ברוכה הבאה לפורום שיהיה לך גם יום נפלא והערה , ככה בד``א.. לא מומלץ שהכינוי שלך יהיה עם * כי , כבר יש ל * דימוי ערסוואתי פה בפורום.. ו.. אל תשאלי למה.. סיפור ארוך.. חייל שובב < בשבילך , שלומי >
רק רציתי לברך אותך על הצטרפותך.. אז הנה.. ברוכה הבאה !! אני גודס, נעים מאוד. ואני בטוחה שעוד יצא לנו לדבר.. אז יאללה, עד לפעם הבאה.. ביי ביי >גודס ברגעי קבלת קהל< באותה הזדמנות, אני אנצל את המצב ואאחל לכולם יום נפלא !!