שם לילד

hirshfe

New member
אם ככה

לכל ילד בעולם צריכים לקרא חי כי זה 18. או במילים אחרות, מבלי לפגוע - אני לא מאמין בנומרולגיה. אני מרגיש שזה כמו משיהו זורק חץ ואחר כך מסמן את המטרה
 

elotan

Member
השם מתן מאוד מאוד גרוע לא בגלל הנון הסופית

לפי הקבלה אסור באיסור חמור מאוד מאוד שבשם של ילד תהיינה האותיות מ' ו ת' אחת אחרי השניה. אם לא ברור לך למה אז תכתבי אותן אחת אחרי השניה.
 

akavishon

New member
איש באמונתו יחייה... וכל עוד זה לא מזיק

לאחרים - לי זה לא מפריע. בכלל, אני אישית לא מאמין באמונות טפלות בכלל, כי זה מביא מזל רע.
 

elotan

Member
גם אני לא מאמין

אני מציג את הטענה, וסומך על השכל הישר ועל האמונה של הקורא שיידע לאן לקחת את זה ומה לעשות עם זה. אישתי, לעומת זאת, כן מאמינה (לפחות בנומרולוגיה) ובין היתר תאריך החתונה שלי נקבע לא לפי הגיון אלא לפי זה.
 

Master Stav

New member
במשחקי מילים בקבלהאסור להפוך אותיות

לבני הקטן קוראים תום ... תום מלשון תמימות ....ולא בהפוך מות !!!
 

יוסף בא

New member
אני לא אהב התבטאויות בשם הקבלה

הקבלה הינה דבר כולכך מורכב שגדולי עולם מתעסקים איתו ולצערי כיום הוא הורד לשאול תחתיות (מדונה) ומוצים ממנו כול כך הרבה חלקי דברים וככול הידוע לי ענין מתן שמות הינו אחד הדברים העמוקים יותר שיש וגילוי קטן קבלה הינה דברים שמתקבלים מפה לאוזן מרבך ולכן אם זה כתוב בספר שמות זה לא קבלה זה יכול לבוא מהזוהר ומספרי חסידות קבלה זה לא
 

Master Stav

New member
איש באמונתו יחיה ....

שום דבר לא לוקח ילד למטה מלבד חינוך לא טוב ....
 
החינוך שלי מעולה והמשפט

איש איש באמונתו יחיה ממש לא מתאים לך ...אתה עסוק בלהעביר ביקורת על אמונתי ולכן אינך יכול להשתמש במשפט הזה. והכוונה באות נון סופית שלוקחת אותו למטה מבחינה בריאותית ולא חינוכית,מצבו הבריאותי של בני היה תמיד סבוך, זו הייתה כוונתי, אז לפני שאתה מעביר ביקורת על אנשים, השקט,הבט , למד והשכל ואל תשפוט לעולם..
 

Master Stav

New member
שירה 18 המקורית ....

1. לא שפטתי אותך 2. זכותי להביע את דעתי שהאמונה הזו מטופשת ומצד שני להגן על זכותך להביע אותה ....זה כביש דו סיטרי 3. צר לי שמצב בריאותו של בנך היה לא טוב ואם זאת זכותי המלאה כאמור לעיל להביע את דעתי שאין הדבר קשור לאותיות שמו 4. אני לא עסוק ....ובטח שלא בלהעביר ביקורת את מסוגלת להבדיל בין ביקורת להבעת דיעה ? 5. צר לי שניפגעת לא ברור לי ממה ומאחר וכך אין לי אפילו כוונה להתנצל .
 

Master Stav

New member
נו שויין ...

את יודעת מה זה אומר בנורמלוגיה כול כך הרבה יודים ? מדהים איך מאמינים במה שנוח .
 

elotan

Member
ההודעה הבאה נכתבה אחרי מחשבה מעמיקה

והתלבטויות רבות לא רק שאני הבנתי בדיוק למה התכוונת, גם ישר היה לי בטוח שנשים יבינו את זה הפוך. צר לי, אין לי דרך אחרת לנסח את הדברים.
 

elotan

Member
ברור שלא

בכלל יש לי הרגשה שכניסתי לפורום גורמת רק לריבים ולחיכוכים. למקום הנוסף שבו יש אישה שמעירה לי על כל משפט קוראים "בית" - בשביל זה אני לא צריך לבוא לכאן (וכן, כמו שלא התכוונתי מילולית ל"כל הנשים" כך אני לא מתכוון מילולית ל"לכל משפט" כך שאין צורך למצוא הודעה שלי שאישה לא העירה עליה.)
 

schlomitsmile

Member
מנהל
מי רב? מי מעיר? ../images/Emo13.gif אני בטח לא רב ולא רבה, אני ממש לא מהרבנות ../images/Emo8.gif שאלתי בתום-לב, כי כתבת (לאחר מחשבה רבה על הניסוח שלך) שהיה לך בטוח שנשים יבינו הפוך. כלומר שנראה לך שיש משהו בילד-אין בנשים ככלל, שיגרום להן להבין הפוך. אני לא בנאדם וכחן (לא מצפה ממך לדעת זאת ../images/Emo13.gif) לכן כשאני שואלת משהו, אני באמת מתכוונת לשאול, להבין, לברר. לא להתווכח ולהתריס ../images/Emo13.gif
 

elotan

Member
לטוב ולרע - נשים שונות מגברים

אני מניח שגם הפמניסטית הכי גדולה תסכים איתי על זה. ולכן אני חושב ומאמין שיש משהוא בילד-אין בנשים שגורם להן להתנהג אחרת מגברים באותן סיטואציות. לדוגמא - הפרסומת על הכדורגלנית הזאת בגשם שלא מוסרים לה (פרסומת של איזו בירה נדמה לי). דוגמא נוספת - היכולת של דברים להתייחס לכל דבר שנאמר או שקורה מבחינה פרקטית - רציונלית בלבד, בלי לערב בזה רגש. אני לא אומר שזה טוב יותר או שזה רע יותר, רק שזה שונה. לא סתם אין גבר שיודע עבור כל חודש איזה מזל זה. מה שרציתי לכתוב פחות או יותר בהודעה שצונזרה היתה בדיחה על ברכות לחתונה - מי כותב אותן, כמה היא משקיעה בזה (הנה הכנסתי קטנה) ומה עושה גבר דקה אחרי שהוא קורא (אם בכלל) את הברכה. בסיטואציה שנוצרה הבנתי שעדיף לוותר על זה.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
"גברים ממאדים, נשים מנגה" מסכימה איתך שגברים ונשים שונים אלה מאלה. אני רק חושבת, שזה לא לטוב או רע, זה פשוט אחר ../images/Emo13.gif אם הצלחתי לפענח מבין השורות מה היה אמור להיות בהודעה שצינזרת, אני לא רואה סיבה לצנזורה. נדמה לי שזו היתה אמורה להיות הודעה מחוייכת, עם גרעין של אמת ../images/Emo13.gif אבל, עם זאת שבעקרון אני מסכימה איתך שגברים ונשים שונים אלה מאלה, אני גם חושבת שיש לא מעט שונות בין הגברים לבין עצמם ובין הנשים לבין עצמן. לכן אני לא מאמינה במשפטים מסוג- גברים הם כאלה..../נשים הן כאלה...
 

elotan

Member
גם ההודעה שהתחילה את כל הבלאגן

היתה אמורה להיות הודעה מחוייכת (החלק השני לשיקול דעתו של הקורא).
 
למעלה