שם לילד

hirshfe

New member
שם לילד

עכשיו שזמן הלידה מתקרב ואטוטו אני אבא בפעם השניה. אני טרוד הרבה במחשבות על השם הבא. אז כמה זמן לפני הלידה בחרתם בשם לילד? האם הוא מביא עוד משהו? אני גם אשמח לשמות הבנים שלכם - אולי תתנו לי רעיונות.
 

חנול

New member
אצלנו קודם סוגרים שמות ואז ניגשים למלאכה..../images/Emo8.gif

הבן שלנו-איתן. הרעיון שם עברי לא מפולצן (לדעתנו) שיעבוד גם במקומות אחרים בעולם, אם הילד יחליט לעזוב לארץ אחרת (לא רוצים שהם יתקע עם שם כמו ירחמיאל בשבדיה...).
 

akavishon

New member
גם לבכורה וגם לצעיר (בקרוב יהפוך

לסנדוויץ) היו כמה אופציות ורק אחרי הלידה, ואחרי שראיתו את הילד, בחנו את השם שמתאים לו. אני לא יכול להמליץ לך על שם, כי שם לתינוק זה הדבר הכי אישי שיכול להיות. אנחנו רצינו שם קצר, אבל לא קצר מדי - שתי הברות. שם קלאסי. לא אני ולא אשתי מתחברים לשמות "החדשים" (מים, שלג, מאי, אפריל וכו') לבן, בחרנו את השם של העץ הכי חזק ביער - The storngest tree in the forest, דהינו - אלון. בהצלחה...
 

מחשבות

New member
בדיוק עך. גם אני לא אוהב את השמות החדשים.

מעדיף שמות קלסיים, קלים להגיה ולא פלצניים.
 

AlonPe

New member
שם יפה ../images/Emo9.gif

גמ'נחנו ככה, שמות "קלאסיים" ו-עבריים. היו כמה אופציות במהלך ההריון. השם של הבכור "נסגר" בסריקת המע' הראשונה!!! חחח! היא ראתה אותו באולטראסאונד - והחליטה שזהו! לשני האחרים, השם הסופי נבחר מתוך 2-3 אופציות, אחרי הלידה.
 

MrCheff

New member
אנשים פספסו משהו במה שכתבת ../images/Emo13.gif

למי שלא יודע, מדובר על ציטטה מהסרט: "מבצע סבתא" יש רק דרך אחת לנצח במאה מטר. אתה מתחיל הכי חזק שלך, ולאט לאט אתה מגביר
 

avi182

New member
אצלנו הכנו מבעוד מועד

וכשנולד אישרנו את החלטתנו הבחירה החלה עם הידיע על ההריון והתקדמותו אין לזה זמן מוגדר מתחילים לחשוב על אופציות יחד ובסוף מתקבלות אופציות מוסכמות אצלנו השמות הם נועם בקרוב בת 6 ואגם בן 4 בהצלחה בבחירת השמות .
 
לבכורה בחרנו שבועיים לפני הלידה

לזאטוט ארבעה חודשים לפני הלידה. שמות לבנים שאני אוהבת- איתן שניר ארד דוד יאיר ארז נבו זיו ניב עוז (אחד מהם הוא השם של הבן שלי אבל לא אגלה כאן)
 

Master Stav

New member
שילד נולד ...

השם מגיע איתו ... יש לי אלמוג - בת ( יכול להיות גם שם לבן ) טאי - בת ( יכול להיות גם שם לבן ) סער - בן תום - בן שתהייה לכם לידה קלה .....נשמח לשמוח בשימחתכם
 

MrCheff

New member
היי

אצלנו לפני שהקטנה נולדה היו לנו 3-4 שמות בקנה. אחד מהם בכלל לא התחברתי, אבל אשתי מאוד אהבה. בסוף אחרי שראינו אותה.. השם שאשתי אהבה.. פשוט ישב כמו כפפה ליד
ואני התאהבתי בה... קראנו לה הלל (Hallel) משמעות השם הוא שבח והודיה. כמו כן יש גם תפילה כזו שאומרים בראשי חודשים ובחגים
 
בחירת שם לילד הדרך הנכונה...

כל ילד שנולד מביא עימו את המזל שלו להוריו. הכי חכם לבחור שם רק אחרי התיעצות עם נומרולוג, הרי ידוע שלכל שם יש מספר והוא זה המשפיע על מהלך חייו. לכן אל תתעצלו או התיעצו עם נומרולוג או פיתחו אתרי נומרולוגיה ושם ישנם דרכים רבות לבחירת שם מוצלח לילד. יש לי שני בנים לאחד קוראים מתן שלא מזמן הבנתי ששמו לא טוב לו מכיוון שהנון הסופית מורידה אותו למטה . לבני השני קוראים יוגב שזהו שם מוצלח עם המון הצלחות בחיים. בהצלחה.
 
דרך אגב...

בחירת שם שהערך הנומורלוגי שלו הוא הספרה 1 יתן לילד תכונות של מנהיגות...הספרה 8 תתיתן הצלחה בכל מה שיבחר להיות מכיוון שהספרה 8 היא אין סוף לפי הקבלה.
 

MrCheff

New member
לפי זה

אם תעלי את השם שאת רוצה בריבוע, תפחיתי 8, ואז תעשי לוג 2 על התוצאה, תקבלי שם שיהפוך את הבן שלך לחתיך, מקובל, עם בלורית ובטן שטוחה, מנהיג מבטן ולידה, מוצלח, שמביא הביתה כל חודש 30k נטו ורכב מפואר... למרות שיש משהו בעניין הזה של הנומרלוגיה, מכאן ועד לבחור את שם הילד לפי הסיפרה שאת רוצה שהוא יקוטלג לגביה... הגעת רחוק.
 
למעלה