שלום לכולם
אני אוהבת לצלם ובקרוב אני גם הולכת לקחת קורסים בצילום זה יותר בקטע של תחביב והעשרה ולא משהו שאני אלך לעסוק בו באופן מקצועי בעצם מי יוד אולי אני אהיה מספיק טובה וכן אני אוכל להתעסק בזה באופן מקצועי בכל אופן רציתי לבקש ממכם עצה, אני רוצה לקנות מצלמה הבעיה שאני עדין לא ממש מבינה בזה והמוכרים בדרך כלל מנסים למכור לך מה שיותר יקר ולא בהכרח טוב ולא תמיד הם אוביקטיבים ולכם הייתי רוצה שתביעו את דעתכם ותציעו לי איזו מצלמה לקנות (לא דיגיטלית) סוג,חברה וכו´ חסרונות יתרוונות שיהיה לכולם ערב טוב והמשך שבוע נהדר. ע´
אני אוהבת לצלם ובקרוב אני גם הולכת לקחת קורסים בצילום זה יותר בקטע של תחביב והעשרה ולא משהו שאני אלך לעסוק בו באופן מקצועי בעצם מי יוד אולי אני אהיה מספיק טובה וכן אני אוכל להתעסק בזה באופן מקצועי בכל אופן רציתי לבקש ממכם עצה, אני רוצה לקנות מצלמה הבעיה שאני עדין לא ממש מבינה בזה והמוכרים בדרך כלל מנסים למכור לך מה שיותר יקר ולא בהכרח טוב ולא תמיד הם אוביקטיבים ולכם הייתי רוצה שתביעו את דעתכם ותציעו לי איזו מצלמה לקנות (לא דיגיטלית) סוג,חברה וכו´ חסרונות יתרוונות שיהיה לכולם ערב טוב והמשך שבוע נהדר. ע´