Forest Girl
New member
שנה ב' באת"א
ההודעה הקודמת שלי לא קופצת- אז אני מבינה שלגבי המסלול המואץ אף אחד לא יודע לענות לי... בכל אופן, יש לי שאלות לגבי שנה ב' באופן כללי- 1. עד כמה זה נורא לקחת 2 קורסים (גדולים- בינל"פ וקניין) שהמבחנים שלהם נופלים יום אחרי יום, ולעשות את אחד מהם במועד ב'? זה סיכון ששווה לקחת? מה הייתם עושים? 2. שאלה ששאלתי קודם ולא ענו לי- הבנתי שסד"א לוקחים בשנה ג' בדר"כ. מה אתם אומרים על חקת בשנה ב'? עד כמה זה נורא? תודה
ההודעה הקודמת שלי לא קופצת- אז אני מבינה שלגבי המסלול המואץ אף אחד לא יודע לענות לי... בכל אופן, יש לי שאלות לגבי שנה ב' באופן כללי- 1. עד כמה זה נורא לקחת 2 קורסים (גדולים- בינל"פ וקניין) שהמבחנים שלהם נופלים יום אחרי יום, ולעשות את אחד מהם במועד ב'? זה סיכון ששווה לקחת? מה הייתם עושים? 2. שאלה ששאלתי קודם ולא ענו לי- הבנתי שסד"א לוקחים בשנה ג' בדר"כ. מה אתם אומרים על חקת בשנה ב'? עד כמה זה נורא? תודה