אפי משוטטת
New member
שלום לכם חברים!
אני אפי. כבר זמן מה אני עוקבת בענין אחר מהלך העניינים כאן. מחכה לזמן והעיתוי המתאים כדי להראות שאני קימת. (אני קצת בישנית, מה לעשות...) אז הנה, עשיתי את זה.הצגתי את עצמי. את קבלת הפנים אני משאירה לכם.
אני אפי. כבר זמן מה אני עוקבת בענין אחר מהלך העניינים כאן. מחכה לזמן והעיתוי המתאים כדי להראות שאני קימת. (אני קצת בישנית, מה לעשות...) אז הנה, עשיתי את זה.הצגתי את עצמי. את קבלת הפנים אני משאירה לכם.