שני קווי 18 של אגד בחיפה?

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
= הבעיה.

אם בסעיה היחידה בכפילות יש להשתמש במספר המלא.
להבנתי לכל קו יש מספר רשמי בן 5 ספרות מול משרד התחבורה. אם הבעיה היא אך ורק במיספור זהה לקווים שונים אז אפשר לתקן זאת ע"י שימוש במספר המלא במקום במספר המקוצר. יתכן שהבאג הוא שנתון המספר ונתון המפעילה או נתון המסלול יוצרים התנגשות כלשהי.
= הבעיה.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
נתון המסלול לא נרשם ברב-קו, רק תחנת עלייה, מספר קו, מפעיל,

נתון המסלול לא נרשם ברב-קו, רק תחנת עלייה, מספר קו, מפעיל,
מספר מתקף, מספר אוטובוס, קוד מחיר, קוד אזמ"ש והחוזה אשר תוקף
למספר קו נרשם רק המספר המקוצר
ותחנת עלייה נרשמת רק לחלק מהמפעילים

כן, בעית התנגשות, כי לכל מפעיל יש את הגלגל שלו לגבי חלק מהשדות האלה בעת רישום אירועים (לא לבלבל לבין רשומות החוזים שעליהם הכל משותף (לקריאה) ושוחחנו לפני מספר שבועות לגבי הקידוד והסלט), לגבי הסדר של השדות האלה ממפעיל למפעיל (הסדר של רק שדות מספר הקו, תחנה, מס אוטובוס ומספר מתקף, שאר השדות בסדר אצל כולם) ולגבי אופן רישום הנסיעה הראשונה, יש מפעילים שרושמים גם לרשומת האירועים המיוחדים ואז המעבר תקף גם ליותר מ-5 מעברים כל עוד לא נגמר הזמן (אם מישהו עולה לשתי תחנות, ומחליף קו שוב לשתי תחנות ושוב...), ויש מפעילים שמשתמשים רק ברשומות האירועים הרגילה ואז המעבר פועל רק כל עוד הנסיעה הראשונה עדיין בכרטיס (עד 6 פעולות) והמעברים או הנסיעה הראשונה הם האירועים האחרונים שבוצעו

מפעיל שמשתמש ברשומת האירועים המיוחדים כראוי, תומך במעבר שעתי גם אם עשית טעינת חוזה בין הנסיעה והמעבר. מפעיל שלא משתמש באירועים מיוחדים לרישום המעבר עושה לך חיוב כפול רק כי המעבר האחרון או הנסיעה הראשונה איננה הפעולה האחרונה שבוצעה גם אם לא עבר זמן המעבר מהתיקוף הראשון וגם אם אתה עדיין באותו האזור
 

נתנאל531

Well-known member
אחד בחיפה ואחד בקריות

שני קווי 18 של אגד בחיפה?
האמנם?
ניחא הכפילות, לזה כבר התרגלנו, אבל של אותה חברה?
אחד בחיפה ואחד בקריות
רק שמסיבות היסטוריות אזור התעשיה של מפרץ חיפה וקרית חיים משוייכים מוניציפלית לחיפה, וכך כל הקווים שעוברים בצומת קרית אתא רשומים גם בחיפה.
&nbsp
מלבד קו 18, יש את זה גם בקו 23 ו-24, וכמדומני שגם בקווים נוספים. החלוקה בין קווי חיפה וקווי קריות ברורה מאוד לתושבי האזור.
 

oshlick1

New member
יש לך שני קווי 1 שיוצאים מחוף הכרמל

שני קווי 18 של אגד בחיפה?
האמנם?
ניחא הכפילות, לזה כבר התרגלנו, אבל של אותה חברה?
יש לך שני קווי 1 שיוצאים מחוף הכרמל
אחד של אגד (מהיר לטכניון בבוקר)
והשני של דן בצפון (מטרונית לקריות)
 

DanBus43Maalit72

Active member
הכפילות הזאת אפשר לפתור.

