שלום!
אני קוראת של הפורום מלא מלא זמן... אני רואה שיש פה המלצות על חנויות, אבל .... אני לא יודעת מה זה מה... אני חיפאית, ואני נוסעת למרכז השבוע, רציתי לדעת על איזה חנויות אתן ממליצות, שהן קודם כל לא יקרות (עודפים או דברים לא ממותגים זה סבבה מבחינתי) וגם אופנתיות הגזמתי בדרישה? אגב, אהייה גם ברמת גן, אז אין לי בעיה להגיע לחנויות שם... תודה מראש!
אני קוראת של הפורום מלא מלא זמן... אני רואה שיש פה המלצות על חנויות, אבל .... אני לא יודעת מה זה מה... אני חיפאית, ואני נוסעת למרכז השבוע, רציתי לדעת על איזה חנויות אתן ממליצות, שהן קודם כל לא יקרות (עודפים או דברים לא ממותגים זה סבבה מבחינתי) וגם אופנתיות הגזמתי בדרישה? אגב, אהייה גם ברמת גן, אז אין לי בעיה להגיע לחנויות שם... תודה מראש!