שני קווי 18 של אגד בחיפה?

מצב
הנושא נעול.

חעחעחע11

Active member
שני קווי 18 של אגד בחיפה?

שני קווי 18 של אגד בחיפה?
האמנם?
ניחא הכפילות, לזה כבר התרגלנו, אבל של אותה חברה?

 

חעחעחע11

Active member
רק למה מלכתחילה הכפילות הזאת?

זו כפילות ותיקה
רק למה מלכתחילה הכפילות הזאת?
אפילו אם זה לא באיזורים חופפים...
מילא קו 18 אחד היה של אגד וקו 18 השני היה של נתיב אקספרס סתם לצורך הדוג'..
מאמין שהחיפאים וסביבתם כבר רגילים, אבל למי שלא מהאיזור וצריך לקחת קו 18 זה יכול לבלבל.. בעיקר בשביל אלה שפחות מתמצאים
 
חשוב לציין שהם נוסעים באזורים מאוד מאוד מופרדים.

שני קווי 18 של אגד בחיפה?
האמנם?
ניחא הכפילות, לזה כבר התרגלנו, אבל של אותה חברה?
חשוב לציין שהם נוסעים באזורים מאוד מאוד מופרדים.
למעשה הקו 18 השני ב"חיפה" לא ממש נוסע בחיפה, אלא בקריות - מסלול מעגלי קצר בין צומת קרית אתא דרך חלוצי התעשיה והטכני לשד"ת חיפה וחזרה, ככה שאין בין הקווים הללו כל חפיפה ולמעשה הם רחוקים מאוד אחד מהשני.
 
עדיין במערכות המידע מופיעים שני קווי 18 בחיפה ובעידן המידע

חשוב לציין שהם נוסעים באזורים מאוד מאוד מופרדים.
למעשה הקו 18 השני ב"חיפה" לא ממש נוסע בחיפה, אלא בקריות - מסלול מעגלי קצר בין צומת קרית אתא דרך חלוצי התעשיה והטכני לשד"ת חיפה וחזרה, ככה שאין בין הקווים הללו כל חפיפה ולמעשה הם רחוקים מאוד אחד מהשני.
עדיין במערכות המידע מופיעים שני קווי 18 בחיפה ובעידן המידע
חשוב לקחת בחשבון לא רק את היבט הכיסוי הגיאוגרפי, אלא גם את היבט מערכות המידע.
 
מסכים לחלוטין, זה רק היה לצורך ההבהרה. אין ספק שזה לא תקין.

עדיין במערכות המידע מופיעים שני קווי 18 בחיפה ובעידן המידע
חשוב לקחת בחשבון לא רק את היבט הכיסוי הגיאוגרפי, אלא גם את היבט מערכות המידע.
מסכים לחלוטין, זה רק היה לצורך ההבהרה. אין ספק שזה לא תקין.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אז שישנו מספר של 18ב בגוש דן כי גם 18 ו-18ב שניהם בטבעת 1

עדיין במערכות המידע מופיעים שני קווי 18 בחיפה ובעידן המידע
חשוב לקחת בחשבון לא רק את היבט הכיסוי הגיאוגרפי, אלא גם את היבט מערכות המידע.
אז שישנו מספר של 18ב בגוש דן כי גם 18 ו-18ב שניהם בטבעת 1
בגוש דן וגם באזור 42 לנסיעה בודדת, גם אם מדובר בערים שונות, המצב הנוכחי לא לוקח מערכות מידע בחשבון אלא רק אזור מוניציפלי
&nbsp
והדבר הזה שאם אתה תוך 90 דקות מחליף בין 18 ו-18ב דרך קו אחר, המערכת לא לוקחת בחשבון את מקט הקו ועושה לך חיוב כפול
 
בגוש דן יש כפילויות הרבה יותר נוראיות

אז שישנו מספר של 18ב בגוש דן כי גם 18 ו-18ב שניהם בטבעת 1
בגוש דן וגם באזור 42 לנסיעה בודדת, גם אם מדובר בערים שונות, המצב הנוכחי לא לוקח מערכות מידע בחשבון אלא רק אזור מוניציפלי
&nbsp
והדבר הזה שאם אתה תוך 90 דקות מחליף בין 18 ו-18ב דרך קו אחר, המערכת לא לוקחת בחשבון את מקט הקו ועושה לך חיוב כפול
בגוש דן יש כפילויות הרבה יותר נוראיות
למשל: שלושה קווי 6 של דן, שני קווי 7 של דן בתל אביב ושני קווי 17 של דן בתל אביב.
בנוסף יש לדן בגוש דן שני קווי 3, שני קווי 5, שני קווי 8, שני קווי 11 ושני קווי 18.
 
