כל דבר שהיא לא תרצה ככה גם אני מחויב לדווח לה זה הבסיס של זוגיות
 

RxVxD

New member
משהו לגבי DVDSOON

קודם כל אני לא כותב כאן הרבה אבל קורא המון, פשוט ראיתי את ההתלהבות מ-DVDSOON ואני חייב להזהיר.בזמן האחרון היה הרבה בעיות עם האתר, החל מביטול כרטיס החבר, כרטיס שרכשתי במחיר של 50 דולר קנדי ומקנה הנחה של 10% על כל קנייה ומשלוח חינם לשנה, הכרטיס בוטל אחרי כחצי שנה בלי שום התראה וכמובן שהכסף עליו לא הוחזר. זמני ההמתנה עד שהמוצר נשלח הם מאוד ארוכים, לרסלמניה 19 נאלצתי לחכות כ-4 חודשים (!) עד שהם שלחו לי אותו. בנוסף, המדיניות החדשה שלהם אומרת שאם הם לא מצליחים להשיג את המוצר תוך 60 יום (מהספקים שלהם) הם מבטלים את ההזמנה ומביאים במקום קרידיט לקנייה באתר בלבד במקום החזר כספי. שירות הלקוחות בכלל התדרדר בזמן האחרון וזמן התשובה לאימייל לקח כמה שבועות אם בכלל. הנה ציטוט מפורום סרטי DVD: "שימו לב! אתר זה כבר אינו מומלץ לקניה ונשאר כאן על תקן נוסטלגיה/אזהרה. אתר קנדי בעל משלוח חינמי לכל העולם ו(לפעמים) מחירים נמוכים במיוחד. כיוון שהאתר קנדי מומלץ לבדוק תאימות בין גירסאות ועטיפות לארה"ב. בחודשים האחרונים האתר השיק כרטיס הנחות שרבים מחברי הפורום רכשו, לאחר מכן שינה את מדיניותו עשרות פעמים, העלה והוריד מחירים, ביטל את כרטיס ההנחות ולאורך כל הזמן לא ענה לאימיילים ולא התייחס לפניות הלקוחות. האתר כאמור אינו מומלץ לקניה" באופן אישי, אני מעדיף לשלם עוד קצת כסף ולדעת שהמוצר שהזמנתי יגיע אלי כמו שצריך ולא אחרי חודשים של המתנה ומאבקים. לעוד פרטים ו"המלצות" על האתר אפשר כמובן לפנות לפורום סירטי DVD.
 

Israeli Hero

New member
עוד משהו לגבי האתר

חבר שלי הזמין לפני חצי שנה את העונה הרביעית של סיינפלד ב DVD. (אני המלצתי לו על האתר). הוא קיבל הודעה למיייל שה-DVD נשלח אבל זה מעולם לא הגיע. זה עלה לו משהו כמו 200-300 שקל. הוא שלח להם מייל והיו נורא נחמדים ושלחו לו עוד הודעה שזה נשמח. זה עדיין לא הגיע ומאז אותה פעם גם לא חוזרים לאי מיילים שלו. בסוף הוא קנה בארץ בבלוקבסטר, ובגלל מבצע, עוד יצא לו יותר זול מבאתר הקנדי. חבל , אני כבר קניתי כמה דברים משם בעבר ואני לא נכוויתי. אבל אני לא אקח את הסיכון הזה שוב. כדאי לשלם יותר ולהיות בטוח שלא דופקים אותך.
 

eurodancemaster

New member
שלום לכולם!

אני חדש בפורום הזה ובכלל לא ידעתי שהוא קיים! אני מעריץ ענק של רסלינג כבר מ1994 שה wwf היו פופולריים פה וההערצה גדלה בתקופה שwcw היו משודרים בארץ ונהפכו ללהיט.תקופת הזמן שחסרה לי היא בזמן שוינס מקמהון קנה את ה wcw והתחילה החדירה של המתאבקים לסטוריליינים של הwwf אבל את כל המידע שהיה חסר לי מצאתי בפורום הזה ואני שמח לראות שיש עוד הרבה מעריצים משוגעים כמוני. ומאז שערוץ 5 חר לשדר היאבקות אני לא מחמיץ אף פרק ואף אתר אינטרנט כדי לקרוא שמועות סודות ותוכניות מאחורי הקלעים. המתאבק האהוב עליי הוא גולדברג ודבר אחרון שברצוני לבקש הוא עזרה במשהו קטן.בתקופה שוינס הכניס את הnwo לwwf היה איזה פרומו שהוא יושב על כיסא ואומר שהוא ינצח את ריק פלייר ויחדיר רעל לאירגון באמצעות ה nwo. מישהו מבין על מה אני מדבר? הייתה שם נעמה ברקע שהוא מדבר מישהו מכיר אותה ויכול לעזור?
 

Y2Jim

New member
ברוך הבא ../images/Emo24.gif

ברוך הבא לפורום. לא מכיר את הנעימה שהייתה ברקע.
 

BLidor

New member
ברוך הבא../images/Emo140.gif

אל תפסיק לאהוב את גולדברג רק בגלל מה שאנשים אחרים חושבים עליו(אתה תבין בהמשך)
.
 

nWkobi

New member
תקשיב

הייתי עונה לך אבל אסור לדבר על הורדות פה.. אז תשלח לי את השאלה במסר או במסנג'ר ואני אעזור לך: [email protected] - המסנג'ר
 
למעלה