זו כפילות ותיקהשני קווי 18 של אגד בחיפה?
האמנם?
ניחא הכפילות, לזה כבר התרגלנו, אבל של אותה חברה?
רק למה מלכתחילה הכפילות הזאת?זו כפילות ותיקה
חשוב לציין שהם נוסעים באזורים מאוד מאוד מופרדים.שני קווי 18 של אגד בחיפה?
האמנם?
ניחא הכפילות, לזה כבר התרגלנו, אבל של אותה חברה?
עדיין במערכות המידע מופיעים שני קווי 18 בחיפה ובעידן המידעחשוב לציין שהם נוסעים באזורים מאוד מאוד מופרדים.
למעשה הקו 18 השני ב"חיפה" לא ממש נוסע בחיפה, אלא בקריות - מסלול מעגלי קצר בין צומת קרית אתא דרך חלוצי התעשיה והטכני לשד"ת חיפה וחזרה, ככה שאין בין הקווים הללו כל חפיפה ולמעשה הם רחוקים מאוד אחד מהשני.
מסכים לחלוטין, זה רק היה לצורך ההבהרה. אין ספק שזה לא תקין.עדיין במערכות המידע מופיעים שני קווי 18 בחיפה ובעידן המידע
חשוב לקחת בחשבון לא רק את היבט הכיסוי הגיאוגרפי, אלא גם את היבט מערכות המידע.
אז שישנו מספר של 18ב בגוש דן כי גם 18 ו-18ב שניהם בטבעת 1עדיין במערכות המידע מופיעים שני קווי 18 בחיפה ובעידן המידע
חשוב לקחת בחשבון לא רק את היבט הכיסוי הגיאוגרפי, אלא גם את היבט מערכות המידע.
בגוש דן יש כפילויות הרבה יותר נוראיותאז שישנו מספר של 18ב בגוש דן כי גם 18 ו-18ב שניהם בטבעת 1
בגוש דן וגם באזור 42 לנסיעה בודדת, גם אם מדובר בערים שונות, המצב הנוכחי לא לוקח מערכות מידע בחשבון אלא רק אזור מוניציפלי
 
והדבר הזה שאם אתה תוך 90 דקות מחליף בין 18 ו-18ב דרך קו אחר, המערכת לא לוקחת בחשבון את מקט הקו ועושה לך חיוב כפול
מתאים לשאלות טריוויה על תחץ בישראלבגוש דן יש כפילויות הרבה יותר נוראיות
למשל: שלושה קווי 6 של דן, שני קווי 7 של דן בתל אביב ושני קווי 17 של דן בתל אביב.
בנוסף יש לדן בגוש דן שני קווי 3, שני קווי 5, שני קווי 8, שני קווי 11 ושני קווי 18.
חוץ מהכפילות של קו 7 באיזורים קרובים בצפון תל אביבבגוש דן יש כפילויות הרבה יותר נוראיות
למשל: שלושה קווי 6 של דן, שני קווי 7 של דן בתל אביב ושני קווי 17 של דן בתל אביב.
בנוסף יש לדן בגוש דן שני קווי 3, שני קווי 5, שני קווי 8, שני קווי 11 ושני קווי 18.
כוונתך לשלושה קווי 6 של דןחוץ מהכפילות של קו 7 באיזורים קרובים בצפון תל אביב
שאר הכפילויות הינם של קווים באיזורים שונים.
את קו 7ב צריך לשנות מספרו.
לגבי שאר הקווים אין צורך ממילא עם מצוקת המספרים הקיימת בגוש דן.
יש שלושה קווי 6 אגד הם באזורים שונים. אחד של בת ים, אחד של שכונות עבר הירקון ואחד של בני ברק. אין התנגשות בין שלושת הקווים השונים. כנ"ל לגבי קווי 3, 5, 8, 11 ו 18.
למה שיהיה חיוב כפול? נסיעת המשך יכולה להיות באותו קואז שישנו מספר של 18ב בגוש דן כי גם 18 ו-18ב שניהם בטבעת 1
בגוש דן וגם באזור 42 לנסיעה בודדת, גם אם מדובר בערים שונות, המצב הנוכחי לא לוקח מערכות מידע בחשבון אלא רק אזור מוניציפלי
 
