שלום לכולם....

DeadGirl

New member
שלום לכולם....

קודם כל אני חייבת להגיד שיש לכם אחלה פורום אני קוראת כבר הרבה זמן את כל המאמרים ונחשפתי להמון מידע שהיה לי חדש עד לא מזמן דרך הפורום הזה אז תודה. אז ככה, קוראים לי נופר ואני דיי חדשה בכל העניין...קראתי את המאמרים וגם קראתי באתרים שבהתחלה צריך להתאמן על לדמיין דברים החל מצורות פשוטות ועד לצורות מורכבות יותר ונתקלתי בבעיה...אני מצליחה לדמיין צורות מורכבות מאוד אבל אני לא מצליחה לדמיין פנים של אנשים. זה בעייתי כי יש כישוף אחד ספציפי שאני ממש ממש רוצה להצליח בו ואני מפחדת לנסות ולא להצליח לדמיין את אותו אדם שאני רוצה....
 

A lost angel

New member
אם את לא מצליחה לדמיין פנים

יש לך 2 אופציות, שאני ממליצה עליהן:
את משתמשת בציור או תמונה של האדם. זה יעזור לך להמחיש את קיומו ותוכלי לשלוח את האנרגיה דרך התמונה\ציור.
את משתמשת בחפץ ששייך לאותו אדם, ודרך זה את יוצרת את הקשר לאדם. בהצלחה
דנה
 

itai90

New member
ברוכה הבאה

תנסי אולי לצייר את הפנים של האדם בברכת האור פם
 

Swicca

New member
אז כנראה ........

..... שפשוט צריך להתאמן עוד קצת עד שיצליח ..... חחחחח אין ברירה אחרת....... בהצלחה!!! אור ואהבה ,שימי.
 

DeadGirl

New member
מותר להשתמש בתמונה או חפץ?

באותו כישוף שאני רוצה לעשות אין שום זכר לחפץ או תמונה של האדם... אני יכולה בכל מקורה לשים את התמונה שלו או חפץ ממנו ?
 
למעלה