שלום!

lady mika

New member
שלום!

אני קוראת של הפורום מלא מלא זמן... אני רואה שיש פה המלצות על חנויות, אבל .... אני לא יודעת מה זה מה... אני חיפאית, ואני נוסעת למרכז השבוע, רציתי לדעת על איזה חנויות אתן ממליצות, שהן קודם כל לא יקרות (עודפים או דברים לא ממותגים זה סבבה מבחינתי) וגם אופנתיות הגזמתי בדרישה? אגב, אהייה גם ברמת גן, אז אין לי בעיה להגיע לחנויות שם... תודה מראש!
 
יש בכל מקום!

יש את המבצעים כמובן של כל החברות עכשיו <מתאים לי - עונות - קריזי ליין - ג'אמפ> כל המבצעים של 2 + 2 וכ"ו יש את האוטליט בהרצליה...
 

sigalit33

New member
וברמת גן...

את יכולה בכיף להסתובב ברח' ביאליק ולמצוא את כל החנויות הרשתות ועוד כמה חנויות קטנות. באמת יש מבצעים שווים עכשיו. קניות מהנות! סיגלית
 

החורזת**

New member
אז ככה: ברמת גן יש אכן את

רח' ביאליק ששם הכל במחירים אטרקטיביים. בהרצליה יש מרכז שלם של חנויות אאוט לט ששם יש הרבה חנויות עודפים. אני לא יודעת לומר לך כתובת מדוייקת, אבל זה נמצא באיזור התעשיה הדרום מערבי של הרצליה. בתל אביב אני מכירה את חנות העודפים של מתאים-לי שנמצאת במגדל האופרה (במפגש של הטיילת עם אלנבי). שם יש אחלה של מבצעים במיוחד למידות 5-6 (למשל 3 זוגות מכנסיים ב- 60 ש"ח. ולבסוף לאורך רחוב אלנבי יש הרבה חנויות ששם מידות הביניים של במידות הגדולות (44- 50) יכולות למצוא מציאות.
 
למעלה