והדבר הזה שאם אתה תוך 90 דקות מחליף בין 18 ו-18ב דרך קו אחר, המערכת לא לוקחת בחשבון את מקט הקו ועושה לך חיוב כפול
כך קרה לי לא פעם ולא פעמיים במעבר תוך 90 הדקות בין "אותו" קולמה שיהיה חיוב כפול? נסיעת המשך יכולה להיות באותו קו
בחיי שניסיתי, אבל לא הצלחתי לעקוב אחרי ההסבר. בקיצור, באג?כך קרה לי לא פעם ולא פעמיים במעבר תוך 90 הדקות בין "אותו" קו
הכוונה לא למעבר שעתי על ידי יציאה וכניסה לאותו קו על המשך אותו המסלול או בחזרה, אלא בדיוק למעבר שעתי בין קווים שונים בעלי אותו מספר באותו אזור (כן, 42!) בהקשרות על ידי קו אחר, כלומר לאותו מספר קו לבסוף, אבל מק"ט קו מלא שונה, ואז המתקף כבר לא "אוכל" לך את התיקוף הראשון שהיה בקו הראשון אשר ממנו מתחילה ספירת זמן המעבר (שנרשם לאירועים המיוחדים) ועושה לך נסיעה חדשה
עם מעברים בין קווים שכולם בעלי מספר שונה (או לאותו קו לאותו המסלול או לכיוון ההפוך) זה פועל ללא בעיה גם 5 פעמים כשהאירוע השישי זה התחלת הנסיעה, הבעיה מתחילה כאשר מספיקים להגיע וגם עולים תוך זמן המעבר לקו ש-"מתחזה" לקו שעליו כבר נסעת תוך זמן המעבר ומספיקים להגיע למקום שבו עובר הקו האחר עם "אותו" המספר: קו 18ב (זה שמרמת גן לאור יהודה) לא רושם עליו את ה-ב', וגם לא בפרטי התיקוף, כלומר מבחינת המערכת נסעת על קו 18 הרגיל של תל אביב, ויש איזה באג שקשור למק"טי הקו המלא במעבר באותו קוד אזור מעבר שעתי
לא בדקתי את המעבר עם הכפילויות האחרות פה, אחרי הכל המפתח ל-reproduction זה להספיק להגיע כולל זמן ההמתנה לקו הכפול
נשמע כמו באג ואני יכול לחשוב על דוגמה שהצדיקה חזרה לאותו הקובחיי שניסיתי, אבל לא הצלחתי לעקוב אחרי ההסבר. בקיצור, באג?
לא הבנתי את הצורך בהצדקה; אין בעיה להמשיך עם אותו קו, כאמורנשמע כמו באג ואני יכול לחשוב על דוגמה שהצדיקה חזרה לאותו הקו
במערכת הירושלמית שקדמה לרק"ל:
 
עין כרם - ניות :
17 (כיום המקטע בקו 27) מעין כרם להר הרצל
6 (כיום המקטע בקו 5)
17 (בכיוון ההפוך כשהלו"ז איפשר, כיום המקטע בקו 9).
 
אז פתרון לבאג המבוסס על מספרי קווים מלאים (להבנתי לכל הקווים מספר מלא בן 5 ספרות לצרכים רשמיים) לא יעבוד.
 
הפתרון חייב להיות מבוסס על הולידציה הראשונה ותקופת המעבר ללא קשר למספרי הקווים אלא לזמן הנסיעות ואזורי הנסיעה בלבד.
הנה מסלול שהצדיק זאת, גם אם הבאג משפיע רק על מספר זהה.לא הבנתי את הצורך בהצדקה; אין בעיה להמשיך עם אותו קו, כאמור
כאמור,זה באג,הנסיעה השלישית (בקו הכפול!!) לא מזהה את הראשונהלא הבנתי את הצורך בהצדקה; אין בעיה להמשיך עם אותו קו, כאמור
אם בסעיה היחידה בכפילות יש להשתמש במספר המלא.כאמור,זה באג,הנסיעה השלישית (בקו הכפול!!) לא מזהה את הראשונה
שתוקפה לקו הראשון אשר עם "אותו" המספר
תקין להמשך על אותו קו או על אותו קו לכיוון ההפוך
תקין גם לנסיעה על קו א', ירידה לסידורים, חזרה לתחנה, עלייה על קו ב' (מספר קו אחר) לשתי תחנות, ירידה ושוב עלייה לקו א' לא משנה הכיוון, בתנאי שכל זה נכנס ב-90 הדקות מהתיקוף הראשון
תקין גם למעבר 5 פעמים בקווים שונים או גם לקו שנסעת בו כבר (אבל לא פועל אם אתה תופס את בדיוק אותו מספר האוטובוס (פנימי/רישוי עם אותו המסוף) שהתחיל את הנסיעה לכיוון ההפוך בלי לעשות דיווח ביניים לנסיעה שהסתיימה (רק שינה כיוון קו בלבד) כי תיקוף על בדיוק אותו המסוף בזמן המעבר לא אפשרי, ניתן אם זה לנוסע שני)
לא תקין:
נסיעה בקו א' (למשל 18), ירידה, עליה לקו ב' במספר אחר ונסיעה עליו עד למקום שבו עובר קו ג' אשר המספר המקוצר שלו שווה למספר של קו א' (ה-18 השני באותו האזמ"ש), התיקוף בקו ג' יהיה נסיעה חדשה ולא מזהה את הנסיעה של קו א' שממנו עוד לא עבר הזמן ואמורה להיות לך נסיעת מעבר
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.