האיש הירוק
New member
שלומלום
שלומלום לכם..\ יש לי שאלה.. איםםם יש לי משמורת משותפת וגרושתי נחשבת חד הורית אז אני נחשב חד הורי? סתםםםםםם נו...הם יום חד אצל ה הורה אחד ויום חד אצל ההורה השני אז בכל מקרה לילד יש כל יום חד הורי... אז אני יכול להיות בפורום?
שלומלום לכם..\ יש לי שאלה.. איםםם יש לי משמורת משותפת וגרושתי נחשבת חד הורית אז אני נחשב חד הורי? סתםםםםםם נו...הם יום חד אצל ה הורה אחד ויום חד אצל ההורה השני אז בכל מקרה לילד יש כל יום חד הורי... אז אני יכול להיות בפורום?