שלום!

sOurce of life

New member
שלום!

אני תלמידת תיכון ואני כבר יודעת שהעתיד שלי הוא בתחום הביו'. רציתי לדעת אילו אוניברסיטאות טובות יש בארץ שמתמקדות יותר בבע"ח התנהגות סביבה ואבולוציה מאשר בתאים ומולקולות וכו'. שמעתי שאו' תל אביב היא מצויינת ורציתי לדעת מהן הדרישות לקבלה? ממוצע ציונים? מס' יחידות באנגלית, מספר יחידות במת' וכו'... ומעבר לזה, אני אשמח לקבל עוד אופציות לאוניברסיטאות... תודה מראש! וחג עצמאות שמח!
 

bodas

New member
תשובה

קודם כל ברוכה הבאה
שנית, המחלקות הטובות ביותר למדעי החיים העוסקות בזואולוגיה ואבולוציה נמצאות באונ' ת"א והעברית בירושלים. ייתכן שגם בבר-אילן, אבל אני לא מכיר את האונ' טוב. דרישות הקבלה מצויות במידעון המקוונן והכתוב של האונ' (ניתן לקבל עם ערכת ההרשמה). ציוני הקבלה משתנים משנה לשנה, אבל תוכלי להתרשם מסיפי הקבלה של השנה בקישור הזה. אין שום צורך בציונים מסויימים או במורחבים מסויימים, אלא רק בממוצע בגרות מיטבי מינימלי לקבלה (כזה שבשילוב עם הפסיכומטרי ייתכן לך ציון התאמה מספיק לקבלה).
וחג שמח גם לך
 

lady h

New member
בב"א לומדים בשנה א בסמסטר ב

זואולוגיה ואבולוציה בצורה די נרחבת ויש מעבדות שבועיות שזמנן נע בין 3 ל3.5 שעות שבהן לומדים על העץ האבולוציוני ומנתחים כל שבוע חיה אחרת... הדרישות למקצוע כל שנה עולות אז כדאי שתבררי באתרים של האוניברסיטאות. שתדעי לך, בכל מקום שתלכי ללמוד בו יהיו לימודים נרחבים על תאים ומוליקולות...
 
למעלה