שלום לכולם...

אודליה.....

בוקר טוב לך ..... אם תרצי להכיר כאן יותר טוב את כולם....... עדיף שתכנסי לצ`אט , שם רובם נמצאיםם במשך רוב היום..... שיהיה לך יום טוב......
 
בחדר.....

20 פלוס , שם גם רובם באותו כינוי...... אם יהיה לך קשה בכללי , תדברי בינתיים בפרטי..... אם תרצי הסברים ועצות אני יעזור לך.....
 
שלום גם לך..

ברוכה הבאה לפורום שיהיה לך גם יום נפלא והערה , ככה בד``א.. לא מומלץ שהכינוי שלך יהיה עם * כי , כבר יש ל * דימוי ערסוואתי פה בפורום.. ו.. אל תשאלי למה.. סיפור ארוך.. חייל שובב < בשבילך , שלומי >
 

Goddess

New member
שלום אודליה...

רק רציתי לברך אותך על הצטרפותך.. אז הנה.. ברוכה הבאה !! אני גודס, נעים מאוד. ואני בטוחה שעוד יצא לנו לדבר.. אז יאללה, עד לפעם הבאה.. ביי ביי >גודס ברגעי קבלת קהל< :) באותה הזדמנות, אני אנצל את המצב ואאחל לכולם יום נפלא !!
 
שלום גודס...

היי אני אודליה בת 23 מרעננה ואני מאוד שמחה להכיר את כולכם ואני ממש שמחה בגלל היחס ``החם`` שאני מקבלת פה (לא שזה קורה).
 
למעלה