מתאים לשאלות טריוויה על תחץ בישראל

בגוש דן יש כפילויות הרבה יותר נוראיות
למשל: שלושה קווי 6 של דן, שני קווי 7 של דן בתל אביב ושני קווי 17 של דן בתל אביב.
בנוסף יש לדן בגוש דן שני קווי 3, שני קווי 5, שני קווי 8, שני קווי 11 ושני קווי 18.
מתאים לשאלות טריוויה על תחץ בישראל
 

DanBus43Maalit72

Active member
חוץ מהכפילות של קו 7 באיזורים קרובים בצפון תל אביב

בגוש דן יש כפילויות הרבה יותר נוראיות
למשל: שלושה קווי 6 של דן, שני קווי 7 של דן בתל אביב ושני קווי 17 של דן בתל אביב.
בנוסף יש לדן בגוש דן שני קווי 3, שני קווי 5, שני קווי 8, שני קווי 11 ושני קווי 18.
חוץ מהכפילות של קו 7 באיזורים קרובים בצפון תל אביב
שאר הכפילויות הינם של קווים באיזורים שונים.
את קו 7ב צריך לשנות מספרו.
לגבי שאר הקווים אין צורך ממילא עם מצוקת המספרים הקיימת בגוש דן.
יש שלושה קווי 6 אגד הם באזורים שונים. אחד של בת ים, אחד של שכונות עבר הירקון ואחד של בני ברק. אין התנגשות בין שלושת הקווים השונים. כנ"ל לגבי קווי 3, 5, 8, 11 ו 18.
 

אוהד1110

New member
כוונתך לשלושה קווי 6 של דן

חוץ מהכפילות של קו 7 באיזורים קרובים בצפון תל אביב
שאר הכפילויות הינם של קווים באיזורים שונים.
את קו 7ב צריך לשנות מספרו.
לגבי שאר הקווים אין צורך ממילא עם מצוקת המספרים הקיימת בגוש דן.
יש שלושה קווי 6 אגד הם באזורים שונים. אחד של בת ים, אחד של שכונות עבר הירקון ואחד של בני ברק. אין התנגשות בין שלושת הקווים השונים. כנ"ל לגבי קווי 3, 5, 8, 11 ו 18.
כוונתך לשלושה קווי 6 של דן
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה שיהיה חיוב כפול? נסיעת המשך יכולה להיות באותו קו

אז שישנו מספר של 18ב בגוש דן כי גם 18 ו-18ב שניהם בטבעת 1
בגוש דן וגם באזור 42 לנסיעה בודדת, גם אם מדובר בערים שונות, המצב הנוכחי לא לוקח מערכות מידע בחשבון אלא רק אזור מוניציפלי
&nbsp
והדבר הזה שאם אתה תוך 90 דקות מחליף בין 18 ו-18ב דרך קו אחר, המערכת לא לוקחת בחשבון את מקט הקו ועושה לך חיוב כפול
למה שיהיה חיוב כפול? נסיעת המשך יכולה להיות באותו קו
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כך קרה לי לא פעם ולא פעמיים במעבר תוך 90 הדקות בין "אותו" קו

למה שיהיה חיוב כפול? נסיעת המשך יכולה להיות באותו קו
כך קרה לי לא פעם ולא פעמיים במעבר תוך 90 הדקות בין "אותו" קו
הכוונה לא למעבר שעתי על ידי יציאה וכניסה לאותו קו על המשך אותו המסלול או בחזרה, אלא בדיוק למעבר שעתי בין קווים שונים בעלי אותו מספר באותו אזור (כן, 42!) בהקשרות על ידי קו אחר, כלומר לאותו מספר קו לבסוף, אבל מק"ט קו מלא שונה, ואז המתקף כבר לא "אוכל" לך את התיקוף הראשון שהיה בקו הראשון אשר ממנו מתחילה ספירת זמן המעבר (שנרשם לאירועים המיוחדים) ועושה לך נסיעה חדשה
עם מעברים בין קווים שכולם בעלי מספר שונה (או לאותו קו לאותו המסלול או לכיוון ההפוך) זה פועל ללא בעיה גם 5 פעמים כשהאירוע השישי זה התחלת הנסיעה, הבעיה מתחילה כאשר מספיקים להגיע וגם עולים תוך זמן המעבר לקו ש-"מתחזה" לקו שעליו כבר נסעת תוך זמן המעבר ומספיקים להגיע למקום שבו עובר הקו האחר עם "אותו" המספר: קו 18ב (זה שמרמת גן לאור יהודה) לא רושם עליו את ה-ב', וגם לא בפרטי התיקוף, כלומר מבחינת המערכת נסעת על קו 18 הרגיל של תל אביב, ויש איזה באג שקשור למק"טי הקו המלא במעבר באותו קוד אזור מעבר שעתי

לא בדקתי את המעבר עם הכפילויות האחרות פה, אחרי הכל המפתח ל-reproduction זה להספיק להגיע כולל זמן ההמתנה לקו הכפול
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בחיי שניסיתי, אבל לא הצלחתי לעקוב אחרי ההסבר. בקיצור, באג?

