שרשור השאלה הקטנה

RJT

New member
שאלה. קצת ../images/Emo32.gif

סטרייט אדג' זה משהו שפאנק המציא או שזה מושג קיים?
 

RJT

New member
אוקיי, תודה. אז אם המושג קיים

פאנק באמת סטרייט אדג', או רק בגימיק?
 
פאנק באמת סטרייט אדג'

על האגרופים שלו יש קעקוע DRUG FREE. כשהוא יוצא עם החבר'ה, כולם משתכרים, ואילו הוא רק שותה פפסי או מיץ פטל. איך אפשר שלא להעריץ אדם כזה?
 

connex

Active member
כמה שאלות על תוכניות וארועים

1- מה בעצם ההבדל בין תוכנית RAW רגילה לסאנדי ניט היט? 2- כנ"ל לגבי ולוסיטי וסמאקדאון 3- מהו הטאבו צ'יוסדיי? לפי מה שהבנתי זה שהקהל קובע קרבות אפשר קצת להרחיב בבקשה?
 

Edge51

New member
כנס

1. RAW זו התוכנית הבכירה, היא בעצם התוכנית הגדולה יותר ששם נמצאים כל המתאבקים שאתה מכיר כמו: HHH, ריק פלייר, אדג',מייקלס,בנג'מין,ביג שואו ועוד... היט היא התוכנית המשנה של RAW, בה יש מתאבקים כמו טאג'ירי,ואל וניס,טומקו ועוד מתאבקים דומים מהקארד הנמוך... 2. ככה עובד גם סמאקדאון וולוסיטי 3. טאבו טיוסדיי הוא PPV לכל דבר, וכן הקהל הוא זה שקובע סוגי קרבות וגם מי יהיה היריב, לדוגמא בקרב של ג'ריקו על IC הקהל מצביע מי יתמודד נגדו מתוך כמה מתאבקים שמופיעים ברשימה(אל תשכח ה-wwe יכולים לשנות את ההצבעות)
 

hirshfe

New member
כמה תשובות

1,2) היט וולוסיטי, הן תוכניות דרג שני של ראו וסמאק (בהתאמה). מתאבקים מידקארדים (בדרך כלל) מרוסטר 3) שנה שעברה, קההל יכל לבחור ירבים לתור עולמי (טריפס היה צריך לאגן נגד או מייקלס או אדג' או בנואה, מייקלס נבחר אדג' ובנאה הלכו לקרב על תואר הזוגות וזכו בו). יכלו לקבוע מי יהיה היריב של ג'ריקו על תואר הבן יבשתי (בנג'מין זכה וניצח) וכמה גימיקים לקרובת. השנה, כולנו הנחנו שזה יימשך - למרות שזה עדיין לא הוכרז רישמית. אני עדיין גם לא ממש בטוח שהקהל קבע בקרבות בדברים החשובים (אולי בסוג השפלה של בישופ, או באיזה מדים הבנות יילבשו לא התערבו)
 

brock lesnar 2

New member
עופר

לא יודע למה אבל לא כל כך זכור לי שבנואה ואדג' היו זוג בתקופה הזו ראיתי כבר wwe ואני זוכר את אדג' מתחרה על האליפות הבין יבשתית ודברים כאלה. לא זכור לי כל כך תקופת אליפות שלהם.. אולי היא היתה קצרה?
 

GTI FOR REAL

New member
אדג' היה אז היל

אז שהם נבחרו להיות מול לה רסיזטנס אז אדג' לא הופיע ובנואה זכה לבד בתואר...
 

GTI FOR REAL

New member
כי...

בטאבו טיוסדיי הייתה אפשרות לקהל לבחור מי יתמודד מול HHH על האליפות מתוך השלוש: מייקלס, בנואה ואדג'... מייקלס נבחר ומי שלא נבחר שאלה אדג' ובנואה יתמודדו על אליפות הזוגות.... ברור?
 

h a r r y4

New member
כן הייתה לכריס בנואה ואדג'

תקופה אליפות קצרה באליפות הזוגות. בנואה זכה בה לבד בטאבו טיוסדיי, כי אדג' כבר התחיל את ההיל טרן שלו שם, ולאחר איזה שבוע שבועיים נראה לי, בנואה שוב הפסיד לבד (ובגלל אדג') את אליפות הזוגות שלהם ללה רזיסטנס.
 

hirshfe

New member
תושבה כוללת ../images/Emo58.gif

בעיקר לוולוסיטי, אבל חבונטוד ניצח באטאל רויאל של כרווזרוייטס וייפגוש את נאנזיו בקרב על תואר הלילה בנו מרסי
 

legend2

New member
כמה שאלות ובקשה אחת

למה כשה-WWE הופיעו בארץ,הם הופיעו בחולון אני חושב ולא ביד אליהו? דיברו על ההופעה בחדשות ובעיתונים או ברדיו או כל מקור אחר? חובי פייס או היל? ועכשיו הבקשה אם אפשר את התמונה מצד שמאל
בלי הכיתוב בבקשה? תודה לעונים
 

hirshfe

New member
כמה תשובות

הם, כבר לא היו בשיאם כדי למלות אולם גדול, אז הם הסתפקו באולם קטן חובי היל בבקשה
 

RVD18

New member
הם הופיעו גם ביד אליהו

דיברו על זה בכל מקום, WWE/F היה הדבר הכי אין בארץ. היו ימים...
 
למעלה