שלום,

אבל משהי פה אמרה

לי לעשות שאלות מסודרות ועשיתי ואצלכם הסימים תמיד מתחתנים, אתם לא יכולים להגיד לי איך? וגם בקשר להתקנה של סופרסטאר, אף אחד לא יודע??....
 

סימית12

New member
כמה דברים.../images/Emo110.gif

1.את לא יכולה כל שנייה לפתוח הודעה,זה לא ישנה,הרי אם מישהו יודע לענות לך הוא יענה לך גם אם תהיה רק הודעה אחת שבה זה יהיה כתוב. 2.נכון אצלנו הסימים מתחתנים,אני לא יודעת למה אצלך זה לא מצליח,אבל כפי הנראה אף אחד לא יודע איך לעזור לך בזה,אז די לפתוח על זה כל שנייה הודעה. 3.ההתקנה של הסופאר סטאר,את יכולה להתקין את הסופארסטאר על הקסמים,אבל זה יכול לעות לך קצת בעיות. 4.השאלות המסודרות.יופי שעשית ככה,רק לפעם הבאה תעשי ישר שאלות מסודרות במקום לפתוח על כל שאלה הודעה. 5.בבקשה תקראי את החוקים של הפורום,ותפינמי.
 
למעלה