בקשתי רק כמה נקודות -
אני ארשום את ארבעת הגורמים לבעיות קשב, ללא ה-
לפי ראות עיניי, שמביאים את בית הספר לשלוח את הילד לאבחון . 1. הרבה מרץ שהילד עוד לא למד לשלוט בו (זה מתבטא בחוסר נוחות בשעת ישיבה או הקשבה מתמשכת ('קוצים בישבן'). 2. הצטברות של חומר לימוד שלא הובן במלואו, שגורם לילד לאבד קשב, להשתעמם ואף לרצות לצאת מהכיתה או לא ללכת לבית הספר . 3. מבוגרים 'גורמי לחץ' בסביבתו של הילד, שמערערים אותו או תלמידים גדולים ממנו שמציקים לו בהפסקות . ( זהו עוד גורם למה שמכנים 'בעיות רגשיות'). 4. בעיות גופניות שמטרידות את הילד (בעיות ראייה או שמיעה, בעיות עיכול, בריחת שתן, קשיים בשינה, הם רק דוגמה) הכלים הללו מיושמים בהצלחה במקומות רבים בארץ! בקיצור, כל מי שנוטל רטלין שיפעיל את זכרונו ויחפש את הגורמים שהביאו את המערכת לגרום לכך שירשם לו סם מרץ מסוג זה ואם אתה מסכים עם 4 הגורמים האלו, אז אנתח אותן ותראה שממש לא חייבים להשתמש ב"תרופת הפלא".
אני ארשום את ארבעת הגורמים לבעיות קשב, ללא ה-