sOurce of life
New member
שלום!
אני תלמידת תיכון ואני כבר יודעת שהעתיד שלי הוא בתחום הביו'. רציתי לדעת אילו אוניברסיטאות טובות יש בארץ שמתמקדות יותר בבע"ח התנהגות סביבה ואבולוציה מאשר בתאים ומולקולות וכו'. שמעתי שאו' תל אביב היא מצויינת ורציתי לדעת מהן הדרישות לקבלה? ממוצע ציונים? מס' יחידות באנגלית, מספר יחידות במת' וכו'... ומעבר לזה, אני אשמח לקבל עוד אופציות לאוניברסיטאות... תודה מראש! וחג עצמאות שמח!
אני תלמידת תיכון ואני כבר יודעת שהעתיד שלי הוא בתחום הביו'. רציתי לדעת אילו אוניברסיטאות טובות יש בארץ שמתמקדות יותר בבע"ח התנהגות סביבה ואבולוציה מאשר בתאים ומולקולות וכו'. שמעתי שאו' תל אביב היא מצויינת ורציתי לדעת מהן הדרישות לקבלה? ממוצע ציונים? מס' יחידות באנגלית, מספר יחידות במת' וכו'... ומעבר לזה, אני אשמח לקבל עוד אופציות לאוניברסיטאות... תודה מראש! וחג עצמאות שמח!