מתה על רופרט
New member
אבל משהי פה אמרה
לי לעשות שאלות מסודרות ועשיתי ואצלכם הסימים תמיד מתחתנים, אתם לא יכולים להגיד לי איך? וגם בקשר להתקנה של סופרסטאר, אף אחד לא יודע??....
לי לעשות שאלות מסודרות ועשיתי ואצלכם הסימים תמיד מתחתנים, אתם לא יכולים להגיד לי איך? וגם בקשר להתקנה של סופרסטאר, אף אחד לא יודע??....