לא נותנים לך אפשרות להגיע? ../images/Emo12.gif
כמעט כל החברים הטובים ביותר שלי מהתואר הראשון הם דתיים. מצחיק אולי בהתחשב בעובדה שאני חילונית עד מאוד, אבל ככה יצא. אנשים מדהימים אחד אחד. 'טווח הדתיות' שלהם הוא די רחב, יש כאלו ששומרים נגיעה וכאלו שלא, כאלו שמקפידים על תפילין מדי בוקר וכאלו שממש לא, בנות שלא יחשפו מרפקים ובנות נשואות שהולכות עם ג'ינס ובלי כיסוי ראש... בקיצור, כולם סרוגים, אבל הטווח באמת רחב. אני יכולה להגיד לך שגם אלו שהכי 'אדוקים', כולל אחד שבהחלט עבר תהליכי התחזקות בשנים האחרונות ולפיכך מן הסתם יותר רגיש, מעולם לא הרגישו מנודים מפעילויות האגודה או האוניברסיטה בכלל. לגבי האלכוהול, שוב, אני לא חושבת שמדובר כאן בעניין דתי, וזאת מהיכרות באמת של הרבה מאוד דתיים (גם מחוץ לאונ'), אבל כבר כתבו מעליי שזה לא שכולם משתכרים עד כלות בכל מסיבה ולכן אני חושבת שייתכן ויש לך דימוי מוטעה באופן כללי לגבי מה שקורה במסיבות האלו. זה שהיה סטנדאפיסט אחד לא מוצלח זה מצער אבל אני ממש לא חושבת שזה מייצג. רוב הפעילויות הן בכלל הופעות מוזיקה של אמנים שכולנו אוהבים ואני באמת לא חושבת שזו פעילות שנוגדת את הרגשות הדתיים של מישהו...