שרשור השאלה הקטנה

hirshfe

New member
תיקון קל

אני לא יודע עם הטעות היא בביו היד שלו לא הייתה על החבל הרגל שלו הייתה מתחת לחבל, לא נגעה בו אבל זה הספיק להם "לספק" תרוץ לטעות של השופט ולהחזיר את התואר לסיד
 

שי מילר

New member
מנהל
עופר

אני יודע. גם ראיתי את זה שהרגל שלו הייתה מתחת לחבל. לא כתבתי שהיד הייתה על החבל אלא שהוא נכנע עם היד והרגל הייתה על החבל. מבחינתי רגל מתחת לחבל=רגל על החבל אבל תודה על התיקונון.
 

hirshfe

New member
שכחת נקודה,

זה קורה אבל מבלבל עדיין
. זה היה סטוריליין דבילי לדעתי. אם אתה לא נוגע בחבל לא נגעת בו בבאותו מידה אתה יכול להגיד ש-X היה רחוק מילמטר מהחבל ולכן זה נחשב שהוא נגע, או ש-X יצא מהספירה שניה אחרי שהיד של השופט הכתה לשלוש זה כאילו הוא ייצא WCW, ניסו להקטין נזקים שאלוף שלהם באותו רגע נטש אותם וזה מה שהם המציאו לעדתי היה עדיף להם למכור שתפסו שבנואה לקח חומרים אסורים ולכן הוא הושעה והתוצאה בוטלה. (למרות שאז היה פתח לתביעות)
 

שי מילר

New member
מנהל
אני מסכים איתך לגמרי

אבל אל תשכח שמדובר בוו.סי.וו ששם סטוריליין הגיוני היה מרגיש בודד בין כל האי שפיות... לראיה יש את משחק עלוב העלובים שפתחת שרוב המקרים שם היו שייכים למוח "הקריאטיבי" של וו.סי.וו .
 
לגבי הרגל מתחת לחבל

ב WWE גם היו מלא מקרים שהשופט עצר את הספירה בגלל שהרגל הייתה מתחת לחבל. אולי יש חוק כזה שאף פעם לא שמנו לב אליו ?
 

hirshfe

New member
אני לא זוכר מקרה כזה

אבל ה"חוק" אומר שרקר מגע בחבלים עוצר ספירה אבל אתה כבר יודע שלמטרות סטוריליין ייעשו הכל
 

OmriIchi

New member
לא סטוריליין לפחות לפי החוקים...

החוק אומר וזה רשמית שמגע בחבל או הימצאות מתחתיו משחרר מאחיזה כלשהי או הצמדה. זה שה-WWF ו-WCW השתמשו בחוקים רק לנוחיות שלהם בסטוריליינים זה כבר ידוע ע"פ ההיסטוריה.
 

hirshfe

New member
איפה אומרים החוקים ביפן?

ב-WWF וב-WCW הם לא אמרו מעולם כזה דבר (ככל הידוע לי) ב-WCCW בזמנו היה אסור לזרוק מעל לחבל העליון, ליגות שונות, חוקים שונים. אבל, בנקודה אחת אנחנו מסכימים ה-WWE בכיום ו-WCW ייעוותו כל חוק גדי שיתאים לסטוריליין. (מי אמר קרב בלי פסילה שנגמר בפסילה, או קרב FIRST BLOOD, שנגמר בהצמדה, לאחר שמתאבק דימם אחרי דקה וחצי)
 

OmriIchi

New member
תפסיק עם הבדיחות המפגרות האלה

אני אומר לך משהו שמקובל בהאבקות מכל העולם ואם כבר הזכרת את ה-WCCW, גם שם זה היה חוק שנחשב, כולל ב-WCW(תיראה יותר דברים ישנים) וגם ב-WWF אני בטוח שאפשר לימצוא דוגמאות. אני מתפלא שיש כל כך הרבה ספק לחוק כזה פשוט, זה לא כמו החוק של להחזיק את הסרוכים בפינות בקרב זוגות או משהו כזה.
 

hirshfe

New member
אני באמת ובתמים לא זוכר חוק

כזה ב-WWE ולא ב-WCW ואני רוצה להזכיר לך שהיו שנים שהחבלים של הצמדים, נעלמו מה-WWF.
 
אז יש חוק כזה

סטורי ליין או לא סטורי ליין זה מוכר כחוק, כל הענף זה סטורי ליין אחד גדול, אם השופט רואה רגל מתחת לחבל הוא מפסיק את הספירה, זה קרה לא פעם ב WWE. לגבי המשפט השני לא מובן כלום.
 

BarPeleD

New member
זרבובית השכם - מחלה ממארת ומסוכנת

בה לוקים תושבי שכם בלבד. אני מגיב כאן כי שאלת את אותה השאלה מספר פעמים ולא נענית, הנה מקום בו הוזכר עניין הרגל מתחת לחבל, שאני אישית תמיד החשבתי כחוק לכל דבר: בפיוד של אנגל-אוסטין [על רקע האינווייז'ן], כשאנגל זכה בתואר מאוסטין באנפורגיבן, היה בראו שלמחרת סגמנט מאחורי הקלעים. בסגמנט אוסטין הראה על מוניטור טלוויזיה קליפ מסיום הקרב באנפורגיבן, והאשים את ארל הבנר [שעמד בצידה השני של הטלוויזיה] שלא שם לב שבזמן האנקל לוק הרגל השנייה של אוסטין הייתה מתחת לחבל. הבנר התנצל, ואם אני לא טועה בגלל זה נקבע קרב חוזר. האם זה היה הקרב החוזר בו אוסטין זכה בחזרה בתואר בראו? בזה אני כבר רחוק מאוד מלהיות בטוח, אבל אם כן - הקרב נקבע על ידי וויליאם ריגל כקומישינר של וו.וו.אי, שעשה היל טרן במהלך הקרב. ואלה היו 60 שניות על חוקים נידחים בהיאבקות ושירים בגרמניקה והרמוניקה. אני הייתי מרלן דיטריך, חיגגו הלאה!
 
ליתר דיוק

התואר פונה ולאחר מכן סיד זכה בו בקרב משולש ובאותו ערב נלקחה ממנו על ידי קוין נאש שהיה הקומישינר.
 

שי מילר

New member
מנהל
כמו שאמיר ציין

בנואה וגררו חברים טובים במציאות. אאל"ט עוד חבר טוב שלהם הוא דין מלנקו.
 

Raz Bob Marley

New member
אוקיי תודה לשלושתכם...

ואף אחד לא יודע באיזה שנה נהפך האנטר הרסט המסלי לטריפל אייץ?
 

kendog keds

New member
תוסיף את ג'ריקו לחבורה הזאת

ומיסטריו גם חבר הכי טוב של אדי
 
למעלה