יש לך שני קווי 1 שיוצאים מחוף הכרמל
אחד של אגד (מהיר לטכניון בבוקר)
והשני של דן בצפון (מטרונית לקריות)
הכפילות הזאת אפשר לפתור.
רק"לות ומערכות BRT הן חלק מהמספור הקיים של קווי האוטובוסים ולא מערכת נפרדת.
בהרבה מקומות כולל ארה'"ב מספרים של קווי רקל"ות ו BRT הוא חלק ממערכת המספור ולא מערכת נפרדת.
&nbsp
אפשר לשנות את המספור של המטרונית ל 101/102/103, לכרמלית את המספר 100, לרכבל המפרץ 150 ולרכבל בת גלים 151. קו 101 החיפאי הקיים לשנות מספרו ל 113 או 119 או 120 עד להמרה למטרונית.
&nbsp
בירושלים למשל אפשר לשנות את מספרו של קו 1 של אגד ל 2 ושהרכבת הקלה תישאר עם המספר 1.
 
בחיפה עדיף להשאיר את המספרים הנמוכים לקווי מטרונית

הכפילות הזאת אפשר לפתור.
רק"לות ומערכות BRT הן חלק מהמספור הקיים של קווי האוטובוסים ולא מערכת נפרדת.
בהרבה מקומות כולל ארה'"ב מספרים של קווי רקל"ות ו BRT הוא חלק ממערכת המספור ולא מערכת נפרדת.
&nbsp
אפשר לשנות את המספור של המטרונית ל 101/102/103, לכרמלית את המספר 100, לרכבל המפרץ 150 ולרכבל בת גלים 151. קו 101 החיפאי הקיים לשנות מספרו ל 113 או 119 או 120 עד להמרה למטרונית.
&nbsp
בירושלים למשל אפשר לשנות את מספרו של קו 1 של אגד ל 2 ושהרכבת הקלה תישאר עם המספר 1.
בחיפה עדיף להשאיר את המספרים הנמוכים לקווי מטרונית
אם כבר אז לשנות את המספר של קו 1 של אגד למשל ל-211 (כפי ששאר הקווים המדלגים בחיפה ממוספרים 2XX) ואת המספר של קו 3 של אגד אפשר לשנות ל-15.
 

DanBus43Maalit72

Active member
הבעייה מה יהיה עם תוספת של עוד כשלושה קווי מטרונית.

בחיפה עדיף להשאיר את המספרים הנמוכים לקווי מטרונית
אם כבר אז לשנות את המספר של קו 1 של אגד למשל ל-211 (כפי ששאר הקווים המדלגים בחיפה ממוספרים 2XX) ואת המספר של קו 3 של אגד אפשר לשנות ל-15.
הבעייה מה יהיה עם תוספת של עוד כשלושה קווי מטרונית.
קו 101 שעתיד להיות מומר לקו מטרונית והמטרונשר מטירת כרמל לנשר.
בחיפה יש כבר קווים עם המספרים 4, 5, 6.
שינוי מספר הקו של קו 1 אגד ל 211 מוצדק עקב כך שהינו גם קו מדלג. לגבי קו 3 יש די הרבה מספרים ולמה שלא ימחזרו את השימוש במספרים 5X ו 6X שהיו של קווי הקריות טרם הפעלת המטרונית.
 
יש מספיק "חורים" במספרי הקווים בחיפה

הבעייה מה יהיה עם תוספת של עוד כשלושה קווי מטרונית.
קו 101 שעתיד להיות מומר לקו מטרונית והמטרונשר מטירת כרמל לנשר.
בחיפה יש כבר קווים עם המספרים 4, 5, 6.
שינוי מספר הקו של קו 1 אגד ל 211 מוצדק עקב כך שהינו גם קו מדלג. לגבי קו 3 יש די הרבה מספרים ולמה שלא ימחזרו את השימוש במספרים 5X ו 6X שהיו של קווי הקריות טרם הפעלת המטרונית.
יש מספיק "חורים" במספרי הקווים בחיפה
קווים 4 ו-6 יכולים למשל להשתנות ל-41 ו-44.
קו 5 יכול להשתנות למשל ל-22.
קו 7 ממילא כנראה יבוטל לאחר שתופעל המטרונית בנשר.
קו 8 פועל רק בשבתות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה