מתה על רופרט
New member
שלום,
יש לי שתי שאלות: 1. שיחקתי בסימס עושים קסמים, וגידלתי ירקות רגילים ופתאום שמתי לב שאיפה שאמורים לגדול גזרים גדל גזר אחד ע-נ-ק-י , ואיפה שגודלים שעויות גדלה שעית ענקית, אז עשפתי אותם, וניסיתי לשים אותם במקרר המיוחד אבל אי אפשר, הלכתי לן- old taown והגנן רצה לקנות את הירקות תמורת 300 שקל, רציתי לשאול אם מישהו יודע אם אני יכולה לעשות משהו אחר עם הירקות? 2.שיחקתי בסימס קסמים, וגידלתי דרקון סגול במשך מלא זמן ופתאום יום אחד ליטפתי אותו מלא ואז הוא כאילו פלט משהו שחור (לא קקי) אז לקחתי את הדבר השחור ובדקתי בספר הקסמים, וראיתי שהתווסף לי שיקוי חדש, שבו אני צריכה את הדבר השחור הזה, שכחתי איך קוראים לו משהו עם gear, ואני צריכה "פיקסי דאסט" ועוד דבר שאין לי מושג מזה והוא בצבע חצי לבן חצי צהוב וקוראים לו dagntsi משהו כזה. רציתי לשאול מישהו יודעה מזה?!?!
יש לי שתי שאלות: 1. שיחקתי בסימס עושים קסמים, וגידלתי ירקות רגילים ופתאום שמתי לב שאיפה שאמורים לגדול גזרים גדל גזר אחד ע-נ-ק-י , ואיפה שגודלים שעויות גדלה שעית ענקית, אז עשפתי אותם, וניסיתי לשים אותם במקרר המיוחד אבל אי אפשר, הלכתי לן- old taown והגנן רצה לקנות את הירקות תמורת 300 שקל, רציתי לשאול אם מישהו יודע אם אני יכולה לעשות משהו אחר עם הירקות? 2.שיחקתי בסימס קסמים, וגידלתי דרקון סגול במשך מלא זמן ופתאום יום אחד ליטפתי אותו מלא ואז הוא כאילו פלט משהו שחור (לא קקי) אז לקחתי את הדבר השחור ובדקתי בספר הקסמים, וראיתי שהתווסף לי שיקוי חדש, שבו אני צריכה את הדבר השחור הזה, שכחתי איך קוראים לו משהו עם gear, ואני צריכה "פיקסי דאסט" ועוד דבר שאין לי מושג מזה והוא בצבע חצי לבן חצי צהוב וקוראים לו dagntsi משהו כזה. רציתי לשאול מישהו יודעה מזה?!?!