שלומלום

שלומלום

שלומלום לכם..\ יש לי שאלה.. איםםם יש לי משמורת משותפת וגרושתי נחשבת חד הורית אז אני נחשב חד הורי? סתםםםםםם נו...הם יום חד אצל ה הורה אחד ויום חד אצל ההורה השני אז בכל מקרה לילד יש כל יום חד הורי... אז אני יכול להיות בפורום?
 

m i c h a l i

New member
ברוך הבא ../images/Emo140.gif

בני כמה הילדים? נשמח לשמוע מנקודת מבטך על משמורת משותפת ואיזו השפעה יש לזה על הילדים
WELCOME
 
משמורת...

יש לי תאומים שעוד חודשיים ימלאו להם תשע ועוד אחד שבחודש הבא ימלאו לו שבע... בעיקרון אני וגרושתי עושים הכל על מנת שלילדים יהיה הכי טוב שאפשר עשינו את הנסיונות האפשריים...וראינו שבצורה הזו של חצי חצי הילדים הגיבו על הצד הטוב ביותר....יש שני בתים זהים...יש להם גם את האבא שלהם וגם את האמא שלהם אני וגרושתי מאוד גמישים גם ונענים לבקשות הילדים עד כמה שניתן כשטוב לנו אז גם טוב להם זה בא כתגובה ישירה כמובן שלא הכל ורוד...אבל לפחות כך אני יודע שאנחנו עושים את המקסימום על מנת שהם יפגעו כמה שפחות...אין ספק שגירושים תמיד משפיעים...אם לנו זה קשה אז להם על אחת כמה וכמה.....אבל כשהתיעצנו ושקלנו...לבסוף הלכנו לפי הרגש שלנו שלי ושל גרושתי...הרגש והאינטואיציה מתגברים על כל דבר אחר לדעתי נהגנו כך כשהינו נשואים ואנחנו ממשיכים כך כשאנחנו גרושים... סליחה על האריכות בתשובה....אבל אסיים בהבהרה קטנטונת.. כשידידה משותפת שלי ושל גרושתי באה לפני כמה זמן ושאלה אותי? הרי אתה וסיגלית מסתדרים יפה אתם חברים טובים ומסתדרים אולי תחזרו? עניתי לה...ניראה לך שהשתגעתי? שאני אתחתן עם גרושה ושלושה ילדים אל תאחז אדם בכנף מעילו...אחוז בלשונך
 

m i c h a l i

New member
../images/Emo6.gif גרושה עם שלושה ילדים

זה היה טוב בחיי..... הצחקת אותי על הבוקר
אין ספק שאתם עושים את המקסימום... השאלה היא האם העובדה שאתם מאד גמישים ונענים לבקשות שלהם אינה פוגעת בסמכותכם... בוקר טוב
 
סמכות..

כששואלים אותי מה אני עושה עם הילדים אני משיב-כל מה שאמא לא ה מרשה כמובן שזה בהומור.. הכל בתיאום אמנם יש דברים שאצלי מותר ואצלה אסור אבל הילדים מודעים לתיאום ביני לבינה הם מנסים לעיתים לבחון אותנו אבל הגבולות מאוד ברורים
 
גדול... אהבתי את זה - שאני

אתחתן עם גרושה עם שלושה ילדים.... ע נ ק . לצחוק על הבוקר.... ולצחוק כל הדרך אל.... העבודה. שיהיה לך יום בסבבא ורד
 
תודה..

תודה לך עוגי על קבלת הפנים החמה... אפשר להצטרף לוועדת צוות הוואי ובידור?
 
אילוף תולעי משי..

עוגייי אין לי בעיה ללמד אותך לאלף אותם אבל קודם תמצאי כמה גלמים... אני בגלגול הקודם הייתי פרפר.. הייתה לי אשה פרפרית ובן גולם אז התאמנתי.. מה שחשוב בתולעים הוא התות כשמוצאים את התות הנכון קל לאלף אותם אבל את הגולם צריך קודם כל למצא
 
האם אתה מוכשר בחסד עליון, או

שבמקצועך אתה תואם "סיינפלד", או שמא "פול רייזר" (אותו חוש הומור). תמשיך להיות פעיל באתר. עם כל הפנינים האלה. נראה לי שיהיה קל להעביר תקופה קשה עם חיוך רחב על השפתיים, עם נקע בלסתות, ועם אור בעיניים. שיהיה לך יום נפלא ורד ורד
 
שיעור ראשון...

עוגייי.... אציב לך אתגר... נסיון ראשון זה כמו השיעור הראשון.. היום פתחתי חוג מקרמה ואחר הצהריים אני הולך ללמד את הילדים לרכב כשנחזור אני אשחק עימם יש לנו גולם....{אני אשב באמצע המעגל}
 
ספורט אתגרי

התכוונת למקרמה?
לא כי, בדיוק חזרתי מקורס בחמש אבנים וכואבות לי קצת האצבעות. (אתה מתחמק מהגולם
ולוועדת קישוט אין הצטרפות גורפת)
עוגי שולפת קוץ ...
 
חמש אבנים..

שיווו מאופו לך? אפשר להחליף בדוקים? לא מתחמק חלילה..אפילו התנדבתי <<<<<...----השגתי לך פינצטה לקוץ.. אההה שחכתי לציין שעברתי בהצלחה את מכשול הקפיצה בחבל קפצתי ....
 
מה מה

יש לך את הדוק השחור? כי שווה 20 גוגואים לפחות
תודה על הפינצטה כפרה. הפתעת אותי.
וכל הכבוד על אליפות קפיצה בחבל, מה בעניין קביצה לגובה?
. . . . . .. . . . . . . לקנות תולעי משי או לא? חייבת נו, יש לי "חלון" ביום שלישי מ - 9:05 ל - 9:07....שנקבע לשיעור ראשון?
 

blonda3

New member
../images/Emo45.gifאיש ירוק ברוך הבא!../images/Emo140.gif

אתה בהחלט אב חדהורי.... ואתה מזכיר לי שהבן שלי כשהיה קטן רצה בדיוק להיות בסידור הזה של יום אצל אמא ויום אצל אבא. במקרה שלנו זה לא הסתדר (לא בגללי) היתה חוסר גמישות בצד השני והסידור היה שונה. מאמינה שאתם עושים הכי טוב והכי נכון לילדים שלכם שיהיה בהצלחה לכולכם!!!
 
למעלה