שלום,

שלום,

יש לי שתי שאלות: 1. שיחקתי בסימס עושים קסמים, וגידלתי ירקות רגילים ופתאום שמתי לב שאיפה שאמורים לגדול גזרים גדל גזר אחד ע-נ-ק-י , ואיפה שגודלים שעויות גדלה שעית ענקית, אז עשפתי אותם, וניסיתי לשים אותם במקרר המיוחד אבל אי אפשר, הלכתי לן- old taown והגנן רצה לקנות את הירקות תמורת 300 שקל, רציתי לשאול אם מישהו יודע אם אני יכולה לעשות משהו אחר עם הירקות? 2.שיחקתי בסימס קסמים, וגידלתי דרקון סגול במשך מלא זמן ופתאום יום אחד ליטפתי אותו מלא ואז הוא כאילו פלט משהו שחור (לא קקי) אז לקחתי את הדבר השחור ובדקתי בספר הקסמים, וראיתי שהתווסף לי שיקוי חדש, שבו אני צריכה את הדבר השחור הזה, שכחתי איך קוראים לו משהו עם gear, ואני צריכה "פיקסי דאסט" ועוד דבר שאין לי מושג מזה והוא בצבע חצי לבן חצי צהוב וקוראים לו dagntsi משהו כזה. רציתי לשאול מישהו יודעה מזה?!?!
 
תשובות ../images/Emo118.gif

1. אין דבר אחר לעשות. אם גדל לך אחד גדול סימן שהשתמשת ב Tonic, וזה של חיות וחוויות 2. Dragon tears? דמעות דרקון? דיגדגת אותו הרבה? או אולי ניקית אותו הרבה ויצא לך Dragon Scales
 
בקשר לשאלה 2 שלי

זה לא דמעות דרקון, וזה לא Dragon Scales זה משהו אחר שחור! ופתחתי ספר כישופים והתווסף לי שם כישוף חדש, ורציתי לעשות אותי אבל לא יכולתי כי היה שם עוד מרכיב חדש שקוראים לו dagntsi כך שיש שני מרכיבים חדשים, את השחור הזה מהדרקון, ואת ה dagntsi הזה שאין לי מושג איך להשיג אותו והוא בצבע לבן צהוב. אתם יודעים מ-ז-ה-?-?-?
 
אולי תשימי תמונה../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo107.gif

אם יש לך...
 
ועוד שלה חשובה מאד

מישהו בבקשה יכול להגיד לי מזה סימיל??? אתם כל הזמן מדברים על זה ואין לי מושג מזה! ובבקה תנו קישור או משהו תודה!
 
ושאלה אחרונה

אני משחקת בסימס כבר לפחות 3 שנים ובחיים שלי אף אחד לא התחתן שם, יש לי את כל התוספות חוץ מסופרסטאר, וגם ניסית את הכישוף "the big qushtion" וזה גם לא פעל. הסימים שלי ביסים מצויינים תמיד מאה, והם מתנשקים ויולדים ילדים אבל הם בחיים לה התחתנו! איך אני גורמת להם להתחתן??
 

RoNoO§H

New member
בקשר לשאלה הראשונה

את נראה לי חייבת למכור את הירקות שאלה השנייה שלך: אין לי מושג אבל זה ממש מגניב! יש לך קישור לסימיל למעלה וגם אצלי אף פעם לא התחתנו בסימס וגם אני כבר איזה שלוש שנים משחקת...
 
../images/Emo41.gifעוד שאלה../images/Emo41.gif

יש לי את כל התוספות חוץ מסופרסטאר, השגתי את הדיסק ואני רוצה להתקין אותו, רציתי לשאול אם יש דרך להתקין את הדיסק מבלי למחוק את התוספות שכבר התקנתי, ואם אין, אז האם יש דרך להסיר רק את "עושים קסמים" לחוד ולא להסיר את כל התוספות?
 
למעלה