שלומלום

אבי אלה

New member
אצלנו קצת אחרת..

גרנו בית מול בית,הילדה היתה ישנה בבית עם אמא,אבל כל היום היתה בבית עם אבא. היום הילדה רק בחזקתי. אמא שלה לא גרה בארץ,אבל למשל ברגע זה שאני כותב,נמצאת בתוך שוקת עתיקה שנחצבה בחצר הבית לפני אלפי שנים..מים נקיים והיא עירומה ,משתוללת ושמחה.
 

m i c h a l i

New member
ברוך הבא גם לך ../images/Emo140.gif

נעים לשמוע שיש גם אבות כמוך
WELCOME
 
ברוך הבא לביתנו הצנוע

שמחה לשמוע שאתה וגרושתך מסתדרים יפה, זהו חלומם של כל זוג גרוש. לא מוכן עם גרושה + 3 מה לגבי יותר או פחות
סתםםםםם צחקתי בהצלחה
 

אiסי

New member
ברוכים הבאים למצטרפים ../images/Emo175.gif

תהנו מהשהות ב
המקסים הזה
 
למעלה