כך קרה לי לא פעם ולא פעמיים במעבר תוך 90 הדקות בין "אותו" קו
הכוונה לא למעבר שעתי על ידי יציאה וכניסה לאותו קו על המשך אותו המסלול או בחזרה, אלא בדיוק למעבר שעתי בין קווים שונים בעלי אותו מספר באותו אזור (כן, 42!) בהקשרות על ידי קו אחר, כלומר לאותו מספר קו לבסוף, אבל מק"ט קו מלא שונה, ואז המתקף כבר לא "אוכל" לך את התיקוף הראשון שהיה בקו הראשון אשר ממנו מתחילה ספירת זמן המעבר (שנרשם לאירועים המיוחדים) ועושה לך נסיעה חדשה
עם מעברים בין קווים שכולם בעלי מספר שונה (או לאותו קו לאותו המסלול או לכיוון ההפוך) זה פועל ללא בעיה גם 5 פעמים כשהאירוע השישי זה התחלת הנסיעה, הבעיה מתחילה כאשר מספיקים להגיע וגם עולים תוך זמן המעבר לקו ש-"מתחזה" לקו שעליו כבר נסעת תוך זמן המעבר ומספיקים להגיע למקום שבו עובר הקו האחר עם "אותו" המספר: קו 18ב (זה שמרמת גן לאור יהודה) לא רושם עליו את ה-ב', וגם לא בפרטי התיקוף, כלומר מבחינת המערכת נסעת על קו 18 הרגיל של תל אביב, ויש איזה באג שקשור למק"טי הקו המלא במעבר באותו קוד אזור מעבר שעתי

לא בדקתי את המעבר עם הכפילויות האחרות פה, אחרי הכל המפתח ל-reproduction זה להספיק להגיע כולל זמן ההמתנה לקו הכפול
בחיי שניסיתי, אבל לא הצלחתי לעקוב אחרי ההסבר. בקיצור, באג?
 

Ccyclist

Well-known member
נשמע כמו באג ואני יכול לחשוב על דוגמה שהצדיקה חזרה לאותו הקו

בחיי שניסיתי, אבל לא הצלחתי לעקוב אחרי ההסבר. בקיצור, באג?
נשמע כמו באג ואני יכול לחשוב על דוגמה שהצדיקה חזרה לאותו הקו
במערכת הירושלמית שקדמה לרק"ל:
&nbsp
עין כרם - ניות :
17 (כיום המקטע בקו 27) מעין כרם להר הרצל
6 (כיום המקטע בקו 5)
17 (בכיוון ההפוך כשהלו"ז איפשר, כיום המקטע בקו 9).
&nbsp
אז פתרון לבאג המבוסס על מספרי קווים מלאים (להבנתי לכל הקווים מספר מלא בן 5 ספרות לצרכים רשמיים) לא יעבוד.
&nbsp
הפתרון חייב להיות מבוסס על הולידציה הראשונה ותקופת המעבר ללא קשר למספרי הקווים אלא לזמן הנסיעות ואזורי הנסיעה בלבד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא הבנתי את הצורך בהצדקה; אין בעיה להמשיך עם אותו קו, כאמור

נשמע כמו באג ואני יכול לחשוב על דוגמה שהצדיקה חזרה לאותו הקו
במערכת הירושלמית שקדמה לרק"ל:
&nbsp
עין כרם - ניות :
17 (כיום המקטע בקו 27) מעין כרם להר הרצל
6 (כיום המקטע בקו 5)
17 (בכיוון ההפוך כשהלו"ז איפשר, כיום המקטע בקו 9).
&nbsp
אז פתרון לבאג המבוסס על מספרי קווים מלאים (להבנתי לכל הקווים מספר מלא בן 5 ספרות לצרכים רשמיים) לא יעבוד.
&nbsp
הפתרון חייב להיות מבוסס על הולידציה הראשונה ותקופת המעבר ללא קשר למספרי הקווים אלא לזמן הנסיעות ואזורי הנסיעה בלבד.
לא הבנתי את הצורך בהצדקה; אין בעיה להמשיך עם אותו קו, כאמור
 

Ccyclist

Well-known member
הנה מסלול שהצדיק זאת, גם אם הבאג משפיע רק על מספר זהה.

