שלום לכולם....
קודם כל אני חייבת להגיד שיש לכם אחלה פורום אני קוראת כבר הרבה זמן את כל המאמרים ונחשפתי להמון מידע שהיה לי חדש עד לא מזמן דרך הפורום הזה אז תודה. אז ככה, קוראים לי נופר ואני דיי חדשה בכל העניין...קראתי את המאמרים וגם קראתי באתרים שבהתחלה צריך להתאמן על לדמיין דברים החל מצורות פשוטות ועד לצורות מורכבות יותר ונתקלתי בבעיה...אני מצליחה לדמיין צורות מורכבות מאוד אבל אני לא מצליחה לדמיין פנים של אנשים. זה בעייתי כי יש כישוף אחד ספציפי שאני ממש ממש רוצה להצליח בו ואני מפחדת לנסות ולא להצליח לדמיין את אותו אדם שאני רוצה....
קודם כל אני חייבת להגיד שיש לכם אחלה פורום אני קוראת כבר הרבה זמן את כל המאמרים ונחשפתי להמון מידע שהיה לי חדש עד לא מזמן דרך הפורום הזה אז תודה. אז ככה, קוראים לי נופר ואני דיי חדשה בכל העניין...קראתי את המאמרים וגם קראתי באתרים שבהתחלה צריך להתאמן על לדמיין דברים החל מצורות פשוטות ועד לצורות מורכבות יותר ונתקלתי בבעיה...אני מצליחה לדמיין צורות מורכבות מאוד אבל אני לא מצליחה לדמיין פנים של אנשים. זה בעייתי כי יש כישוף אחד ספציפי שאני ממש ממש רוצה להצליח בו ואני מפחדת לנסות ולא להצליח לדמיין את אותו אדם שאני רוצה....