לא הבנתי את הצורך בהצדקה; אין בעיה להמשיך עם אותו קו, כאמור
הנה מסלול שהצדיק זאת, גם אם הבאג משפיע רק על מספר זהה.
כפי שתואר, במספרים משנות התשעים. הנסיעה מתבצעת על החלק המודגש והחיבור חסך טיול שלם שחלקו מקביל בימינו לרק"ל. למעשה שני הקווים עושים את הרצל ויפו ובזמנו קווים רבים בירושלים עשו את הרחובות האלו כאשר הוריאציה היתה בקצות הקו (קו 6 ספציפית היה נכנס לשכונת קריית משה כך שיש סיבוב שיוצא קצת משדרות הרצל).
&nbsp
לגבי ההתנגשות הזו שלעלות כל קו אחר בעל אותו מספר מבלבל את המערכת חייבים לחשב אם באמת צריך לרשום מספרי קווים ברב קו בתור הגורם המכריע או שאולי אפשר לתת לאזור הממוספר להכריע ולמספרי הקו להיות לצרכי רישום בלבד. שיטת האזורים חדשה מאד בארץ ויתכן שהתיכנות עדיין לא מבוסס עליה.

 

arseny92

Well-known member
מנהל
כאמור,זה באג,הנסיעה השלישית (בקו הכפול!!) לא מזהה את הראשונה

לא הבנתי את הצורך בהצדקה; אין בעיה להמשיך עם אותו קו, כאמור
כאמור,זה באג,הנסיעה השלישית (בקו הכפול!!) לא מזהה את הראשונה
שתוקפה לקו הראשון אשר עם "אותו" המספר


תקין להמשך על אותו קו או על אותו קו לכיוון ההפוך
תקין גם לנסיעה על קו א', ירידה לסידורים, חזרה לתחנה, עלייה על קו ב' (מספר קו אחר) לשתי תחנות, ירידה ושוב עלייה לקו א' לא משנה הכיוון, בתנאי שכל זה נכנס ב-90 הדקות מהתיקוף הראשון
תקין גם למעבר 5 פעמים בקווים שונים או גם לקו שנסעת בו כבר (אבל לא פועל אם אתה תופס את בדיוק אותו מספר האוטובוס (פנימי/רישוי עם אותו המסוף) שהתחיל את הנסיעה לכיוון ההפוך בלי לעשות דיווח ביניים לנסיעה שהסתיימה (רק שינה כיוון קו בלבד) כי תיקוף על בדיוק אותו המסוף בזמן המעבר לא אפשרי, ניתן אם זה לנוסע שני)


לא תקין:
נסיעה בקו א' (למשל 18), ירידה, עליה לקו ב' במספר אחר ונסיעה עליו עד למקום שבו עובר קו ג' אשר המספר המקוצר שלו שווה למספר של קו א' (ה-18 השני באותו האזמ"ש), התיקוף בקו ג' יהיה נסיעה חדשה ולא מזהה את הנסיעה של קו א' שממנו עוד לא עבר הזמן ואמורה להיות לך נסיעת מעבר
 

Ccyclist

Well-known member
אם בסעיה היחידה בכפילות יש להשתמש במספר המלא.

כאמור,זה באג,הנסיעה השלישית (בקו הכפול!!) לא מזהה את הראשונה
שתוקפה לקו הראשון אשר עם "אותו" המספר


תקין להמשך על אותו קו או על אותו קו לכיוון ההפוך
תקין גם לנסיעה על קו א', ירידה לסידורים, חזרה לתחנה, עלייה על קו ב' (מספר קו אחר) לשתי תחנות, ירידה ושוב עלייה לקו א' לא משנה הכיוון, בתנאי שכל זה נכנס ב-90 הדקות מהתיקוף הראשון
תקין גם למעבר 5 פעמים בקווים שונים או גם לקו שנסעת בו כבר (אבל לא פועל אם אתה תופס את בדיוק אותו מספר האוטובוס (פנימי/רישוי עם אותו המסוף) שהתחיל את הנסיעה לכיוון ההפוך בלי לעשות דיווח ביניים לנסיעה שהסתיימה (רק שינה כיוון קו בלבד) כי תיקוף על בדיוק אותו המסוף בזמן המעבר לא אפשרי, ניתן אם זה לנוסע שני)


לא תקין:
נסיעה בקו א' (למשל 18), ירידה, עליה לקו ב' במספר אחר ונסיעה עליו עד למקום שבו עובר קו ג' אשר המספר המקוצר שלו שווה למספר של קו א' (ה-18 השני באותו האזמ"ש), התיקוף בקו ג' יהיה נסיעה חדשה ולא מזהה את הנסיעה של קו א' שממנו עוד לא עבר הזמן ואמורה להיות לך נסיעת מעבר
אם בסעיה היחידה בכפילות יש להשתמש במספר המלא.
להבנתי לכל קו יש מספר רשמי בן 5 ספרות מול משרד התחבורה. אם הבעיה היא אך ורק במיספור זהה לקווים שונים אז אפשר לתקן זאת ע"י שימוש במספר המלא במקום במספר המקוצר. יתכן שהבאג הוא שנתון המספר ונתון המפעילה או נתון המסלול יוצרים התנגשות כלשהי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה